Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan't niet zien

Comment

• McLaren hopelijk in't oranje nu zoals in de begindagen

Comment

• Zoiets zou belachelijk vet zijn!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mijn gedacht

Comment

• never gonna happen

vorige maand bij de de overname werd al gezegd dat mclaren bij dezelfde kleuren zal blijven..

Comment

• niet de verwachtte silver arrow...

Comment

• Circuit Bahrein krijgt extra lus voor openingsrace
                Een rondje over het circuit van Bahrein zal in maart langer duren dan een jaar eerder. De organisatie heeft besloten een extra lus van het circuit toe te voegen, waardoor de baan een handvol extra bochten krijgt.

Na Bocht 4 zullen de auto's nu linksaf draaien en wordt de baan flink groter gemaakt, doordat er een nieuw stuk bij wordt betrokken. Het circuit was 5.412 kilometer lang, maar zal nu 6.299 kilometer bedragen. "We hebben deze lus voor het eerst gebruikt in de 24 uursrace van 2006 en dat was een groot succes", aldus Zayed Akzayani, voorzitter van het circuit. "Met de nieuwe regels, de extra teams en de coureurs in gedachten, is dit een prima moment om het circuit uit te breiden met deze nieuwe uitdaging vol nieuwe inhaalmogelijkheden."
                bah, nu wordt het echt wel een ***circuit

Comment

• Ik denk dat het aan de belichting van de foto ligt dat je de indruk krijgt dat de wagen wit is. Op andere foto's is ie veel grijzer:

Je zou bijna twijfelen wie de oudste is...

En zien jullie daar ook binnenbekleding met een Schots tartan motiefje in ?!?

Comment

• Door die kleuren ziet hij er wel langer gerekt uit vind ik. Dat wit maakte hem gebalder. Zijn de "wieldeksels" vanaf dit seizoen verbannen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten

En zien jullie daar ook binnenbekleding met een Schots tartan motiefje in ?!?
                      Mercedes Racing he.

CLK-GTR had dit ook, komt van de W196

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten

Oh God, he really is back...
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Mercedes Racing he.

Lol, wist ik niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Mercedes Racing he.

Inderdaad. Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                              Nr. 1 rijder zijn is veel meer dan alleen een startnummer. Als ik rosberg was zou ik daar niet van wakker liggen. De eerste races zullen ze toch hetzelfde materiaal hebben dus daarna zal wel beslist worden wie eventueel de nr. 1 is.
                              Dat Schumacher het eerste nummer in het team krijgt, is het mooiste bewijs dat Schumacher de eerste rijder is en niet Rosberg.
                              Schumacher zal niet terug in de formule 1 gestapt zijn om nummer twee in het team te zijn.... dat zal wel afgesproken zijn voordat hij getekend heeft, daar twijfel ik niet aan...Hij en Ross Brawn zijn 4 handen op één buik... Als er tijdens de races situaties zullen ontstaan waardoor beide rijders allebei zullen moeten binnenkomen in de pits, weet ik nu al wie voorrang zal krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                                Dat Schumacher het eerste nummer in het team krijgt, is het mooiste bewijs dat Schumacher de eerste rijder is en niet Rosberg.
                                Schumacher zal niet terug in de formule 1 gestapt zijn om nummer twee in het team te zijn.... dat zal wel afgesproken zijn voordat hij getekend heeft, daar twijfel ik niet aan...Hij en Ross Brawn zijn 4 handen op één buik... Als er tijdens de races situaties zullen ontstaan waardoor beide rijders allebei zullen moeten binnenkomen in de pits, weet ik nu al wie voorrang zal krijgen...
                                je moet altijd iemand voorgang geven natuurlijk. hoe ga je het anders proberen?

volgens mij word dit een uiterst mooi seizoen F1, veel teams, veel rijders. En hopelijk mooie races
                                2015 BMW S1000R
                                2010 Renault Clio RS Cup
                                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• "Iedereen die vindt dat Nico er vandaag nichterig uitziet, steek je hand op"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                    je moet altijd iemand voorgang geven natuurlijk. hoe ga je het anders proberen?
                                    Ik wou alleen maar zeggen dat als ze in mekaars buurt rijden ze eerst Schumacher zullen binnenroepen en hem zo het voordeel op Rosberg zullen geven...Ik hoop voor Nico dat hij snellere tijden dan Schumacher gaat rijden, maar het zal verdomd moeilijk zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                      bah, nu wordt het echt wel een ***circuit

Tja, er blijven iig evenveel inhaalplaatsen.
                                      Met dat nieuwe, tragere stuk, zullen de rijders hun setup moeten aanpassen, wat dit werkelijk op de baan zal geven, weten we pas in maart.
                                      Imo is het geen verbetering.
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• 24 bochten in één ronde is toch al ferm... Nu nog snelheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                          Tja, er blijven iig evenveel inhaalplaatsen.
                                          Over één ronde wel. Maar 't circuit is langer, dus het aantal ronden per race gaat verminderen. En dus zijn er, over een hele race gezien, minder inhaalmogelijkheden.

Verder nog een tip: vandaag om 10.30u, over tien minuten dus, presenteert Ferrari de nieuwe wagen. Het is live te volgen op de website van Ferrari (ferrari.com) en duurt tot ongeveer 11.15u. Nadien volgens persconferenties en een aantal rondjes over het circuit.

De presentatie van de nieuwe McLaren is morgen ook op 't internet te volgen, als ik me niet vergis.

Comment

Working...
                                          X