Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eerste rondjes op Abu Dhabi.. wat 'n doolhof.. wel coole pits

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is dat Bruno Senna?

Comment

• ik denk het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Is dat Bruno Senna?
          jawel.

Lay-out is niets speciaal, alleen de scenery errond zal wel enorm zijn!
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Is dat Bruno Senna?
            Zie eens naar de eerste 4 seconden van het filmpje...
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Mja, het helmdesign was verder in het filmpje ook zichtbaar hoor

Ik wist gewoon niet met zekerheid of hij het design van zijn nonkel zo had overgenomen ofdat het gewoon een Ayrton fanboy was in de auto.

Comment

• Zo plat als een pannenkoek. Wel een indrukwekkende infrastructuur

Comment

Mja, het helmdesign was verder in het filmpje ook zichtbaar hoor

Ik wist gewoon niet met zekerheid of hij het design van zijn nonkel zo had overgenomen ofdat het gewoon een Ayrton fanboy was in de auto.
                  Lele bedoelt waarschijnlijk dat je dan B. Senna kan zien die op de zijkant staat.

Comment

• Ah, niet op gelet, sorry.

Comment

• Ziet er allemaal nogal steriel uit. Ik dacht ook dat ze echt onder dat hotel zouden rijden, maar dat is precies maar juist een brugje.

Zou dat die ex-minardi tweezitter zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                        Zou dat die ex-minardi tweezitter zijn?
                        Ik dacht dat dat een Arrows was..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                          Ik dacht dat dat een Arrows was..
                          Arrows én Minardi hadden een tweezitter. Arrows zelfs een driezitter. En Minardi organiseerde trouwens tweezitterraces.

Comment

• Zowel Massa als Piquet senior beweren dat Alonso op de hoogte moet geweest zijn van de plannen om Nelson Piquet Jr. te laten crashen. Sterker nog, gans het Renault-team heeft boter op zijn hoofd, althans luidens Piquet senior.

Ik zie er al naar uit hoe de verstandhouding gaat worden tussen Massa en Alonso volgend jaar. Waarschijnlijk zal Felipe nog niet vergeten zijn dat hij zonder die crash waarschijnlijk wereldkampioen had kunnen worden. Genoeg stof voor vonken en vuur... Trouwens, spontane discussies in het Spaans op televisie zijn de max!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Ik zie er al naar uit hoe de verstandhouding gaat worden tussen Massa en Alonso volgend jaar. Waarschijnlijk zal Felipe nog niet vergeten zijn dat hij zonder die crash waarschijnlijk wereldkampioen had kunnen worden. Genoeg stof voor vonken en vuur... Trouwens, spontane discussies in het Spaans op televisie zijn de max!
                              Felipe moet niet zo kijken naar momenten waarop anderen zijn races beïnvloed hebben. Hij zou beter eens terugdenken aan de eerste races in dat seizoen..

Comment

• Ik begrijp zijn frustratie toch. Ik zou ook gefrustreerd zijn op Glock bijvoorbeeld want je kan jezelf nog altijd de vraag stellen of Hamilton wel op eigen kracht voorbij de Duitser is gegaan in nota bene de laatste ronde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                  Felipe moet niet zo kijken naar momenten waarop anderen zijn races beïnvloed hebben. Hij zou beter eens terugdenken aan de eerste races in dat seizoen..
                                  In het begin van dat seizoen heeft hij aanpassingsproblemen gekend door het wegvallen van de tractiecontrole, maar je kan niet ontkennen dat hij daarna een ongeloofelijke remonte heeft gemaakt. En dat de wereldtitel hem ontglipt is meer door ongeluk dan door zijn onkunde.

Comment

• The BBC commentary team report that those pesky Brazilians have been trying to put the willies up Jenson Button, as they did with Lewis Hamilton last year. Hamilton was handed a black cat, and a Vasco de Gama shirt (the team known for finishing second). Last night, a Brazilian TV show put a ladder in front of the entrance of the restaurant Button was heading for. "He did walk under it. I don't think Jenson is as superstitious as Vettel," reports Holly Samos.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      Dan was hij toch beter zonder tankslang uit de pits vertrokken...

Comment

bij een gerushte pitstop die er niet was geweest zonder de crash..

Comment

Los van 't feit dat de discussie kant noch wal raakt: dat was niet Massa's fout. Massa kreeg toen wel degelijk een groen licht te zien. Het ging dus om een technische fout, en het is dan ook niet verwonderlijk dat Ferrari de race nadien het elektronisch systeem buitengooide en de lollipop-man weer invoerde.

Comment

Working...
                                          X