So true !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SWat is 'so true'?
Hetgeen Peeka zei.
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaBRON
Kan de F1 zeker ten goede komen, maar ik zou toch niet willen dat de F1 teveel van die "caféploegskes" zoals ik ze neig te noemen, gaat bevatten. Met een hoop ambitie en ervaring kom je er nog steeds niet, er is nog altijd zeer veel geld voor nodig...en zelfs dan.
Kijk bv naar Super Augurk, wat draagt dat team bij aan de amusementswaarde van de F1? Je ziet ze niet rijden, tenzij ze gedubbeld worden, in de weg rijden of op iemand rijden. Dus nood aan dergelijke teams heeft de F1 hoegenaamd niet.
Nu goed, Prodrive heeft nog 2 jaar voor een entree, dus we zullen dan wel zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaToink !
Prodrive een caféploeg ?
Ik denk niet dat je weet waarover je spreekt Peeka...
Ik heb mijn gedachten enigzins verkeerd geformuleerd, het is niet specifiek op Prodrive gericht. Ik spreek gewoon mijn vrees uit tegenover dat fenomeen van nieuwe ploegen met een berg aan ambitie maar te weinig daadkracht. Elke ex-teambaas wil ineens weer proberen om hop effe die F1 weer eens in te wippen (zelfs stoddart die minardi dan nog zélf heeft verkocht...). F1 kost nog steeds -ondanks alle (toekomstige) maatregelen- nog bergen geld om er weer iets uit te halen. Een team als super auguri kan beter in een andere raceklasse gaan spelen voor mijn part. En zoals ik al zei, we zullen wel zien waar ze staan in 2008 wat betreft prodrive en hopelijk kunnen ze ook écht waarde toevoegen aan de amusementsgehalte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaNeen, het is iets anders;
Ik heb mijn gedachten enigzins verkeerd geformuleerd, het is niet specifiek op Prodrive gericht. Ik spreek gewoon mijn vrees uit tegenover dat fenomeen van nieuwe ploegen met een berg aan ambitie maar te weinig daadkracht. Elke ex-teambaas wil ineens weer proberen om hop effe die F1 weer eens in te wippen (zelfs stoddart die minardi dan nog zélf heeft verkocht...). F1 kost nog steeds -ondanks alle (toekomstige) maatregelen- nog bergen geld om er weer iets uit te halen. Een team als super auguri kan beter in een andere raceklasse gaan spelen voor mijn part. En zoals ik al zei, we zullen wel zien waar ze staan in 2008 wat betreft prodrive en hopelijk kunnen ze ook écht waarde toevoegen aan de amusementsgehalte.
Prodrive heeft nu wel de know-how in huis dankzij de Aston, Ferrari's, en Subaru. Ze zijn een beetje van alle markten thuis. Maar dan vrees ik dat ze met F1 erbij toch een absolute keuze zullen dienen te maken en dan is, in mijn ogen, de F1 voor hen niet de beste keuze.
Ik ben benieuwd.
Comment
-
Welk F1-team heeft grijze vrachtwagens als transport?
gisteren heb ik namelijk op de E40 in wetteren 2 zulke zien rijden (richting brussel)
Ze waren muisgijs met donkergrijze accenten en er stond enkel in het groot F1-racing op. (voor hetgeen ik gezien heb toch, ik reed immers richting gent)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniWelk F1-team heeft grijze vrachtwagens als transport?
gisteren heb ik namelijk op de E40 in wetteren 2 zulke zien rijden (richting brussel)
Ze waren muisgijs met donkergrijze accenten en er stond enkel in het groot F1-racing op. (voor hetgeen ik gezien heb toch, ik reed immers richting gent)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoMcLaren.
Het lijkt me logisch dat het de FIA was, aangezien die vrachtwagens ook in Engeland geplaatst zijn en als het vrachtwagens van Mclaren waren, believe me, dan had je dat wel zien staan.. Daar stond dan wel een stukje meer op als alleen F1-racing.
Het kan ook zijn dat het de tijdwaarneming was. Een weekje voor de grote prijs reizen ze af naar het circuit om de tijdwaarneming te plaatsen.
Furthermore, de F1 vloot komt meestal op woensdagavond / donderdag aan op het circuit in kwestie.
Comment
-
idd.
zo scheel zie ik nog niet
twaren gewoon muisgrijze met achteraan op de zijkanten F1 racing op.
Moesten ze van een racestal zijn had ik ook wel het merk verwacht, nu stond er niets op daarmee deze vraag.
maar ze zullen dus waarschijnlijk van de FAI zelf geweest zijn.
Ze hadden wel de vorm van vrachtwagens voor een renstal. Die hebben zo'n specifieke vorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniWelk F1-team heeft grijze vrachtwagens als transport?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayescitaat: " Maar volgens teammanager Aguri Suzuki heeft de FIA de renstal "geadviseerd" om Ide te vervangen."
Comment
-
Thierry Tassin veroordeeld wegens fiscale fraude en actieve corruptie
10:58 05-05-2006
Thierry Tassin is door de correctionele rechtbank van Brussel veroordeeld tot 18 maanden cel met uitstel en een geldboete van 12.500 euro. Tassin is schuldig bevonden aan fiscale fraude en aan het omkopen van een belastingsambtenaar.
...
De veroordeling zal Tassin zijn job kosten als co-commentator voor de F1 op de RTBF. In de loop van het proces mocht Tassin aan de slag blijven, maar nu hij veroordeeld is, wordt hij zo goed als zeker gedumpt. Komend weekend zit Tassin in ieder geval niet naast Gaëtan Vigneron voor de GP van Europa op de Nürburgring. Maandag wordt Tassin op de RTBF verwacht voor een onderhoud en daar zal hem ongetwijfeld meegedeeld worden dat de samenwerking wordt stopgezet.
(pba)
© pitstop.tv
Volledige bericht: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11484
Comment
Comment