Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    En Manor en Campos, hebben die al ooit iets bereikt?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Ik zie dat met die Cosworth motoren eigenlijk nog wel goed komen nu het niet langer V10's zijn in de F1. Cosworth heeft uiteindelijk wel de beste V8 ooit gebouwd. Zelfs Ferrari twijfelde in die tijd om met Cosworth-motoren te rijden in die tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Cosworth heeft uiteindelijk wel de beste V8 ooit gebouwd.
        mja, maar volgend jaar speelt het verbruik ook een hele grote rol.. ik denk écht niet dat die Cosworth's de beste motoren zullen worden

Comment

• BMW heeft zijn Formule 1-team verkocht aan de Zwitserse investeringsmaatschappij Qadbak Investments. Het is een Zwitsers fonds dat de belangen behartigt van families uit het Midden-Oosten en Europa.

Comment

• Heeft Sauber zijn deel nog?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• En Prodrive? Gingen die ook niet meedoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                mja, maar volgend jaar speelt het verbruik ook een hele grote rol.. ik denk écht niet dat die Cosworth's de beste motoren zullen worden
                Nee, zeker en vast niet. Het zal wel een paar jaar duren vooraleer die terug een motor kunnen bouwen die kan wedijveren met de Mercedes en Ferrari krachtbronnen.

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                En Prodrive? Gingen die ook niet meedoen?
                Er wordt gezegd dat enkel teams die een Cosworth motor gingen gebruiken kans maakten.

Comment

• Briatore en Symonds treden af blijkbaar.

Renault zal het waarschijnlijk niet tot een proces willen laten komen.

Comment

• Net ook gelezen ... man man man waar zijn ze toch mee bezig

Comment

• Tjonge tjonge, altijd gedacht dat Briatore tot veel in staat was maar dit....

Triestig

Comment

• Sowiezo moeten ze op 21 september voor de raad komen. Ik vrees voor een zware sanctie.
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Miljaarde, dat kan toch niet! 't Is erger dan een politiek spelletje.

Flauw van Briatore om ontslag te nemen. Op zo'n manier is het gemakkelijk om vals te spelen. Echt laf dat hij zich niet verdedigt.

Comment

• Dit is er wel ZWAAR over....puur met een mensenleven spelen als je't mij vraagt.
                            Wat een mafiosi seg..

Respect voor Piquet Jr dat hij dat naar buiten heeft gebracht.

Uitmesten die handel !!

En voor Renault waarschijnlijk een stok om ook uit het F1 circus te stappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Miljaarde, dat kan toch niet! 't Is erger dan een politiek spelletje.

Flauw van Briatore om ontslag te nemen. Op zo'n manier is het gemakkelijk om vals te spelen. Echt laf dat hij zich niet verdedigt.
                              Hij is ontslagen, niet zelf opgestapt.

Comment

• Dit is laag, zeer laag zelfs. Resultaten zijn belangrijk maar om tot zoiets over te gaan! Dat Briatore (en Symonds) het niet altijd even nauw neemt met regelgeving werd al lang vermoed.

Voor mijn part kunnen ze niet zwaar genoeg gestraft worden (Briatore, Symonds en ook Piquet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  Dit is laag, zeer laag zelfs. Resultaten zijn belangrijk maar om tot zoiets over te gaan! Dat Briatore (en Symonds) het niet altijd even nauw neemt met regelgeving werd al lang vermoed.

Voor mijn part kunnen ze niet zwaar genoeg gestraft worden (Briatore, Symonds en ook Piquet).
                                  En doe daar Alonso ook nog maar bij...je denkt toch niet dat die van niks wist zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    En doe daar Alonso ook nog maar bij...je denkt toch niet dat die van niks wist zeker?
                                    Dat dacht ik ook al maar daar durf ik geen definitieve uitspraken over doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Aan de commissie om dat er maandag uit te krijgen. Als ie het wist moet hij inderdaad ook bestraft worden en iedereen die er van wist.

Wel spijtig voor Renault (het merk eigenlijk) om door een halve gare italiaan zo in het diskrediet te worden gebracht.

Comment

• Dit plaatst bij mij de slechte prestaties van Piquet junior ook in een totaal ander daglicht.

Hoe kan je nu vertrouwen hebben in een team wat je opzettelijk tegen de muur laat aanknallen????

Ook onbegrijpelijk dat hij't ook überhaupt gedaan heeft.... rare jongens, die F1 piloten.

Comment

• Ik zie het al gebeuren dat ze niet enorm hard gestraft gaan worden om Renault niet uit de sport te jagen. Tenzij ze Renault echt hard haten bij de FIA natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X