Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenKijk naar de plaats van de uitlaten. Bij de F10 zijn die een stuk verder naar voor geplaatst. De olietank bevindt zich nu voor de motor, om meer plaats te maken voor de benzinetank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenVolgens mij gaat de Renault erg mooi zijn dit jaar, als ze hem zwart en geel maken.
Comment
-
Vandaag twee teampresentaties: Sauber en Renault. Mercedes presenteert morgen.
Morgen begint ook de eerste test (zonder RBR, Force India en de nieuwe teams). Gaat ons meteen al een idee geven van hoe de verhoudingen nu juist zijn. McLaren heeft al aangekondigd een vrij radicale invulling te hebben gegeven aan het nieuwe 'diffuser-reglement'. Ferrari *zou* al hard aan 't werken zijn aan een B-versie van de wagen, wat de geruchten voedt dat de F10 simpelweg te traag zou zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenwow, nice
de knapste tot nu toe
Ik vind de Mclaren tot nu toe de knapste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtendan ben je een van de weinige..
de mclaren is wel mooi, maar veel mensen kijken niet verder dan naar de shiny kleurtjes van de mac
Ik vind die zwarte velgen op de Renault maar niks... (op geen enkele F1 trouwens)
Voor de rest is hij wel o.k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenEcht niet. Dat rood verneukt heel de boel.
Ik vind de Mclaren tot nu toe de knapste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls dat rood er niet bij was was het net een Jordan van 10 jaar geleden dus ik vind het wel iets hebben.
Comment
-
Comment