Voila, het doek is er af gehaald ! Twee grote opvallendheden:
-de auto 'klopt' weer, de proporties zijn weer juist. Vorig jaar had de wagen een zeer lange neus, en een zeer klein motorcompartiment met kleine side pods. Omdat er dit jaar niet meer getankt mag worden, is de brandstoftank ongeveer dubbel zo groot. Da's duidelijk merkbaar in de proporties van de wagen.
-de neus heeft duidelijk trekjes van die van Red Bull vorig jaar. Ferrari stapt weer af van de 'lage' neuzen (sinds 2001 reden de Ferrari's met een lage neus, in tegenstelling tot de jaren voorheen), en probeert duidelijk zo veel mogelijk aanstromende lucht onder de neus te krijgen.
-de auto 'klopt' weer, de proporties zijn weer juist. Vorig jaar had de wagen een zeer lange neus, en een zeer klein motorcompartiment met kleine side pods. Omdat er dit jaar niet meer getankt mag worden, is de brandstoftank ongeveer dubbel zo groot. Da's duidelijk merkbaar in de proporties van de wagen.
-de neus heeft duidelijk trekjes van die van Red Bull vorig jaar. Ferrari stapt weer af van de 'lage' neuzen (sinds 2001 reden de Ferrari's met een lage neus, in tegenstelling tot de jaren voorheen), en probeert duidelijk zo veel mogelijk aanstromende lucht onder de neus te krijgen.
Comment