Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    Sponsors en interviews kunnen mij gestolen worden, de snelste rijders horen op de grid te staan. En kwestie van pure snelheid en rijstijl hoort raikonnen bij de top. Button hoort daar in mijn ogen niet bij. Hij is snel maar niet supersnel, een beetje zoals Hill indertijd.
    Qua zuiverheid van de rijlijnen en omgaan met materiaal is Button wel degelijk top, hoor. (veel meer dan bv een Vettel dit seizoen) Enige wat ie tegen heeft is dat ie inderdaad qua absolute snelheid niet echt bij de top hoort.

Comment

• Dit voorbije seizoen was iets te raar om daarover uitsluitsel te geven dus we zullen afwachten wat hij komend jaar gaat doen naast Hamilton. Hamilton heeft weldegelijk zijn snelheid al bewezen maar heeft ook hetzelfde probleem als Button dat hij fouten maakt als hij onder druk staat. Button weet dit van zichzelf en kiest er dan voor om te consolideren en besluit voor punten te gaan maar als die druk er niet is gaat hij er gewoon voor en dat resulteert dan in zo'n zaken als de laatste 3 rondes van de laatste GP van dit jaar. 2010 zal duidelijkheid brengen of Button zijn titel waard is of niet en ik denk dat Hamilton hem dikwijls verloren gaat rijden maar soms gaat Button Hamilton toch ook wel een prik kunnen geven, daar ben ik van overtuigd.

Comment

• Mijn pronostiek voor volgend seizoen (nu al ):

Button kwijnt weg bij McLaren
        Williams die terug aansluit bij top
        Renault verlaat de top
        Indien Raikkonen bij Mercedes terechtkomt mét Rosberg = beste team en auto 2010
        Ferrari geen idee, wss ook wel goed

Dat is wat ik denk hé.. ik kan er helemaal naastzitten ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
          Mijn pronostiek voor volgend seizoen (nu al ):

Button kwijnt weg bij McLaren
          Williams die terug aansluit bij top
          Renault verlaat de top
          Indien Raikkonen bij Mercedes terechtkomt mét Rosberg = beste team en auto 2010
          Ferrari geen idee, wss ook wel goed

Dat is wat ik denk hé.. ik kan er helemaal naastzitten ook

Ik ga dit quoten en volgend jaar nog eens ophalen.

Ik denk persoonlijk dat Williams volgend jaar een heel moeilijk jaar tegemoet gaat want voor zover ik weet was de Toyota-motor een van de sterkste van het hele veld dus dan moeten er in het chassis nog enkele tiendes van seconden bijgevonden worden en qua rijders moet ik zeggen dat ik Rosberg ook als een van de beste coureurs van het veld inschat en die is ook weg dus ik denk dat Williams al blij mag zijn met behoud.

Renault heeft al langer de top verlaten en zal het volgend jaar na het vertrek van Alonso al moeilijk hebben om een middenmoter te blijven.

Mercedes oftewel het oude BrawnGP zal kunnen rekenen op Rosberg volgend jaar en als je ziet wat die jongen met een Williams kon, een auto die zijn teamgenoot geen punten kon laten scoren dan weet je dat hij volgend jaar met de Mercedes ook veel mooie dingen kan laten zien. Het verrassingseffect is echter weg en er zijn ook geen veranderingen aan de reglementen voor de auto's doorgevoerd. Gezien een paar teams vorig seizoen al de aansluiting gemaakt hadden met Brawn is het af te wachten of die teams er niet op en erover gaan gaan.

Ferrari zal er hoogstwaarschijnlijk terug staan gezien zij al heel vroeg zijn begonnen aan de ontwikkeling van de nieuwe wagen. Hun rijdersline-up is misschien niet de meest uitgebalanceerde van het hele pak maar ik denk wel dat ze niet ver weg zitten van de tandem die bij McLaren de dienst gaat uitmaken.

Comment

• Ik sluit me bij Kaiser aan. Al denk ik dat we Red Bull niet mogen vergeten, met Newey als technisch brein, Vettel en Webber toch ook een ijzersterk duo (jonge snelheid met ervaren rot ernaast). Persoonlijk liggen mijn verwachtingen voor Red Bull hoog.

Comment

Ik sluit me bij Kaiser aan. Al denk ik dat we Red Bull niet mogen vergeten, met Newey als technisch brein, Vettel en Webber toch ook een ijzersterk duo (jonge snelheid met ervaren rot ernaast). Persoonlijk liggen mijn verwachtingen voor Red Bull hoog.
              Als je goed gelezen hebt zie je dat er tussen zijn en mijn voorspelling slechts enkele puntjes verschil in zitten .

Hij zegt: Williams slecht en Mclaren top
              Ik zeg: Williams goeds en Hamilton top (Button niet)
              en al de rest is ongeveer gelijk

Waarom? Cosworth motor zijn ze nu nog volop aan het ontwikkelen en ze hebben enorm veel klantenteams waar ze veel response van zullen krijgen. Rosberg zijn ze idd kwijt en das een enorme domper maar ik denk/hoop op iemand à la Kubica .

Maar tblijft ook afwachten natuurlijk tot elke rijder zijn team gevonden heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                Neen een kleurloze figuur minder in de F1
                En dat maakte hem net zo vet imo.
                Ben al jaren fan van hem... Erg jammer dat hij er niet meer bij zal zijn.

Comment

Waarom? Cosworth motor zijn ze nu nog volop aan het ontwikkelen en ze hebben enorm veel klantenteams waar ze veel response van zullen krijgen. Rosberg zijn ze idd kwijt en das een enorme domper maar ik denk/hoop op iemand à la Kubica .

Kubica ging toch naar Renault? En Williams heeft toch ook Barrichello en Hulkenberg bevestigd?
                  Ik verwacht persoonlijk zeer veel van de tandem Alonso-Ferrari. Na een minder seizoen volt bij Ferrari meestal een beter en Alonso blijft voor mij een absolute topper. Als Mercedes de vorm van Brawn kan behouden en Rosberg gaat daarnaartoe, dan denk ik dat die ook wel mooie dingen kan laten zien.

Comment

Als je goed gelezen hebt zie je dat er tussen zijn en mijn voorspelling slechts enkele puntjes verschil in zitten .

Hij zegt: Williams slecht en Mclaren top
                    Ik zeg: Williams goeds en Hamilton top (Button niet)
                    en al de rest is ongeveer gelijk

En ik zeg dat je helemaal verkeerd bent. Uw flater ivm Kubica bewijst dit min of meer.

Dat je dacht dat Renault nog altijd met de top meedraaide dit jaar en pas volgend jaar de pedalen ging kwijt zijn doet me OOK afvragen of je het voorbije jaar Formule 1 een beetje gevolgd hebt. Zelfde verhaal met Williams dat vorig jaar blijkbaar slechter scoorde dan Renault volgens u omdat ze vorig jaar nog niet bij de top zaten en Renault nog wel.

Bij Brawn zeg ik dat je er niet automatisch moet van uitgaan dat ze volgend jaar gaan bevestigen laat staan het absoluut beste team gaan zijn.

Bij Ferrari zei je dat je geen idee had en ik zei dat Ferrari er WELDEGELIJK terug ging staan dus dat verschilt toch nog wel een beetje van wat jij zei.

Volgens mij verschilt er toch wel genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      En ik zeg dat je helemaal verkeerd bent. Uw flater ivm Kubica bewijst dit min of meer.

Dat je dacht dat Renault nog altijd met de top meedraaide dit jaar en pas volgend jaar de pedalen ging kwijt zijn doet me OOK afvragen of je het voorbije jaar Formule 1 een beetje gevolgd hebt. Zelfde verhaal met Williams dat vorig jaar blijkbaar slechter scoorde dan Renault volgens u omdat ze vorig jaar nog niet bij de top zaten en Renault nog wel.

Bij Brawn zeg ik dat je er niet automatisch moet van uitgaan dat ze volgend jaar gaan bevestigen laat staan het absoluut beste team gaan zijn.

Bij Ferrari zei je dat je geen idee had en ik zei dat Ferrari er WELDEGELIJK terug ging staan dus dat verschilt toch nog wel een beetje van wat jij zei.

Volgens mij verschilt er toch wel genoeg.
                      Wel, wijsneus. We zullen wel zien wie er gelijk heeft, tblijft nog altijd speculeren. En ik volg al bijna 10jaar onafgebroken de F1 en als klein kind keek ik nog naar de hoogtdagen van Senna en Prost dus ge moet mijn "kennis" niet in vraag stellen. Al weet ik ook uiteraard niet alles

Ik heb daar gewoon een kort, BEKNOPT, lijstje gemaakt met enkele key words,dus zonder al te veel uitleg. Wat kan ik daaruit concluderen? Dat Renault nog dieper wegzakt, dat Williams terugkomt, dat Ferrari het wss goed zal doen en dat Brawn terug voor de titel gaat. Van Kubica kunt gij nog niet weten en ik ook niet dus hou het woord flater maar voor u (voorlopig althans).
                      Last edited by ; 20/11/2009, 12:58.

Comment

En ik volg al bijna 10jaar onafgebroken de F1 en als klein kind keek ik nog naar de hoogtdagen van Senna en Prost dus ge moet mijn "kennis" niet in vraag stellen. Al weet ik ook uiteraard niet alles
                        21 en hoogtedagen van Senna en Prost volgen.

Laten we stellen dat je dit jaar nog 22 wordt en dus in 1987 bent geboren.

Prost stopte in 1993 maar zijn hoogtepunten liggen toch wel degelijk tussen 1985 en 1991. 1993 werd ie wereldkampioen met de computergestuurde Williams. Dus in 1991 was je pakweg 4, en geen degelijk bewustzijn van de zaken. 1993 was je al iets ouder, maar toch.

Hoogdagen van Senna situeren zich zou tussen 1985 en 1994. En in 1994 is ie dan nog wel spijtig genoeg verongelukt.

Hoogdagen van die twee situeren zich dus tussen 1985 en 1991. Dus je hoogdagen van deze twee grootheden gevolgd vanaf de balzak!

Mijn verste herinnering van F1 gaat terug naar 1987 of 1988, Boutsen bij Benetton. Maar echt iets van herinneren, nee hoor.
                        Ik ben de formule 1 echt pas beginnen volgen vanaf 1994 (12 jaar! toen) maar echt geïnteresseerd van 1996, waar de meeste pubers dan ook het fanatisme ontwikkelen.

Wederom sluit ik me bij Kaiser aan, die wel zal beamen dat ik dat niet snel doe.

Comment

Ik ben de formule 1 echt pas beginnen volgen vanaf 1994 (12 jaar! toen) maar echt geïnteresseerd van 1996, waar de meeste pubers dan ook het fanatisme ontwikkelen.
                          idem dito.. alleen was ik pas 9 in '94
                          imola 94, de eerste race die ik bewust gevolgd heb en mij nog herinner.. bij toeval dan nog met die rampzalige gebeurtenis.. daarom ook dat ik dat nooit ga vergeten..

Comment

21 en hoogtedagen van Senna en Prost volgen.

Laten we stellen dat je dit jaar nog 22 wordt en dus in 1987 bent geboren.

Prost stopte in 1993 maar zijn hoogtepunten liggen toch wel degelijk tussen 1985 en 1991. 1993 werd ie wereldkampioen met de computergestuurde Williams. Dus in 1991 was je pakweg 4, en geen degelijk bewustzijn van de zaken. 1993 was je al iets ouder, maar toch.

Hoogdagen van Senna situeren zich zou tussen 1985 en 1994. En in 1994 is ie dan nog wel spijtig genoeg verongelukt.

Hoogdagen van die twee situeren zich dus tussen 1985 en 1991. Dus je hoogdagen van deze twee grootheden gevolgd vanaf de balzak!

Mijn verste herinnering van F1 gaat terug naar 1987 of 1988, Boutsen bij Benetton. Maar echt iets van herinneren, nee hoor.

Wederom sluit ik me bij Kaiser aan, die wel zal beamen dat ik dat niet snel doe.
                            Waar houdt gij u mee bezig man. Mijn pa keek bijna altijd F1 en ik keek dan uiteraard mee. Heb ik dan de races (die ik gezien heb) niet gevolgd mss? Wat is dat voor u een race volgen? Een kind kan niet kijken ofwa? Mss dat er met u vroeger iets scheelde maar met mij allesinds niet

Tis blijkbaar nog altijd moeilijk voor ouderen om een jonger iemand gewoon te geloven.

Comment

Wel, wijsneus. We zullen wel zien wie er gelijk heeft, tblijft nog altijd speculeren. En ik volg al bijna 10jaar onafgebroken de F1 en als klein kind keek ik nog naar de hoogtdagen van Senna en Prost dus ge moet mijn "kennis" niet in vraag stellen. Al weet ik ook uiteraard niet alles

Ik heb daar gewoon een kort, BEKNOPT, lijstje gemaakt met enkele key words,dus zonder al te veel uitleg. Wat kan ik daaruit concluderen? Dat Renault nog dieper wegzakt, dat Williams terugkomt, dat Ferrari het wss goed zal doen en dat Brawn terug voor de titel gaat. Van Kubica kunt gij nog niet weten en ik ook niet dus hou het woord flater maar voor u (voorlopig althans).
                              Ik wil mij hier zeker niet in mengen, maar Kubica is al wel effectief door Renault bevestigd voor volgend jaar...

Comment

• Ik ben er nu 21 en mijn eerste echte herinnering van F1 was het ongeval van Senna in 1994. Daar heb ik enkele kleine korte herinneringen van. Echt volledige races herinneren doe ik pas vanaf 1998/1999, de Hakkinen en Mclaren jaren. Tot zo ver mijn bijdrage
                                Last edited by ; 20/11/2009, 19:29.

Comment

En ik volg al bijna 10jaar onafgebroken de F1 en als klein kind keek ik nog naar de hoogtdagen van Senna en Prost dus ge moet mijn "kennis" niet in vraag stellen.

Van Kubica kunt gij nog niet weten en ik ook niet dus hou het woord flater maar voor u (voorlopig althans).
                                  Nieuws van 7 OKTOBER !!!!!!!

October 7th 2009, 12:05 GMT

Robert Kubica will replace the Ferrari-bound Fernando Alonso as Renault's lead driver in 2010, the French team has announced.
                                  Uw kennis reikt tot de hoogdagen van Prost en Senna maar niet tot 45 dagen geleden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                    Ik wil mij hier zeker niet in mengen, maar Kubica is al wel effectief door Renault bevestigd voor volgend jaar...
                                    Dit is nu eens degelijke, vriendelijke reply. Bedankt voor mij hier normaal op te wijzen .

Zoals ik al zei, ik weet ook niet alles

Comment

• WTF

Bron: Martin Brundle zijn fanpagina op FB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        WTF

Bron: Martin Brundle zijn fanpagina op FB
                                        Daar staat het al: Eddie Jordan . Die komt ook ng es graag in de belangstelling. En ik denk eerlijk gezegd dat zowel Schumi als Ferrari dat niet kunnen/willen laten gebeuren.

Comment

Sorry, maar wie is er begonnen met het astrante betweterige gedrag?

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                          blablablablabla
                                          Daarbuiten bleek je ook nog eens echt verkeerd te zitten. Ik heb zelf gewoon vriendelijk en duidelijk proberen uit te leggen waarin je niet genuanceerd genoeg was en waar je volgens mij verkeerd zat. Ik hoop dat je het jezelf in het echte leven wat makkelijker maakt.

Comment

Working...
                                          X