Ik zou er niet van verschieten moest er in de F1 ook doping zitten, misschien eerder als concentratieverhogende middelen dan producten als epo enzo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Het zou kunnen. Maar ik betwijfel of het veelvuldig gebruikt wordt. Ze zullen wel concentratieverhogende middeltjes nemen (wat bv Red-Bull wel is), maaar gene illegale. Doping heeft een te slechte uitwerking op het gestel van een F1-Piloot.
Misschien spierversterkende pilletjes. Maar ik denk dat autosport één van de weinige nog echt (haast) dopinvrije sporten is. Ben ik wel blij om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesmanZoiets zal dat waarschijnlijk wel zijn eh, maar controleren ze dat nooit?
dus ja, ik denk ook dat niemand dergelijke zaken gebruikt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyIk zou er niet van verschieten moest er in de F1 ook doping zitten, misschien eerder als concentratieverhogende middelen dan producten als epo enzo.
Alonso (!) wordt genoemd in de Spaanse bloeddopingzaak...
Als de FIA haar job (en die lijst) even ernstig neemt als de bobo's (sorry bobo ) van het wielrennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzAlonso (!) wordt genoemd in de Spaanse bloeddopingzaak...
Als de FIA haar job (en die lijst) even ernstig neemt als de bobo's (sorry bobo ) van het wielrennen...
Voor mijn part levenslange schorsing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus JaguarHet zou kunnen. Maar ik betwijfel of het veelvuldig gebruikt wordt. Ze zullen wel concentratieverhogende middeltjes nemen (wat bv Red-Bull wel is), maaar gene illegale. Doping heeft een te slechte uitwerking op het gestel van een F1-Piloot.
Misschien spierversterkende pilletjes. Maar ik denk dat autosport één van de weinige nog echt (haast) dopinvrije sporten is. Ben ik wel blij om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beNiet vergeten dat als je 2 red bulls drinkt voor een sportwedstrijd, je ook positief bent: teveel cafeïne. Dus veel kopjes koffie voor een sportwedstrijd mag ook niet. Velen vergeten dat. Bij een voetbalclub hier in de buurt zijn er daarvoor 2 amateurs 2 maanden geschorst.
Comment
-
Moest Raikonnen een overstap maken, zie ik hem toch liever naar Ferrari gaan.
Met de bandenmonoplie die terug komt. Voor Renault en Mclaren is het toch altijd een aanpassing om over te stappen naar een nieuw bandenmerk.
Het eerlijkste zou natuurlijk zijn, dat Pirelli zijn aanvraag beantwoord krijgt.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Gelezen op een ander forum:
De Spaanse justitie heeft gisteren gemeld dat het om wielrenners, voetballers, tenissers en athleten gaat, dus geen coureurs...
Dus in de F1 geen doping!
effe off-topic: ik had normaal meer dan 800 post, maar nu 380 meer? Komt dit door de problemen vh forum enkele dagen geleden?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoRaikonnen moet gewoon bij McLaren blijven, punt!
Hij past inderdaad beter bij Mclaren, maar als Mclaren altijd zo'n wagens gaat blijven maken, kunnen ze nooit kampioen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leleeffe off-topic: ik had normaal meer dan 800 post, maar nu 380 meer? Komt dit door de problemen vh forum enkele dagen geleden?
(denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leleGelezen op een ander forum:
De Spaanse justitie heeft gisteren gemeld dat het om wielrenners, voetballers, tenissers en athleten gaat, dus geen coureurs...
Dus in de F1 geen doping!
Ik durf er mijn kop op wedden dat die kerels proteïnen en eiwitten slikken voor hun spieren. Geen enkele sport is helemaal koosjer.
Comment
Comment