Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was bij mijn weten een menselijke fout want Ferrari heeft toen gezegd dat het licht bediend werd door een persoon wegens het verkeer in de pitstraat.

Op BBC heeft John Howett (teambaas Toyota) gezegd dat ze Raikkonen een bod hebben gedaan maar dat zijn manager meer vraagt.
    Last edited by ; 18/10/2009, 12:11.

Comment

• Nick Heidfeld in verband gebracht met McLaren-stoeltje

BMW Sauber-coureur Nick Heidfeld heeft nog geen onderdak voor komend seizoen. De Duitse krant Abendzeitung bericht nu dat de Duitser in beeld is bij McLaren. Lewis Hamilton zou zich niet kunnen vinden in Nico Rosberg of Kimi Raikkonen als stalgenoot en daardoor maakt Heidfeld een kans.

De teamleiding van McLaren spreekt in elk geval lovend over de Duitser. Teambaas Martin Whitmarsh: “Heidfeld is een van de meest onderschatte coureurs in de Formule 1.” Mercedes-motorsportbaas Norbert Haug voegde toe: “Hij levert al meer dan tien jaar constant sterke prestaties.”

www.f1today.nl
      zou nogal een vreemde keuze, maar toch enigsinds logisch..

Comment

• Ik had dat eigenlijk al veel eerder verwacht als je ziet met welk team hij grote successen boekte in de F3000 10 jaar geleden. Wel frappant dat Hamilton geen Rosberg naast zich wil. Heidfeld kan ook nog wel eens tegenvallen zou ik denken.

Comment

• Straf dat Hamilton überhaupt daar iets aan te zeggen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Straf dat Hamilton überhaupt daar iets aan te zeggen heeft.
            Ik vind dat ook straf, maar ik verschiet er niet van. 't Is in het verleden al zo geweest en het zal waarschijnlijk wel altijd zo blijven. Goudhaantjes met allures

Comment

• Ze zullen bij McLaren bang zijn voor een herhaling van 2007..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

• Alsof iemand als Schumacher daar nooit iets aan te zeggen had

Comment

• De geruchtenmolen gaat verder: moest het aan sponsor McLaren liggen zou Jenson Button samen met Lewis Hamilton mogen racen. De sponsor droomt van een Brits superduo. Teambaas Witmarsh ontkent noch bevestigt.

Comment

• Jean Todt is de nieuwe FIA-president ...

Comment

• Heidfeld was ooit nog mclaren protogé. Niet zo verwonderlijk dus. Indertijd verkozen ze wel Raikonnen boven Heidfeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                        Jean Todt is de nieuwe FIA-president ...
                        Verrassend

Comment

• Kobayashi vervangt Glock ook in Abu Dhabi

27 oktober 2009

Timo Glock zal ook de seizoensfinale in Abu Dhabi moeten missen. Zo heeft Toyota dinsdag bekendgemaakt. De Duitser is nog niet helemaal hersteld van zijn crash in Japan en zal opnieuw worden vervangen door Kamui Kobayashi.

"We vinden het heel sneu voor Timo dat zijn seizoen zo moet eindigen", liet Toyota-baas John Howett weten. "Na de medische adviezen met Timo te hebben besproken, hebben we besloten geen risico te nemen en Kamui opnieuw in de auto te zetten."

Kobayashi kan zich dus opmaken voor zijn tweede race in de Formule 1. De 23-jarige Japanner debuteerde vorig week met een negende plaats in de Braziliaanse Grand Prix en deinsde zelfs niet terug voor een pittig gevecht met Jenson Button. Howett: "Kamui heeft in Brazilië erg goed gereden, terwijl de omstandigheden niet eenvoudig waren. We vragen hem dan ook graag terug voor een nieuwe invalbeurt."

bron: f1.gpupdate.nl

Comment

• 2009 driver salaries – US $ (m)
                            1 . K. Raikkonen - Ferrari F60 - 45
                            2 . L. Hamilton - McLaren Mercedes MP4-24 - 18
                            3 . F. Alonso - Renault R29 - 15
                            4 . N. Rosberg - Williams Toyota FW31 - 8.5
                            5 . F. Massa - Ferrari F60 - 8
                            6 . J. Trulli - Toyota TF109 - 6.5
                            7 . S. Vettel - Red Bull Renault RB5 - 6
                            8 . M. Webber - Red Bull Renault RB5 - 5.5
                            9 . J. Button - Brawn Mercedes BGP 001 - 5
                            10 . R. Kubica - BMW Sauber F1.09 - 4.5
                            11 . H. Kovalainen - McLaren Mercedes MP4-24 - 3.5
                            12 . N. Heidfeld - BMW Sauber F1.09 - 2.8
                            13 . G. Fisichella - Ferrari F60 - 1.5
                            14 . S. Buemi - Toro Rosso Ferrari STR4 - 1.5
                            15 . R. Barrichello - Brawn Mercedes BGP 001 - 1
                            16 . J. Alguersuari - Toro Rosso Ferrari STR4 - 0.5
                            17 . A. Sutil - Force India Mercedes VJM02 - 0
                            18 . K. Nakajima - Williams Toyota FW31 - 0
                            19 . V. Liuzzi - Force India Mercedes VJM02 - 0
                            20 . R. Grosjean - Renault R29 - 0

bron: http://en.f1-live.com/f1/en/headline...28194037.shtml

Comment

• Van Barrichello verschiet ik wel eigenlijk (aangezien die een privejet heeft en dergelijke). Die heeft dit jaar verlies gemaakt in dat geval. Het verwondert me ook niet meer dat Ferrari Raikkonen weg wilde.

Comment

• Ik kan mij die Honda van 2007 echt niet meer herinneren...

Comment

• Waarschijnlijk omdat die zelfs niet snel genoeg was om lang in beeld te zijn als hij gedubbeld werd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kirium Bekijk Berichten
                                    2009 driver salaries – US $ (m)
                                    1 . K. Raikkonen - Ferrari F60 - 45
                                    2 . L. Hamilton - McLaren Mercedes MP4-24 - 18
                                    3 . F. Alonso - Renault R29 - 15
                                    4 . N. Rosberg - Williams Toyota FW31 - 8.5
                                    5 . F. Massa - Ferrari F60 - 8
                                    6 . J. Trulli - Toyota TF109 - 6.5
                                    7 . S. Vettel - Red Bull Renault RB5 - 6
                                    8 . M. Webber - Red Bull Renault RB5 - 5.5
                                    9 . J. Button - Brawn Mercedes BGP 001 - 5
                                    10 . R. Kubica - BMW Sauber F1.09 - 4.5
                                    11 . H. Kovalainen - McLaren Mercedes MP4-24 - 3.5
                                    12 . N. Heidfeld - BMW Sauber F1.09 - 2.8
                                    13 . G. Fisichella - Ferrari F60 - 1.5
                                    14 . S. Buemi - Toro Rosso Ferrari STR4 - 1.5
                                    15 . R. Barrichello - Brawn Mercedes BGP 001 - 1
                                    16 . J. Alguersuari - Toro Rosso Ferrari STR4 - 0.5
                                    17 . A. Sutil - Force India Mercedes VJM02 - 0
                                    18 . K. Nakajima - Williams Toyota FW31 - 0
                                    19 . V. Liuzzi - Force India Mercedes VJM02 - 0
                                    20 . R. Grosjean - Renault R29 - 0

bron: http://en.f1-live.com/f1/en/headline...28194037.shtml
                                    Ik had gedacht dat Hamilton en Massa meer zouden krijgen.

Maar dit zijn enkel de salarissen. Ik zou wel eens willen weten wat zo iemand aan bonussen kan vangen. Ik denk dat het lijstje er dan heel anders uitziet.

Comment

• En de sponsorcontracten dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timpie1978 Bekijk Berichten
                                        Ik had gedacht dat Hamilton en Massa meer zouden krijgen.

Maar dit zijn enkel de salarissen. Ik zou wel eens willen weten wat zo iemand aan bonussen kan vangen. Ik denk dat het lijstje er dan heel anders uitziet.
                                        Ik weet niet of het zo in de F1 ook werkt en wie allemaal zo'n contract heeft maar het houdt alleszins wel steek.

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        En de sponsorcontracten dan?
                                        Dat komt er bij Raikkonen OOK nog allemaal bij.

Comment

• Nico Rosberg heeft vandaag bekendgemaakt dat hij team Williams verlaat na Abu Dhabi. Hij heeft nog niks gezegd over een ander team. Ik vraag me af wie, wat en waar!

Comment

Working...
                                          X