Edit: merci tazz.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaAwel.
Ide was de eerste rijder.Vervangen door Montagny, dus wissel 1.En Montagny vervangen door Yamamoto, dus wissel 2.
dat is toch tzelfde bij Mclaren: Montoya-->De la Rosa-->Hammilton/Paffett
maar jah, we weten het nu:
Oorspronkelijk geplaatst door tazzom precies te zijn, 4 coureurs per team die ze naar believen mogen wisselen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesmanDe volgende nog wel, maar de daarop volgende waarschijnlijk niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaDe single van Villeneuve is uit.
HIER kan je een stukje van de videoclip bekijken. (laadt automatisch)
Ik weet niet wat ik er van moet denken, niet direct mijn smaak, maar echt zooooo slecht zou ik het ook niet durven noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramedWaarom laat BMW-Sauber eigenlijk Kubica niet rijden in de race en niet enkel in de test en oefenritten,volgens mij vééééél beter dan Villeneuve en Heideld samen!
En zoals Bram S al zei : een goede testrijder is niet per se een goede racer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramedWaarom laat BMW-Sauber eigenlijk Kubica niet rijden in de race en niet enkel in de test en oefenritten,volgens mij vééééél beter dan Villeneuve en Heideld samen!
het is gewoon kwestie van 'in the picture' te rijden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tazzdie oefenritten vrijdag geven een compleet vertekend beeld.. die mannen moeten hun motor niet sparen, rijden met weinig benzine en nieuwe banden.. als die auto echt zo goed zou zijn dan zouden de racecoureurs ook steeds bovenaan staan, maar da's niet het geval
het is gewoon kwestie van 'in the picture' te rijden..
Plus het feit dat de "echte" piloten tijdens de oefenritten ook afstellingen zullen testen, zodat ze tijdens de race met de beste afstelling kunnen starten. Dus dat verklaard dan ook weeral de iets lagere tijden van de race piloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SIk denk dat Massa's derde plaats afgelopen weekend wel eens cruciaal geweest kan zijn voor z'n toekomst ...
Massa stelt Ferrari teleur [17 juli - 19:56] Michael Schumacher mag dan wel titelrivaal Fernando Alonso verslagen hebben in Frankrijk, Ferrari was slechts "vijftig procent tevreden" met hun resultaat in Magny-Cours.
Met nochtans twee Ferrari-rijders op het podium, viel hier en daar toch de naam '
'Massa' na afloop van de race, gepaard met een teleurstellende toon.
Ferrari en Bridgestone domineerden in de Franse hitte, maar toch slaagde Alonso er in om voor de jonge Braziliaan te eindigen, niettegenstaande de goede start van Massa.
"Je weet dat het voor ons belangrijk is dat er zoveel mogelijk wagens voor de kampioenschapsleider rijden wanneer Michael voor hem rijdt," vertelde Ferrari teambaas Jean Todt.
Een journalist vroeg vervolgens of Felipe Massa het dus beter kon gedaan hebben.
"Ik denk dat jouw vraag beter kon geweest zijn, dat is zeker," antwoordde de Fransman.
Ook de technische directeur van Ferrari, Ross Brawn, zei ongeveer hetzelfde over Massa: "We zijn maar voor vijftig procent tevreden omdat we Felipe als tweede wilden zien finishen."
Als Schumacher de resterende races wint en Alonso finisht steeds als tweede, dan wordt de Spanjaard opnieuw wereldkampioen dit jaar. (bron: f1-club.be)
Comment
-
Renault in gesprek met Raikkonen
[18 juli - 15:58]
Alain Dassas, de president van Renault, heeft bevestigd dat het Renault F1 Team gesprekken voert met Kimi Raikkonen. Het onderwerp van de gesprekken is het seizoen 2007. De huidige McLaren-rijder heeft van Renault het aanbod gekregen om er het huidige racezitje van Fernando Alonso over te nemen volgend seizoen.
"Het is geen geheim meer dat we in gesprek zijn met Kimi Raikkonen. Hij is inderdaad 驮 van onze favorieten. We zouden heel tevreden zijn als we erin slagen om met hem tot een overeenkomst te komen, want dan zouden we 驮 van de beste jonge rijders van het moment gecontracteerd hebben," vertelde Alain Dassas.
Daarnaast bevestigde Dassas ook dat Heikki Kovalainen in de running is voor het racezitje, maar dat kiezen voor hem een "risico" zou zijn.
"De huidige F1 eist dat je als rijder snel goede resultaten neerzet, en dit kan moeilijk zijn voor een nieuwkomer." (bron: f1-club.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaBen eens benieuwd wat het loon van Raikkonen wordt, aangezien er toch een aantal teams hem willen.
Raikkonen zal ook zoiets krijgen zeker, al verwacht ik wel dat hij wel een paar miljoentjes meer zal ontvangen
Comment
Comment