Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die gast moet dringend es een cursus volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
      Ik geloof niet te veel van die uitspraken, als je beetje slim bent dat hou je je mond over zo'n dingen en zeg je dit intern, zeker in die wereld.
      Maar niet als je binnenkort verhuist naar een ander team.

Zou Alonso het écht beu zijn bij Renault, en daarom overgestapt zijn naar McLaren? Ik kan het maar moeilijk geloven ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
        Maar niet als je binnenkort verhuist naar een ander team.

Zou Alonso het écht beu zijn bij Renault, en daarom overgestapt zijn naar McLaren? Ik kan het maar moeilijk geloven ...
        Alonso heeft overigens (gisteren, tijdens zijn reacties op de Quali) laten doorschijnen dat zijn reacties foutief geïnterpreteerd werden door dat specifieke medium en hij voegde eraan toe dat hij steeds en altijd perfecte technische steun kreeg van Renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
          Alonso heeft overigens (gisteren, tijdens zijn reacties op de Quali) laten doorschijnen dat zijn reacties foutief geïnterpreteerd werden door dat specifieke medium en hij voegde eraan toe dat hij steeds en altijd perfecte technische steun kreeg van Renault.
          Raar.

Comment

Raar.
            klikkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Dankjewel.

Waar rook is, is vuur.

Comment

Waar rook is, is vuur.
                Waar Kimi zenne motor het weeral opgeeft, is vuur.

Comment

• Ik lees juist dat Williams volgend jaar wel eens met Lexus-motoren zou kunnen gaan racen.(Allez, 't is te zeggen: omgedoopte Toyota-krachtbronnen.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                    Ik lees juist dat Williams volgend jaar wel eens met Lexus-motoren zou kunnen gaan racen.(Allez, 't is te zeggen: omgedoopte Toyota-krachtbronnen.)
                    Bron?

Comment

Bron?
                      http://f1.racing-live.com/f1/en/head...23105934.shtml

Comment

Grappig, straks rijdt half 't veld met Toyota's rond. Terwijl Cosworth in mijn ogen beter is.

Comment

Grappig, straks rijdt half 't veld met Toyota's rond. Terwijl Cosworth in mijn ogen beter is.
                          Beter wel, maar betrouwbaarder ?

Comment

Beter wel, maar betrouwbaarder ?
                            Met beter bedoelde ik niet alleen krachtiger of soepeler, maar ook betrouwbaarder.

Ik geloof er nog altijd in dat Cosworth in staat is een betere V8 te maken dan Toyota.

Comment

Met beter bedoelde ik niet alleen krachtiger of soepeler, maar ook betrouwbaarder.

Ik geloof er nog altijd in dat Cosworth in staat is een betere V8 te maken dan Toyota.
                              Cosworth is op zowat alle vlakken beter, juist op betrouwbaarheid niet.

Comment

Cosworth heeft overduidelijk jarenlange ervaring uit de Champcars / Indycars. Ook daar raceten ze met 2.4 grote V8'en. Maar Toyota heeft ook jaren ervaring in diezelfde Champ Cars serie.

Cosworth haalt op dit moment de hoogste toerentallen (20 000) maar dat gaat niet gepaard met een evenredige betrouwbaarheid. Indien de telemetrie juist is, draaide de V8 van Kimi Raikkonen tijdens de kwalificatie op een haar na geen 21 000 opm, wat toch wel verbluffend is.

Over een paar races haalt Toyota Cosworth in. Geld kan je door niets vervangen, en dat is er niet in overvloedige mate bij Cosworth.

Comment

• Michael Schumacher heeft zijn contract met Ferrari verlengd. De nieuwe deal loopt over 2 jaar, maar Schumacher kan er bij het behalen van de wereldtitel meteen uitstappen. Alles staat te lezen in het Duitse sensatieblad Bild.

Naast een andere ronkende titel "Ich zieh' dir das Fell über die Ohren" bloklettert Bild vandaag dat alles tussen Schumacher en Ferrari nu wel in kannen en kruiken is. Schumi blijft bij de Scuderia voor hetzelfde loon van 35 miljoen euro per jaar, maar een clausule laat de Duitser toe om bij het veroveren van een nieuwe wereldtitel te kappen met de sport. Zo zou Schumacher op het einde van dit seizoen al met pensioen kunnen gaan. De nieuwe overeenkomst zou op de Nürburgring aangekondigd worden.

Anderhalve week geleden al dook een gelijkaardig bericht op in de Britse krant News of the World. Volgens dat dagblad zou Schumacher wel een loonsverhoging krijgen van zowat 8 miljoen euro per seizoen.

Schumacher stond vandaag nog met ander nieuws vermeld in de Duitse pers. Uit een anonieme klacht zou blijken dat de F1-ster het slachtoffer is van afpersing.

Comment

• Gokje ?
                                    Hij stopt als hij 9236 races heeft gereden.
                                    Ik zou eindigen in schoonheid, ipv persé nog een titel te willen behalen.
                                    De jaren dat Ferrari enorm dominant was liggen definitief achter ons.En ik geloof wel dat hij nog mee kan vooraan, maar dat er altijd wel een jonge wolf hem te snel af zal zijn.
                                    Komaan die kerel heeft nog gereden tegen mannen als Mansell, Senna, Prost,...kan je nagaan.
                                    Sorry, met alle respect voor M.Schumacher, maar'k vind het nu wel wat belachelijk worden.

Comment

Gokje ?
                                      Hij stopt als hij 9236 races heeft gereden.
                                      Ik zou eindigen in schoonheid, ipv persé nog een titel te willen behalen.
                                      De jaren dat Ferrari enorm dominant was liggen definitief achter ons.En ik geloof wel dat hij nog mee kan vooraan, maar dat er altijd wel een jonge wolf hem te snel af zal zijn.
                                      Komaan die kerel heeft nog gereden tegen mannen als Mansell, Senna, Prost,...kan je nagaan.
                                      Sorry, met alle respect voor M.Schumacher, maar'k vind het nu wel wat belachelijk worden.
                                      Hij heeft zich idd al goed bewezen wat hij kan, maar in schoonheid eindigen had hij beter 2 jaar terug gedaan é, nu nog een titel binnenhalen en dan, MOET hij stoppen.

Comment

• Hij moet niets meer bewijzen.
                                        Hij heeft altijd gezegd dat hij blijft racen zolang hij het nog leuk vindt.

Laat hem dat dan maar doen hé.

Comment

• Zolang hij er plezier in heeft mag hij meedoen vind ik. En winnen kan hij nog, dat heeft hij bewezen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          cc

Comment

Working...
                                          X