Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Hamilton wordt toch wereldkampioen dus doe geen moeite...
    Als Hamilton doorkrijgt hoe hij zijn banden moet gebruiken misschien. Want daar is hij nu eenmaal geen expert in, terwijl dat dit jaar wel heel belangrijk wordt.

ALS hij zich wat kan beheersen qua bandenslijtage is hij een kanshebber.

Comment

• er werd trouwens vandaag in Valencia gezegd dat de McLaren het schijnbaar moeilijk heeft om de banden op temperatuur te krijgen..

Comment

• Zijn die wagens nu veel smaller, of lijkt dat maar zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
          Zijn die wagens nu veel smaller, of lijkt dat maar zo?
          Smaller niet maar wel langer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
            Zijn die wagens nu veel smaller, of lijkt dat maar zo?
            De voorwielen zijn wel smaller, misschien daarom dat het zo lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
              Ok plaats jij alles maar in de context, ik zal ondertussen wel zitten supporteren voor de Meester Van mij mag hij Rosberg zelfs van de baan rijden als hem dat de nummer 1 maakt...
              Dat de Meester concurenten van de baan kan rijden heeft hij in het verleden al bewezen...

Comment

• omg ik kan niet meer wachten
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                  In tegenstelling tot anderen vond ik het vorige seizoen ongelooflijk saai. Zat er eigenlijk iemand (behalve de engelsen) te wachten op een dweil als Button, jongens toch...Wat straalt die gast uit, nieteduvel. Supporters komen niet om een kuisproduct te zien maar voor iemand die er echt voor gaat. Sorry maar ik krijg het niet warm van een "wereldkampioen" die voorzichtig omspringt met de banden door zijn rijstijl, pffff, BORING! Ik wil een deelnemersveld met gepassioneerde piloten genre Schumacher, Alonso, Montoya. Gasten die 110% rendement halen uit hun wagen...PASSIE en gedrevenheid. Dat het maar rap maart is...
                  Wanneer heeft Montoya 110% rendement gehaald uit z'n wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Wanneer heeft Montoya 110% rendement gehaald uit z'n wagen?
                    Toen Ralf Schumacher er ook 110% uit haalde.

Comment

• McLaren spant de kroon :

Comment

• Hoe zit het nu eigenlijk met Baguette?

Comment

• Daar horen we niet meer veel van. Op zijn eigen website is ook al een tijdje geen nieuws meer gemeld.

De teams hebben ook nieuwe regels voor 2010 goedgekeurd. oa:
                          De tweede plaats levert volgend jaar 18 punten op, zodat een overwinning belangrijker word.
                          De wagens die aan Q3 deelnemen moeten de race starten met de banden waarmee ze gekwalificeerd hebben.
                          Het aantal sets droogweerbanden gaat van 14 naar 11.
                          In 2011 word de dubbele diffuser afgeschaft en word de hoogte van de diffuser verlaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                            Het aantal sets droogweerbanden gaat van 14 naar 11.
                            Bovendien worden de teams verplicht om na VT1 één setje, en na VT2 nog twee setjes in te leveren. Dit om teams aan te sporen om te rijden in de trainingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                              Bovendien worden de teams verplicht om na VT1 één setje, en na VT2 nog twee setjes in te leveren. Dit om teams aan te sporen om te rijden in de trainingen.
                              Was ik nog vergetten idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                Daar horen we niet meer veel van. Op zijn eigen website is ook al een tijdje geen nieuws meer gemeld.
                                Domper zeg! Een maandje geleden was het nog 90% zeker dat hij in een zitje in een F1 had...

Comment

• Ik denk dat hij vooral op het zitje bij Renault aan het azen was. Er worden ook meer en meer testrijders aangesteld en daar is hij ook niet bij. Ik denk dat hij nu beter op zoek gaat naar een topzitje in GP2 of FR3.5, in zoverre die er nog zijn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                    De voorwielen zijn wel smaller, misschien daarom dat het zo lijkt
                                    't Zal dat zijn.

Comment

• در چیتا بت بدون فیلتر، با استفاده از لینک‌های مستقیم و آدرس جدید به سایت چیتا بت بدون نیاز به فیلترشکن دسترسی داشته باشید. این راهنمای جامع شامل روش‌های ورود به چیتا بت بدون فیلتر، دسترسی به سایت بدون VPN، و آموزش استفاده از لینک بدون فیلتر سایت شرط‌بندی چیتا بت برای تجربه‌ای سریع و مطمئن در شرط‌بندی آنلاین است.

Enquete over de F1

Comment

• Ik ben er nog aan bezig.

Using a scale from 1 to 5 where 1 is not at all important and 5 is extremely important to me, how important are each of the following features of Formula One to you?

-Overtaking in races

Comment

• de auto van Virgin Racing

meer hier; http://www.virginracing.com/cars/#/car-gallery

Comment

Working...
                                          X