Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet !

Comment

• Als hij zo snel is als hij er uitziet wordt dit eentje om in't oog te houden.
      Ik vind hem er super uitzien.

Comment

• rare voorlvleugel wel, minder flapjes enzo als bij andere teams.

Comment

• Bij nader inzien vind ik de krulletjes en tribalesque figuurtjes op de voorvleugel niet zo geslaagd. Spijtig.

Comment

• Er zijn al enkele zeer knappe formule 1 auto's gepresenteerd! Beter als in seizoen 2009!

Comment

• Superknappe neus op die wagen van Virgin. Nog een kandidaat voor coolste F1 van 2010. Maar ja, achteraan rijden is niet echt cool, dus we zullen maar wachten tot na Bahrein

Comment

• Zijn die vents in de achtervleugel ook te vinden bij de andere teams?

Het is eigenlijk vooral 'n vrij simpel design. Niet teveel tierlantijntjes, maar gewoon gefocust op hetgeen volgens hen zeker werkt.

Comment

• Volledig ontwikkeld met behulp van CFD-pakketten, numerieke simulaties dus. Niks geen windtunnel. Ben benieuwd ...

Comment

• Inderdaad. Hoewel dit seizoen weer helemaal anders gaat zijn, ben ik toch benieuwd wat de resultaten worden. Het niet meer tanken tijdens de race vind ik op zich wel spijtig, maar het is om veiligheidsredenen.
                    Dingen zoals de brandslang die afgerukt werd vorig seizoen vond ik wat spanning toevoegen.

Comment

• de nieuwe Force India (maar vraag me niet wat er nu eigenlijk veranderd is ivgl met vorig jaar)

en de Lotus is stiekem gespot;

Comment

• Mooie kleuren ook op de Lotus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          de nieuwe Force India (maar vraag me niet wat er nu eigenlijk veranderd is ivgl met vorig jaar)

Op één of andere manier ziet de lotus er niet 'snel' uit.
                          Komt het nu door die brede en ver doorlopende sidepods of zijn 'vierkantig design?
                          Hopelijk heb ik ongelijk
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Nieuwe Red Bull:
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

Allee jong, zo'n knappe kleuren, maar volgens mij gaat "Lotus" hard op z'n bek gaan...

Comment

• Afwachten tot de voorstelling op 12 Feb voor de Lotus.
                                Het zal er wel anders uitzien waarschijnlijk
                                ik ben geen twijfelaar
                                allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  vul ik heel da formulier in (zowa 20minuten werk), komt erop dat het onderzoek nog niet bezig is
                                  2015 BMW S1000R
                                  2010 Renault Clio RS Cup
                                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Dit wordt een spannend seizoen, no doubt

Comment

• Ik kan er niet aan doen maar ik vind die auto er dus enorm goed uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Ik kan er niet aan doen maar ik vind die auto er dus enorm goed uitzien.

Achtervleugeltjes blijven belachelijk, die moeten echt terug breder

Comment

• Ik vind de nieuwe Renault super:

Comment

Working...
                                          X