Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    Vergelijkend plaatje;

Kijk naar de plaats van de uitlaten. Bij de F10 zijn die een stuk verder naar voor geplaatst. De olietank bevindt zich nu voor de motor, om meer plaats te maken voor de benzinetank.
    Last edited by ; 31/01/2010, 12:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      Kijk naar de plaats van de uitlaten. Bij de F10 zijn die een stuk verder naar voor geplaatst. De olietank bevindt zich nu voor de motor, om meer plaats te maken voor de benzinetank.
      Achter, liever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
        Volgens mij gaat de Renault erg mooi zijn dit jaar, als ze hem zwart en geel maken.
        Met rood, een beetje een tegenvaller

Comment

• nog niet zeker, maar dat zou het idd wel eens kunnen worden..

Comment

• Die livery vraagt om Baguette in de auto.

Comment

• Vandaag twee teampresentaties: Sauber en Renault. Mercedes presenteert morgen.

Morgen begint ook de eerste test (zonder RBR, Force India en de nieuwe teams). Gaat ons meteen al een idee geven van hoe de verhoudingen nu juist zijn. McLaren heeft al aangekondigd een vrij radicale invulling te hebben gegeven aan het nieuwe 'diffuser-reglement'. Ferrari *zou* al hard aan 't werken zijn aan een B-versie van de wagen, wat de geruchten voedt dat de F10 simpelweg te traag zou zijn ...

Comment

• De Sauber;

Comment

• Ziet er lekker uit die Sauber, ook al staat hij vrij basic op foto. Blijkbaar gaan ze toch ng wat van de BMW Motorsport kleuren behouden en dat vind ik zeker niet slecht

Comment

• Foto van de achterkant van de Sauber:

Afgedekte diffuser ...

Comment

• niks nieuws onder de zon, dat hebben alle teams al gedaan

Comment

• wow, nice

de knapste tot nu toe

Comment

wow, nice

de knapste tot nu toe
                          Echt niet. Dat rood verneukt heel de boel.
                          Ik vind de Mclaren tot nu toe de knapste.

Comment

• dan ben je een van de weinige..
                            de mclaren is wel mooi, maar veel mensen kijken niet verder dan naar de shiny kleurtjes van de mac

Comment

• Ik vond dat rood in het begin nogal tegenvallen inderdaad maar als ik er langer naar kijk vind ik hem ook de mooiste tot nu toe

Aan de sauber is eigelijk niks speciaals te zien. over de kleur ga ik het ook niet hebben wegens het gebrek eraan.

Comment

dan ben je een van de weinige..
                                de mclaren is wel mooi, maar veel mensen kijken niet verder dan naar de shiny kleurtjes van de mac
                                Er zullen er wel meer zijn dan je denkt, en als het over de kleuren gaat moet je niet verder kijken hé...
                                Ik vind die zwarte velgen op de Renault maar niks... (op geen enkele F1 trouwens)
                                Voor de rest is hij wel o.k.

Comment

• Nice ! Doet me denken aan de Jordan's van eind jaren '90.
                                  Hopen voor hen dat het dit jaar toch iets beter draait dan in 2009. Al vrees ik er een beetje voor ...

D'Ambrosio is trouwens testrijder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Echt niet. Dat rood verneukt heel de boel.
                                    Ik vind de Mclaren tot nu toe de knapste.
                                    Als dat rood er niet bij was was het net een Jordan van 10 jaar geleden dus ik vind het wel iets hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Als dat rood er niet bij was was het net een Jordan van 10 jaar geleden dus ik vind het wel iets hebben.
                                      Zonder dat rood had ik ook een prachtige auto (livery) gevonden.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

RBR op't ijs!

Comment

• Super mooi die Renault. Klein beetje jammer van het rood, wel zeer Belgisch
                                          Het valt mij wel op dat zowel Renault als Sauber (nog bijna) geen sponsors op de auto hebben.

Comment

Working...
                                          X