Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel cooler dan de vorige.

Comment

• USF1 doet niet meer mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Ik kan er niet aan doen maar ik vind die auto er dus enorm goed uitzien.

Al n keer gekeken naar die voorvleugel? Die is zo amateuristisch als wat!
        Vooral als je kijk hoe ingewikkeld de voorvleugels van de andere teams eruit zien.

Comment

• Ingewikkeld is beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
            Al n keer gekeken naar die voorvleugel? Die is zo amateuristisch als wat!
            Vooral als je kijk hoe ingewikkeld de voorvleugels van de andere teams eruit zien.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Ingewikkeld is beter?
            En tegen volgend weekend kan daar al een volledig andere voorvleugel op zitten.

Comment

• Vandaag stond in de krant (hln) dat de BBC zou stoppen met F1 uitzenden in kader van hun mega besparingsronde...??? Nog iemand iets gehoord? Dit zou echt wel "bagger" zijn.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Vandaag stond in de krant (hln) dat de BBC zou stoppen met F1 uitzenden in kader van hun mega besparingsronde...??? Nog iemand iets gehoord? Dit zou echt wel "bagger" zijn.
                Lijkt me gek, nu ze daar 2 Britten hebben die goed rijden, dan veronderstel ik dat er voldoende kijkers zijn.

Comment

• daar geloof ik niets van, de BBC was vorige week zelfs in barcelona een hele week aanwezig, om al hun systemen en dinges te testen voor het nieuwe seizoen, als ze echt willen besparen dan is dat toch iets wat ze nét niet zouden doen..

Comment

• Ik kijk altijd naar de BBC, die mannen kennen er 100 keer meer van als die op Sporza

Weet er iemand of ze op de BBC de parade van alle levende wereldkampioenen
                    in hun originele wagens laten zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                      En tegen volgend weekend kan daar al een volledig andere voorvleugel op zitten.
                      Ik hoop het alvast voor Timo Glock, want volgens mij is die auto nog niets waard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                        Ik kijk altijd naar de BBC, die mannen kennen er 100 keer meer van als die op Sporza

Weet er iemand of ze op de BBC de parade van alle levende wereldkampioenen
                        in hun originele wagens laten zien?
                        Wanneer en waar zal dat plaatsvinden?

Moest de BBC stoppen met hun huidig F1-format zou dat echt een ramp zijn. Of erger, ze steken er terug reclameblokken tussen. Dan kijk ik liever terug naar Sporza.

Comment

• Leuk artikel: http://www.autosport.com/news/report.php/id/81831

Comment

• Geen schrik, de F1 zal zeker niet verdwijnen van de BBC.
                            Als er al enige discussie is denk ik dat die gaat over het feit of de F1 al dan niet in HD zal uitgezonden worden en dan zou dit niet zijn op BBC maar op BBC HD...... hopelijk wordt het inderdaad in HD uitgezonden, maakt toch een groot verschil..... voetbalmatchen in HD bijvoorbeeld zijn zoveel scherper en mooier om naar te kijken... zal zeker ook opgaan voor blinkende F1 bolides....

Comment

• Formule 1 in HD zit er niet aan te komen: http://www.pitpass.com/fes_php/pitpa...s_art_id=39947

Al zullen ze bij BBC wel kunnen upscalen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                USF1 doet niet meer mee.
                                Spijtig, want het is altijd leuker met meer. Wie zouden de rijders geweest zijn (volgens de geruchten) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                  Spijtig, want het is altijd leuker met meer. Wie zouden de rijders geweest zijn (volgens de geruchten) ?
                                  Bron: www.autowereld.be

US F1 heeft bekendgemaakt dit seizoen niet te zullen meedoen aan de Formule 1.

De Amerikaanse renstal lag al onder vuur omdat ze nog steeds geen auto klaar zouden hebben. Bovendien was er nog maar één rijder bekend, de Argentijn José Maria Lopez en had het bedrijf geldproblemen. Grote investeerder en Youtube-oprichter Chad Hurley, had zich al teruggetrokken uit het project. Hij wordt nu gelinkt aan Hispania racing, het voormalige Campos Méta. US F1 zou wel gewoon weer willen meedoen in 2011. Of dat doorgaat en wat er nu met de vrijgekomen plaats gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                    Geen nood, Stefan GP zal naar alle waarschijnlijkheid startrecht krijgen in Bahrein, en die hun piloten zijn twee oude bekenden: Nakayima en Villeneuve(!).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      Geen nood, Stefan GP zal naar alle waarschijnlijkheid startrecht krijgen in Bahrein, en die hun piloten zijn twee oude bekenden: Nakayima en Villeneuve(!).

Nope: http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...ijs-voor-2010/

Comment

• Damn you Jean Todt!

Bureaucratie werkt alleen maar als het niet moet werken. Onbegrijpelijk om een startklaar team dat ter plekke aanwezig is deelname te ontzeggen.

Comment

• eindelijk, de nieuwe Campos/Hispania

Comment

Working...
                                          X