Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou er niet van verschieten moest er in de F1 ook doping zitten, misschien eerder als concentratieverhogende middelen dan producten als epo enzo.

Comment

• Het zou kunnen. Maar ik betwijfel of het veelvuldig gebruikt wordt. Ze zullen wel concentratieverhogende middeltjes nemen (wat bv Red-Bull wel is), maaar gene illegale. Doping heeft een te slechte uitwerking op het gestel van een F1-Piloot.

Misschien spierversterkende pilletjes. Maar ik denk dat autosport één van de weinige nog echt (haast) dopinvrije sporten is. Ben ik wel blij om.

Comment

• Dikke bullshït.Gewoon een fabeltje dat de media heeft verspreid toen M.Schumacher bijna alles won, gewoon voor wat sensatie te verpreiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
          Dikke bullshït.Gewoon een fabeltje dat de media heeft verspreid toen M.Schumacher bijna alles won, gewoon voor wat sensatie te verpreiden.
          Zoiets zal dat waarschijnlijk wel zijn eh, maar controleren ze dat nooit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
            Hoe zit het met de prono? Door de forumproblemen in dat topicje weg... Heeft iemand die opgeslaan of moeten we een nieuwe maken?
            Ik had alle gegevens al opgeslagen, de prono gaat dus gewoon door zoals gepland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
              Zoiets zal dat waarschijnlijk wel zijn eh, maar controleren ze dat nooit?
              dat wordt idd wel eens gecontroleerd, maar niet zo veel, en dan pikken ze er gewoon een aantal uit
              dus ja, ik denk ook dat niemand dergelijke zaken gebruikt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                Ik zou er niet van verschieten moest er in de F1 ook doping zitten, misschien eerder als concentratieverhogende middelen dan producten als epo enzo.

Alonso (!) wordt genoemd in de Spaanse bloeddopingzaak...

Als de FIA haar job (en die lijst) even ernstig neemt als de bobo's (sorry bobo ) van het wielrennen...
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                  Alonso (!) wordt genoemd in de Spaanse bloeddopingzaak...

Als de FIA haar job (en die lijst) even ernstig neemt als de bobo's (sorry bobo ) van het wielrennen...
                  Het zou wel zeer schandalig zijn, een wereldkampioen (niet alleen een wereldkampioen eh)die doping gebruikt
                  Voor mijn part levenslange schorsing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar
                    Het zou kunnen. Maar ik betwijfel of het veelvuldig gebruikt wordt. Ze zullen wel concentratieverhogende middeltjes nemen (wat bv Red-Bull wel is), maaar gene illegale. Doping heeft een te slechte uitwerking op het gestel van een F1-Piloot.

Misschien spierversterkende pilletjes. Maar ik denk dat autosport één van de weinige nog echt (haast) dopinvrije sporten is. Ben ik wel blij om.
                    Niet vergeten dat als je 2 red bulls drinkt voor een sportwedstrijd, je ook positief bent: teveel cafeïne. Dus veel kopjes koffie voor een sportwedstrijd mag ook niet. Velen vergeten dat. Bij een voetbalclub hier in de buurt zijn er daarvoor 2 amateurs 2 maanden geschorst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      Niet vergeten dat als je 2 red bulls drinkt voor een sportwedstrijd, je ook positief bent: teveel cafeïne. Dus veel kopjes koffie voor een sportwedstrijd mag ook niet. Velen vergeten dat. Bij een voetbalclub hier in de buurt zijn er daarvoor 2 amateurs 2 maanden geschorst.
                      Gelukkig drinken wij enkel bier voor de wedstrijd

Comment

• Er zijn weer geruchten dat Raikkonen bij Renault zou tekenen.
                        Hij zou ongeveer hetzelfde salaris krijgen als M.Schumacher.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                          Er zijn weer geruchten dat Raikkonen bij Renault zou tekenen.
                          Hij zou ongeveer hetzelfde salaris krijgen als M.Schumacher.
                          Persoonlijk zou ik dat wel zien zitten
                          maar jah, op geruchten mag je ook niet vertrouwen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                            Persoonlijk zou ik dat wel zien zitten
                            maar jah, op geruchten mag je ook niet vertrouwen he
                            Ik zie het niet zitten.Maar ik zou het begrijpen.

Comment

• Moest Raikonnen een overstap maken, zie ik hem toch liever naar Ferrari gaan.
                              Met de bandenmonoplie die terug komt. Voor Renault en Mclaren is het toch altijd een aanpassing om over te stappen naar een nieuw bandenmerk.
                              Het eerlijkste zou natuurlijk zijn, dat Pirelli zijn aanvraag beantwoord krijgt.
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Raikonnen moet gewoon bij McLaren blijven, punt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  Raikonnen moet gewoon bij McLaren blijven, punt!
                                  Ik wil het ook.Maar denk niet dat het gaat gebeuren.

Comment

• Gelezen op een ander forum:
                                    De Spaanse justitie heeft gisteren gemeld dat het om wielrenners, voetballers, tenissers en athleten gaat, dus geen coureurs...

Dus in de F1 geen doping!

effe off-topic: ik had normaal meer dan 800 post, maar nu 380 meer? Komt dit door de problemen vh forum enkele dagen geleden?
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Raikonnen moet gewoon bij McLaren blijven, punt!
                                      Waarom dat? Bij Renault of Ferrari kan hij toch evengoed winnen
                                      Hij past inderdaad beter bij Mclaren, maar als Mclaren altijd zo'n wagens gaat blijven maken, kunnen ze nooit kampioen worden
                                      Last edited by ; 03/07/2006, 11:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                                        effe off-topic: ik had normaal meer dan 800 post, maar nu 380 meer? Komt dit door de problemen vh forum enkele dagen geleden?
                                        Jah normaal gezien wel, het forum is dan terug 'gereset' naar een week geleden, daardoor zijn de posts die in die week gepost zijn, weggevallen

(denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                                          Gelezen op een ander forum:
                                          De Spaanse justitie heeft gisteren gemeld dat het om wielrenners, voetballers, tenissers en athleten gaat, dus geen coureurs...

Dus in de F1 geen doping!
                                          En jij gelooft dat

Ik durf er mijn kop op wedden dat die kerels proteïnen en eiwitten slikken voor hun spieren. Geen enkele sport is helemaal koosjer.

Comment

Working...
                                          X