Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
officieel; De La Rosa is de 2de rijder bij Sauber geworden
vreemd, dat was wel de laatste die ik daar had verwacht..
Bij Sauber hadden ze meestal een combinatie van een talent en een man met ervaring. Dan denk ik dat ze wel goed zitten. Alleen heeft De La Rosa ook alweer een aantal jaar niet in competitie gereden en we hebben bij Badoer gezien wat dat kan doen.
Bij Sauber hadden ze meestal een combinatie van een talent en een man met ervaring. Dan denk ik dat ze wel goed zitten. Alleen heeft De La Rosa ook alweer een aantal jaar niet in competitie gereden en we hebben bij Badoer gezien wat dat kan doen.
Hij kan wel uitgebreid testen voor het seizoen begint..
Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.
Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.
Als dat startnummer dan toch niet zo belangrijk is, waarom geeft Mercedes dan toe ?
Comment