Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de Ferrari & Mercedes zien er on-track pakken beter uit
    en de renault natuurlijk ook nog steeds

en een triple-deck diffuser voor Ferrari?
    ziet er helemaal anders uit dan andere teams.. al schijnt de mclaren ook een speciale te zijn, maar daar zijn nog geen foto's van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

2 jaar op rij de knapste verschijning op de baan. Zowel qua design als kleurstelling.

Comment

• Achterspoilers blijven toch wel vree belachelijk op de huidige F1's

Die dingen zouden evenbreed moeten komen als de achterwielen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Achterspoilers blijven toch wel vree belachelijk op de huidige F1's

Die dingen zouden evenbreed moeten komen als de achterwielen...
          Tot aan de achterwielen bedoel je toch, hoop ik?

Comment

• Da's me toch maar iets raar ...

Comment

• valt ook op hoe lang de auto's geworden zijn
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Tot aan de achterwielen bedoel je toch, hoop ik?
                Gwn aan die twee "spoilersteunen" nog een verlengstuk breien...

Comment

Gwn aan die twee "spoilersteunen" nog een verlengstuk breien...
                  Nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Nee
                    Ja!!!

Comment

• dat ziet er ingewikkeld uit

Comment

• Volgens autocar.uk is Schumacher na amper 20 rondes al sneller dan zijn ploegmaat Rosberg! It has begun ! Zalig die gast, hopelijk nemen Button en Hamilton genoeg verse pampers mee als ze de duitser in hun spiegel zien...

Comment

• Iemand een idee wat die 'bobbel' is ?

Ook zichtbaar op deze foto:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                            Iemand een idee wat die 'bobbel' is ?

Ook zichtbaar op deze foto:

Meterke voor gegevens ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                              Volgens autocar.uk is Schumacher na amper 20 rondes al sneller dan zijn ploegmaat Rosberg! It has begun ! Zalig die gast, hopelijk nemen Button en Hamilton genoeg verse pampers mee als ze de duitser in hun spiegel zien...
                              Voor 't zelfde geld deed Schumacher kwalificatieruns met quasi-lege tanks, terwijl Rosberg een wedstrijdsimulatie uitvoerde ...

Testtijden geven een indicatie van hoe de kaarten liggen, maar ze moeten in hun context geplaatst kunnen worden.
                              Last edited by ; 01/02/2010, 17:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                Voor 't zelfde geld deed Schumacher kwalificatieruns met quasi-lege tanks, terwijl Rosberg een wedstrijdsimulatie uitvoerde ...

Testtijdens geven een indicatie van hoe de kaarten liggen, maar ze moeten in hun context geplaatst kunnen worden.
                                Ok plaats jij alles maar in de context, ik zal ondertussen wel zitten supporteren voor de Meester Van mij mag hij Rosberg zelfs van de baan rijden als hem dat de nummer 1 maakt...

Comment

Ok plaats jij alles maar in de context, ik zal ondertussen wel zitten supporteren voor de Meester Van mij mag hij Rosberg zelfs van de baan rijden als hem dat de nummer 1 maakt...
                                  owkeeeej das inderdaad wel de 'schumacher-spirit'

Comment

• Ferrari:

Mercedes:

Sauber:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                      owkeeeej das inderdaad wel de 'schumacher-spirit'
                                      In tegenstelling tot anderen vond ik het vorige seizoen ongelooflijk saai. Zat er eigenlijk iemand (behalve de engelsen) te wachten op een dweil als Button, jongens toch...Wat straalt die gast uit, nieteduvel. Supporters komen niet om een kuisproduct te zien maar voor iemand die er echt voor gaat. Sorry maar ik krijg het niet warm van een "wereldkampioen" die voorzichtig omspringt met de banden door zijn rijstijl, pffff, BORING! Ik wil een deelnemersveld met gepassioneerde piloten genre Schumacher, Alonso, Montoya. Gasten die 110% rendement halen uit hun wagen...PASSIE en gedrevenheid. Dat het maar rap maart is...

Comment

In tegenstelling tot anderen vond ik het vorige seizoen ongelooflijk saai. Zat er eigenlijk iemand (behalve de engelsen) te wachten op een dweil als Button, jongens toch...Wat straalt die gast uit, nieteduvel. Supporters komen niet om een kuisproduct te zien maar voor iemand die er echt voor gaat. Sorry maar ik krijg het niet warm van een "wereldkampioen" die voorzichtig omspringt met de banden door zijn rijstijl, pffff, BORING! Ik wil een deelnemersveld met gepassioneerde piloten genre Schumacher, Alonso, Montoya. Gasten die 110% rendement halen uit hun wagen...PASSIE en gedrevenheid. Dat het maar rap maart is...
                                        Hamilton wordt toch wereldkampioen dus doe geen moeite...

Comment

Hamilton wordt toch wereldkampioen dus doe geen moeite...
                                          Dat zou ik zo zeker nog niet weten, hopen doe ik het echter wel

Nuja, ik weet wél dat de wereldkampioen in een Mercedes gaat rijden

Button-Hamilton-Rosberg-Schumacher, grandioos

Comment

Working...
                                          X