Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Maar euhmz, wereldkampioen of niet, Button wordt dan toch tweede rijder, achter Hamilton?
    Denk je echt dat Hamilton met nummer 1 zou rijden?
    McLaren geeft trouwens geen teamorders. Dat was net Alonso's probleem 2 jaar geleden.

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Nu ik heb er niet verder over nagedacht, het kwam ineens in me op, maar...

Is dit niet zowat de eerste keer dat er 2 wereldkampioenen in één team rijden?
    Rosberg & Prost?
    Senna & Prost?

Dat zijn dan nog enkel degenen die ik me zo kan herinneren. Er zullen er wel veel meer zijn.

Comment

• Volgens mij zien we Kimi niet meer terug in de F1, spijtige zaak.

Comment

• Staat nu ook op sporza

home > auto/motor > Formule 1 > Kimi Räikkönen rijdt geen Formule 1 in 2010
        Kimi Räikkönen rijdt geen Formule 1 in 2010

wo 18/11/2009 - 10:17 Kimi Räikkönen heeft beslist om in 2010 de Formule 1 links te laten liggen. De Finse wereldkampioen van 2007 werd opzij geschoven bij Ferrari en de onderhandelingen met McLaren, de enige optie voor Räikkönen, zijn afgesprongen.

Kimi Räikkönen schonk Ferrari in 2007 de wereldtitel, maar mocht op het einde van dit seizoen opkrassen. De Italiaanse renstal doet het in 2010 met Felipe Massa en Fernando Alonso en dus was Räikkönen overbodig.

Belga
        Räikkönen wilde enkel in de Formule 1 blijven als hij een auto had om GP's te winnen. "McLaren was voor Kimi het enige alternatief in de F1, maar de onderhandelingen zijn afgesprongen en dus houdt het voorlopig op", zegt Räikkönens manager.
        "Een sabbatjaar zal zijn toekomst in de F1 niet in gevaar brengen. Hij wil nog terugkeren, maar zal dat enkel doen bij een team waar hij voor de wereldtitel kan strijden. De F1 zal Kimi missen", zegt de manager nog.
        De 30-jarige Räikkönen reed al sinds 2001 in de Formule 1 en startte in 156 GP's, daarvan won hij er achttien. In 2007 kroonde hij zich in de laatste GP tot wereldkampioen. Wellicht zal de Fin in 2010 enkele rally's rijden, dit jaar nam hij al deel aan de rally van zijn thuisland.

Comment

• Red Bull zou al bezig om Raikkonen onder contract te nemen voor 2011, qua imago is dat het perfecte team voor hem, en ze zouden hem ondersteunen in het wrc volgend jaar.. want qua pr kan dat wel tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            Red Bull zou al bezig om Raikkonen onder contract te nemen voor 2011, qua imago is dat het perfecte team voor hem, en ze zouden hem ondersteunen in het wrc volgend jaar.. want qua pr kan dat wel tellen
            Zou nog logisch lijken.

Button: zie ik nu wel naar McLaren vertrekken maar ik denk ook dat hij te licht gaat uitvallen ten opzichte van Hamilton. Het beste, in mijn ogen, kan ie bij Brawn blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
              Red Bull zou al bezig om Raikkonen onder contract te nemen voor 2011, qua imago is dat het perfecte team voor hem, en ze zouden hem ondersteunen in het wrc volgend jaar.. want qua pr kan dat wel tellen
              Idd, zal Raikkonen ook wel zien zitten denk ik. Jaartje no stress Rally gaan rijden en nadien weer F1 rijden.

Vind het wel enorm jammer zonder Kimi, hij is voor mij zonder twijfel samen met Hamilton en Alonso één vd grote 3 uit de F1 de laatste jaren.

En @ Button: ik denk dat hij een enorm moeilijk seizoen te wachten staat. Ik zou bij Brawn gebleven hebben.. Als Alonso het al niet kon naast Hamilton dan Button ook niet denk ik. Maar ik hoop van wel

Comment

• Pff, JB naar McLaren en Kimi out, 'k vind het gelijk geen leuk transferseizoen....

Maar bon, wel begrijpelijk van JB om eieren voor z'n geld te kiezen. Hij zal bijna het dubbele vangen van wat hij anders bij Brawn GP zou krijgen. En als het echt niet botert met Hamilton kan hij misschien nog een Alonsoke doen en terugkeren naar Mercedes GP in 2011.

Comment

• Button joins Hamilton at McLaren

Jenson Button will move to McLaren-Mercedes next season to join compatriot and fellow world champion Lewis Hamilton, the team has confirmed.

The announcement of a multi-year deal between Button and McLaren follows weeks of feverish speculation about the champion's future, which was heightened when he paid a visit to the McLaren factory last Friday.
                  autosport.com

Comment

• Go Rosberg dan

Comment

• Aha! Mijn gedachte was dus niet helemaal verkeerd

Het is de eerste keer in de geschiedenis van de Formule 1 dat een team met de twee meest recente wereldkampioenen aan de start van het WK komt.

Comment

• Nee, niet helemaal

Comment

• Met alle respect voor Kimi, maar heeft hij dit niet voor een stuk aan zichzelf te danken? Voor sponsors is hij met z'n totaal gebrek aan enthousiasme ook niet echt interessant.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ben ik de enige die het totaal niet erg vindt dat hij niet meer meedoet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Ben ik de enige die het totaal niet erg vindt dat hij niet meer meedoet?
                              Nope, ik maal er ook niet om

Comment

• Pfft...Zo spijtig dat Raikkonen niet naar Mclaren gaat, dat zou echt het gedroomde team zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Met alle respect voor Kimi, maar heeft hij dit niet voor een stuk aan zichzelf te danken? Voor sponsors is hij met z'n totaal gebrek aan enthousiasme ook niet echt interessant.
                                  Akkoord, maar als sponsor moet je dan andere dingen doen, wat hij echt leuk vind.
                                  Hij vindt interviews saai en terecht!! Als je soms hoort welke stomme vragen ze constant vragen. Als gewoon tv-kijker kan ik mij al dood ergeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                    Akkoord, maar als sponsor moet je dan andere dingen doen, wat hij echt leuk vind.
                                    Hij vindt interviews saai en terecht!! Als je soms hoort welke stomme vragen ze constant vragen. Als gewoon tv-kijker kan ik mij al dood ergeren.
                                    Vieren tijdens een overwinning zou misschien al helpen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Ben ik de enige die het totaal niet erg vindt dat hij niet meer meedoet?
                                      Neen een kleurloze figuur minder in de F1

Comment

• Ja liever Hamilton idd dat achteraf dan zit te verkondigen dat hij de beste is etc. Da's dan ewa teveel kleur vind ik.

Maaaaar, goed nieuws! Mss gaat Kimi voor Brawn/Mercedes rijden
                                        Bron: http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=1832

Comment

• Sponsors en interviews kunnen mij gestolen worden, de snelste rijders horen op de grid te staan. En kwestie van pure snelheid en rijstijl hoort raikonnen bij de top. Button hoort daar in mijn ogen niet bij. Hij is snel maar niet supersnel, een beetje zoals Hill indertijd.

Comment

Working...
                                          X