Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat voor straffen liggen daarop want dit is wel met de veiligheid van je rijders spelen

Ik heb nooit sympathie gehad voor die die lelijke Italiaans playboy met z'n okselvijvers..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Tijdens de kartraces reed hij schumacher het snot voor zijn ogen.
      Massa heeft eens 'n kartrace verloren van Casey Stoner. Betekent dat dan dat ie niet in de F1 thuis hoort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
        Ik wist het vanaf dat piquet er mee naar buiten kwam. Het klonk allemaal zeer logisch.
        Briatore en Symonds zijn dan wel ontslagen, ze kunnen nog steeds vervolgd worden alsook piquet jr. Dat Alonso er van wist zal moeilijk te bewijzen zijn en buiten 'er vanaf weten' heeft hij niet veel verkeerd gedaan. ik denk dus dat er niet veel onderzoek naar hem gedaan zal worden.
        Aldus sprak de fan ;-)
        Reken maar dat die ook zal meedelen in de klappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
          Wat voor straffen liggen daarop want dit is wel met de veiligheid van je rijders spelen

Ik heb nooit sympathie gehad voor die die lelijke Italiaans playboy met z'n okselvijvers..
          Schorsing en boete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Schorsing en boete
            ik vermoed een dikke boete, punten en het bijhorende geld in constructeurskampioenschap van dit jaar kwijt ...

Comment

• Niki Lauda (60) is vader geworden van een tweeling (een meisje en een jongen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk Berichten
                ik vermoed een dikke boete, punten en het bijhorende geld in constructeurskampioenschap van dit jaar kwijt ...
                Ik denk gewoon een goeie boete. Het incident heeft niks met dit jaar te maken en daarbij, ze gaan renault niet willen wegjagen. De boosdoeners zijn tenslotte allemaal ontslagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Nee, helemaal niets. Ik denk dat hij het gewoon wat kalmer aan wil gaan doen.
                  Dit meen je niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Dit meen je niet
                    zeer juist, dat meent ie niet.

Comment

• Ik denk idd ook dat alles behalve een fikse boete (en dan nog) Renault uit de Formule 1 zal doen stappen en dat zal niemand willen na BMW Sauber.

Comment

• An sich is het gewoon moedwillig frauderen in 't kampioenschap, dus op zich kan je 't perfect verdedigen dat hun puntenaantal in 't ploegklassement op 0 gezet wordt.

Comment

• Dat zou inderdaad kunnen als het DIT seizoen was gebeurd. Het gaat echter om een race die in 2008 werd verreden.

Voor mij moet Alonso zijn zege en zijn punten inleveren maar blijft het voor alle andere rijders hetzelfde. Dat en een fikse boete natuurlijk.

Comment

Dat zou inderdaad kunnen als het DIT seizoen was gebeurd. Het gaat echter om een race die in 2008 werd verreden.

Voor mij moet Alonso zijn zege en zijn punten inleveren maar blijft het voor alle andere rijders hetzelfde. Dat en een fikse boete natuurlijk.
                            Rosberg heeft dus een overwinning op zak dan

Hamilton was 3e, dus nu 2e.
                            Massa was 13e, dus nu 12e.

Maar goed dus dat Hamilton nog 5e werd in Brazilië of ze zouden nu hem de titel moeten schenken met die 2 punten extra, stel je voor

Comment

• Hamilton is toch wereldkampioen geworden vorig jaar? Net in de laatste bocht ging hij nog iemand voorbij terwijl ze bij Ferrari al aan het juichen waren.
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• we hebben een primeur dames en heren!

btw ik heb een bron die zegt dat Alonso onschuldig zou zijn. Hij zou er dus niks vanaf geweten hebben. http://www.channel4.com/4car/news/ne...?news_id=19647
                                Last edited by ; 17/09/2009, 23:37.

Comment

• 'Alonso moet zich maandag ook melden bij WMSC'

20 september 2009

Fernando Alonso zal 21 september ook voor de World Motor Sport Council (WMSC) van de FIA moeten verschijnen om verklaringen te geven over de crash van Nelson Piquet in Singapore, vorig jaar. Dat meldt de Britse krant The Mirror vandaag (zondag).

Volgens al eerder gelekte documenten lijkt de FIA Alonso niet als schuldige in het verhaal te zien, maar de autosportfederatie zou voormalig Renault-teambaas, die eerder deze week vertrok bij het team, levenslang uit de sport willen weren. Briatore is echter ook nog actief als manager van verschillende coureurs, en Alonso zou daarover ondervraagd worden, omdat de praktijken van Briatore niet door iedereen als positief worden ervaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                                    Niki Lauda (60) is vader geworden van een tweeling (een meisje en een jongen).

En Briatore is gestopt???
                                    Verdacht...

Comment

• Voorwaardelijk straf voor Renault. Trekt eigenlijk dus op gene zak die straf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                        Voorwaardelijk straf voor Renault. Trekt eigenlijk dus op gene zak die straf.

Zal zijn omdat de schuldigen niet langer bij het team zijn en omdat ze Renault niet willen wegjagen uit de formule 1. Ik hoop dat McLaren nu dreigt met de sport te verlaten.

Comment

Zal zijn omdat de schuldigen niet langer bij het team zijn en omdat ze Renault niet willen wegjagen uit de formule 1. Ik hoop dat McLaren nu dreigt met de sport te verlaten.
                                          Eindelijk van die janker van een Paul Stoddart af maar Renault neemt zijn trukken wel over. Misschien beter Paul Stoddart aanstellen als teammanager van Renault F1, ipv Prost of Richards.

Comment

Working...
                                          X