Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila, het doek is er af gehaald ! Twee grote opvallendheden:

-de auto 'klopt' weer, de proporties zijn weer juist. Vorig jaar had de wagen een zeer lange neus, en een zeer klein motorcompartiment met kleine side pods. Omdat er dit jaar niet meer getankt mag worden, is de brandstoftank ongeveer dubbel zo groot. Da's duidelijk merkbaar in de proporties van de wagen.
    -de neus heeft duidelijk trekjes van die van Red Bull vorig jaar. Ferrari stapt weer af van de 'lage' neuzen (sinds 2001 reden de Ferrari's met een lage neus, in tegenstelling tot de jaren voorheen), en probeert duidelijk zo veel mogelijk aanstromende lucht onder de neus te krijgen.

Comment

• Knap, mooier dan de vorige

Vergelijkend plaatje;

Comment

• Nice!

Zie ik dat nu verkeerd of ziet die achtervleugel er groter uit dan die van vorig jaar?

Comment

• Nog enkele foto's uit een andere hoek: (bron hln.be)

Op het eerste zicht ziet dat er niet slecht uit, maar als je die luchtfoto bekijkt dan is 'een korte neus' toch een relatief begrip.

Comment

• de nieuwe mclaren
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 29/01/2010, 14:21.

Comment

• Het valt mij op dat de wagens bij de voorstelling géén wieldeksels hebben...
              Gelukkig maar, want zonder zijn ze 1000x mooier... Ik hoop maar dat ze er die stomme prutsen tijdens de races óók aflaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                Het valt mij op dat de wagens bij de voorstelling géén wieldeksels hebben...
                Gelukkig maar, want zonder zijn ze 1000x mooier... Ik hoop maar dat ze er die stomme prutsen tijdens de races óók aflaten.
                Ja volgens mij zijn ze volgend jaar verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                  Ze zijn idd vanaf DIT jaar verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                    Ja juist het komt dichter en dichter ..

Comment

Het valt mij op dat de wagens bij de voorstelling géén wieldeksels hebben...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                      Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Comment

• Hoe vet is dat!

Comment

• dus de haaienvin loopt door in de achtervleugel :o
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik vind het verschrikkelijk lelijk. De McLaren was de laatste jaren een van de mooiste wagens, maar dat gaat dit jaar niet het geval zijn. De Ferrari ziet er wel zeer mooi uit.
                            Ach, als ie maar hard gaat zeker?

Comment

• Mooi of lelijk maakt mij echt niks uit. Als ie maar goed vooruit gaat

Comment

• Volgens wat ik kan zien op de foto van de nieuwe McLaren staat de neus wel erg hoog t.o.v. de voorvleugel... en dat is inderdaad erg lelijk... De auto moet inderdaad in de eerste plaats snel zijn, maar het oog wil ook wat hé... McLaren heeft wel de mooiste kleurencombinatie van alle teams.

Comment

Volgens wat ik kan zien op de foto van de nieuwe McLaren staat de neus wel erg hoog t.o.v. de voorvleugel... en dat is inderdaad erg lelijk... De auto moet inderdaad in de eerste plaats snel zijn, maar het oog wil ook wat hé... McLaren heeft wel de mooiste kleurencombinatie van alle teams.
                                  Er zijn nog maar 2 teams voorgesteld voor dit seizoen

Comment

Volgens wat ik kan zien op de foto van de nieuwe McLaren staat de neus wel erg hoog t.o.v. de voorvleugel... en dat is inderdaad erg lelijk... De auto moet inderdaad in de eerste plaats snel zijn, maar het oog wil ook wat hé... McLaren heeft wel de mooiste kleurencombinatie van alle teams.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Er zijn nog maar 2 teams voorgesteld voor dit seizoen
                                    So what... Zilver + rood + zwart en dat op de juiste plaatsen ... Iets mooiers bestaat niet... Allez volgens mij hé...

Comment

• Volgens mij gaat de Renault erg mooi zijn dit jaar, als ze hem zwart en geel maken.

Comment

• Idd, weg met dat lelijke ING oranje en terug naar de oldskool kleuren van eind jaren '70 begin jaren '80. Het zou mooi zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                          Idd, weg met dat lelijke ING oranje en terug naar de oldskool kleuren van eind jaren '70 begin jaren '80. Het zou mooi zijn.
                                          Om van het wit nog te zwijgen...

Comment

Working...
                                          X