Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Check www.pitstop.tv

    Montoya stopt met F1 rijden gaat volgend jaar in de Nascar meedoen

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Check www.pitstop.tv

      Montoya stopt met F1 rijden gaat volgend jaar in de Nascar meedoen
      Ben ik blij om, dat hij daar stommiteiten gaat uithalen.

      Ten tweede, betekent dat dat Raikkonen bij McLaren blijft ?Wie weet...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
        Ben ik blij om, dat hij daar stommiteiten gaat uithalen.

        Ten tweede, betekent dat dat Raikkonen bij McLaren blijft ?Wie weet...
        Fwaa, ook al bleef Montoya in de F1, bij Mclaren had hij zowiezo niet meer gereden, Lewis Hamilton word tegewoordig gelinkt aan het tweede zitje bij Mclaren

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
          Check www.pitstop.tv

          Montoya stopt met F1 rijden gaat volgend jaar in de Nascar meedoen
          Spijtig , ik dacht dat hij bij williams ging rijden volgend seizoen.

          Comment


          • montoya wordt aan de kant geschoven voor pedro de la rosa . In frankrijk komt De la rosa al aan de start !

            bron : teletekst van canvas op pitstop.tv staat het nog niet .

            Comment


            • Verschiet er van, maar blijkbaar dus waar.HIER staat het.


              Ben blij dat Pedro in de plaats komt.Hij kent de wagen door en door, en met zijn race in Bahrein vorig jaar in gedachte gaat mooie races opleveren.
              Last edited by ; 11/07/2006, 13:29.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                Verschiet er van, maar blijkbaar dus waar.HIER staat het.


                Ben blij dat Pedro in de plaats komt.Hij kent de wagen door en door, en met zijn race in Bahrein vorig jaar in gedachte gaat mooie races opleveren.
                Denk ik ook, De La Rosa kent de wagen als geen ander en tijdens de testdagen rijd hij steeds goede tijden, laat hem maar komen

                Comment


                • 't Is niet omdat ie een goede tester is, dat ie ook een goede racer is.



                  Misschien was Bahrein wel een ééndagsvlieg ...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                    't Is niet omdat ie een goede tester is, dat ie ook een goede racer is.



                    Misschien was Bahrein wel een ééndagsvlieg ...
                    Hij heeft in het verleden toch enkele jaren geracet (wel met weinig succes), maar jah, we zullen zien

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                      Hij heeft in het verleden toch enkele jaren geracet (wel met weinig succes), maar jah, we zullen zien
                      Ja, bij Arrows en Jaguar Racing, met wisselend succes ...

                      De La Rosa is eigenlijk in de F1 gekomen door z'n geld. Na 't vertrek van Damon Hill eind '97 geraakte Arrows op de sukkel. Het team vond geen motoren, ging ze dan maar zélf ontwikkelen, reed in '99 met dezelfde auto als in '98 en zakte steeds verder weg. De La Rosa had het spaanse Repsol achter zich en mocht debuteren bij Arrows, voor 't geld. Hij deed het echter wel véél beter dan Takagi, toenmalig teamgenoot, maar 't bleef een zwak seizoen, door de slechte wagen (die dus eigenlijk nog uit '98 stamde).

                      Tot begin 2000. Tom Walkingshaw, voormalig baas van Arrows, slaagde erin om Orange aan te trekken als hoofdsponsor, waardoor het team een serieuze financiële injectie kreeg. Verstappen werd aangetrokken als tweede coureur, en bracht Chello en Lost Boys aan als sponsors. Iedereen verwachtte veel van Arrows dat jaar, maar de verwachtingen werden niet echt ingelost. Aërodynamisch was de wagen wel in orde, maar op motorisch vlak zat 't niet helemaal snor, met de Supertec (dezelfde motor als toen nog in de Benetton). Het team had progressie geboekt, maar écht in orde was 't nog niet.

                      In 2001 trok De La Rosa naar Jaguar en kwam Bernoldi als teammaat van Verstappen. Asiatech kwam als motorenleverancier. 't Was echter een doorontwikkelde versie van de Supertec, en het team zakte terug weg ...

                      Voor 2002 werd dan Frentzen én de Cosworth-motor aangekondigd. Half 't seizoen ging Cosworth echter geld vragen, en kon Walkingshaw het team opdoeken ... De La Rosa zat dus echter al bij Jaguar Racing. De Jaguar R3 was echter een ramp. Irvine en De La Rosa reden constant achteraan rond. Irvine beschuldigde De La Rosa ervan dat hij tijdens de ontwikkeling van de wagen gezegd zou hebben dat er 'enkel een beetje gebrek was aan neerwaartse druk, niets meer'. Wél meer, want er zat een fout in 't basisontwerp ...

                      Enfin, De La Rosa buiten en naar McLaren, dus.

                      Comment


                      • Ik geloof nochtans in De La Rosa.(En nee, niet omdat hij bij McLaren rijdt.)
                        Hij gaat het een pak beter doen dan Montoya.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                          Ja, bij Arrows en Jaguar Racing, met wisselend succes ...

                          De La Rosa is eigenlijk in de F1 gekomen door z'n geld. Na 't vertrek van Damon Hill eind '97 geraakte Arrows op de sukkel. Het team vond geen motoren, ging ze dan maar zélf ontwikkelen, reed in '99 met dezelfde auto als in '98 en zakte steeds verder weg. De La Rosa had het spaanse Repsol achter zich en mocht debuteren bij Arrows, voor 't geld. Hij deed het echter wel véél beter dan Takagi, toenmalig teamgenoot, maar 't bleef een zwak seizoen, door de slechte wagen (die dus eigenlijk nog uit '98 stamde).

                          Tot begin 2000. Tom Walkingshaw, voormalig baas van Arrows, slaagde erin om Orange aan te trekken als hoofdsponsor, waardoor het team een serieuze financiële injectie kreeg. Verstappen werd aangetrokken als tweede coureur, en bracht Chello en Lost Boys aan als sponsors. Iedereen verwachtte veel van Arrows dat jaar, maar de verwachtingen werden niet echt ingelost. Aërodynamisch was de wagen wel in orde, maar op motorisch vlak zat 't niet helemaal snor, met de Supertec (dezelfde motor als toen nog in de Benetton). Het team had progressie geboekt, maar écht in orde was 't nog niet.

                          In 2001 trok De La Rosa naar Jaguar en kwam Bernoldi als teammaat van Verstappen. Asiatech kwam als motorenleverancier. 't Was echter een doorontwikkelde versie van de Supertec, en het team zakte terug weg ...

                          Voor 2002 werd dan Frentzen én de Cosworth-motor aangekondigd. Half 't seizoen ging Cosworth echter geld vragen, en kon Walkingshaw het team opdoeken ... De La Rosa zat dus echter al bij Jaguar Racing. De Jaguar R3 was echter een ramp. Irvine en De La Rosa reden constant achteraan rond. Irvine beschuldigde De La Rosa ervan dat hij tijdens de ontwikkeling van de wagen gezegd zou hebben dat er 'enkel een beetje gebrek was aan neerwaartse druk, niets meer'. Wél meer, want er zat een fout in 't basisontwerp ...

                          Enfin, De La Rosa buiten en naar McLaren, dus.

                          Onderschat de La Rosa niet. Hij is een geweldig piloot.
                          Wurz zal nu wel balen.

                          Comment


                          • McLaren heeft trouwens bekend gemaakt dat Lewis Hammilton en/of Gary Paffet hun kans mogelijk zouden krijgen om met de tweede McLaren te rijden...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                              McLaren heeft trouwens bekend gemaakt dat Lewis Hammilton en/of Gary Paffet hun kans mogelijk zouden krijgen om met de tweede McLaren te rijden...
                              Keus genoeg dus voor het tweede zitje volgend jaar, maw zo goed als zeker geen Kimi meer bij Mclaren

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                Keus genoeg dus voor het tweede zitje volgend jaar, maw zo goed als zeker geen Kimi meer bij Mclaren
                                Ik bedoelde dit jaar nog.
                                Het is niet zeker of De La Rosa al de resterende GP's nog mag afwerken.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                  Ik bedoelde dit jaar nog.
                                  Het is niet zeker of De La Rosa al de resterende GP's nog mag afwerken.
                                  Jah dat wist ik wel, daarom ook dat ze zoveel keuze hebben: De la Rosa, Paffett, Hammilton,...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                    Jah dat wist ik wel, daarom ook dat ze zoveel keuze hebben: De la Rosa, Paffett, Hammilton,...
                                    Ik dacht trouwens dat men maar 2 rijderswissels per wagen mocht doen ?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                      Ik dacht trouwens dat men maar 2 rijderswissels per wagen mocht doen ?
                                      Super Aguri: Ide-->Montagny-->Yamamoto

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                        Ik dacht trouwens dat men maar 2 rijderswissels per wagen mocht doen ?
                                        om precies te zijn, 4 coureurs per team die ze naar believen mogen wisselen..
                                        dus bij super aguri zitten ze voor de rest van het seizoen vast aan yamamoto, als die het echt niet goed doet kunnen ze enkel ide of montagny terughalen
                                        5 a) During a season each team will be permitted to use four drivers (in addition to any third driver taking part in either of the free practice sessions on the first day of practice).
                                        Last edited by ; 13/07/2006, 11:39.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                          Super Aguri: Ide-->Montagny-->Yamamoto

                                          Awel.
                                          Ide was de eerste rijder.Vervangen door Montagny, dus wissel 1.En Montagny vervangen door Yamamoto, dus wissel 2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X