Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schumi zijn comeback zou van korte duur zijn?
    Of eerste geruchten die al in de pers worden gegooid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Schumi zijn comeback zou van korte duur zijn?
      Of eerste geruchten die al in de pers worden gegooid?
      Oeda? Daar geloof ik niks van...

Comment

• Never mind, het waren geruchten dan ook.
        Norbert Haug heeft zopas deze geruchten van tafel geveegd

Comment

• het lijkt er op dat we volgend jaar 18" wielen gaan krijgen
          Michelin stelt bandenoorlog als voorwaarde voor rentree

Michelin keert alleen in de Formule 1 terug als op bandengebied concurrentie ontstaat door de aanwezigheid van meerdere bandenleveranciers. Het Franse concern heeft geen zin om zoals Bridgestone de afgelopen jaren deed als enige bandenleverancier dienst te doen.

Een woordvoerder van Michelin verklaarde: “Er moeten bepaalde dingen gebeuren. Een voorwaarde is competitie op bandengebied, we willen niet de enige bandenleverancier in de Formule 1 zijn.” Michelin zou als andere voorwaarde wielen van 18 inch in plaats van 13 inch hebben, wat volgens de verhalen ook de voorkeur van bandenfabrikanten Yokohama en Dunlop zou genieten.
          impressie;

Last edited by ; 12/04/2010, 19:16.

Comment

• Ik dacht dat de banden op een F1 voor een groot stuk ook voor de vering zorgden. Dan gaan de piloten het allemaal in hun rug krijgen denk ik

Comment

• Of laat de teams gewoon kiezen welke maat en desnoods ook de leverancier per wedstrijdweekend, dan hebben ze wat ruimte om verbeteringen te zoeken.

Comment

• lol

ik denk dat de teams daar helemaal niets in te zeggen hebben.. ze hebben het nu al moeilijk genoeg om een bandenleverancier te vinden, dus ze moeten maar aannemen wat ze kunnen krijgen..
                en de reden van die grotere wielen is omdat michelin (en andere mogelijke leveranciers) dan hun ervaring & technologie vanuit de endurance racerij kunnen hergebruiken..

Comment

• Bende tjoeners! Wa is't volgende, nen achtervleugel die z'n gelijke ni kent? Ah nee, wacht, dat hebben ze al. Juist nog neons onderhangen en het plaatje is compleet :p
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oei dat ziet er vreemd uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      lol

ik denk dat de teams daar helemaal niets in te zeggen hebben.. ze hebben het nu al moeilijk genoeg om een bandenleverancier te vinden, dus ze moeten maar aannemen wat ze kunnen krijgen..
                      en de reden van die grotere wielen is omdat michelin (en andere mogelijke leveranciers) dan hun ervaring & technologie vanuit de endurance racerij kunnen hergebruiken..
                      Bwa, ik zou dat als teamleider toch niet moeilijk vinden, als je de keuze hebt tussen Bridgestone en Bridgestone als leverancier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Bwa, ik zou dat als teamleider toch niet moeilijk vinden, als je de keuze hebt tussen Bridgestone en Bridgestone als leverancier
                        Welke zou jij dan kiezen als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Welke zou jij dan kiezen als ik vragen mag?
                          Chengshang's natuurlijk.

Comment

• Insane Suspension Failure: http://axisofoversteer.blogspot.com/...n-failure.html

Comment

• daar hebben we een aparte thread voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Aan welke snelheid was dat?

Comment

• WTF!!??

Comment

• lap, 't is omzeep.

Eerst was er de zalige V12, toen kwam de hoogtoerige V10...joy to the world.

maar dan plotsling kwam de 2.4L V8 en nu...wel...

Spain's El Mundo Deportivo newspaper said an in-principle agreement has been reached for a four cylinder, 1.5 litre engine equipped with a twin-turbo and direct injection. The new formula would reportedly also involve KERS.

o dear
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ja, maar daarvoor waren er de turbo's...
                                      Qua sound een pak minder. Maar wel stiller, voor de groen mannen..

En toch ook veel pk's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        lap, 't is omzeep.

Eerst was er de zalige V12, toen kwam de hoogtoerige V10...joy to the world.

maar dan plotsling kwam de 2.4L V8 en nu...wel...

Spain's El Mundo Deportivo newspaper said an in-principle agreement has been reached for a four cylinder, 1.5 litre engine equipped with a twin-turbo and direct injection. The new formula would reportedly also involve KERS.

o dear
                                        De turbo's van de jaren 80 waren ook 1.5's geloof ik

Comment

Working...
                                        X