Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
    En nu hij kampioen is wordt hij afgebroken wegens te saaie rijstijl enz...
    Tegenwoordig moet ie toch meer vechten met de wagen. 't Is niet meer zo clean als vroeger. Of het nu aan hem of aan de wagen ligt, laat ik in het midden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
      Waarom levert Raikkonen dan niet wat in?
      Aan 10 miljoen zal ie ook méér dan genoeg hebben en ze hebben dan meer geld om te werken aan de betrouwbaarheid.
      Bij Mclaren hebben ze geen gebrek aan geld hoor

Dat is Kimi zijn probleem niet hoe de betrouwbaarheid is, daar moet het team voor zorgen, hij moet daarvoor niet minder betaald krijgen

Stel de wagen valt elke race uit, natuurlijk is dat zeer erg voor Kimi maar hij heeft ze dan toch maar weer eens verdient
      Last edited by ; 19/07/2006, 12:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
        Die dekselse Fin moet naar Ferrari gaan, en wel vlug!

En ie zàl naar Ferrari gaan!
        Nah, Schumacher wilt niet iemand zoals Raikkonen naast hem, zéker niet als er in het contract staat dat hij geen waterdrager moet spelen.

Comment

Nah, Schumacher wilt niet iemand zoals Raikkonen naast hem, zéker niet als er in het contract staat dat hij geen waterdrager moet spelen.
          Volgens mij zal Schumi z'n beslissing om al dan niet te blijven volledig laten afhangen van de komst van Raikkonen. Komt de Fin niet, dan zit Ferrari zonder toppiloot en tekent Schumacher bij.

Comment

• Overigens, Sato reed vandaag voor het eerste met de gloednieuwe Super Aguri SA06, die in Duitsland debuteert.

De vorige Aguri was gebaseerd op een gemoderniseerd Arrows-chassis uit 2002. Met deze 'nieuwe' wagen wil SA de Midlands verslaan op de startgrid. Vergis je echter niet ... deze SA06 is nog altijd gebaseerd op dat Arrows-chassis uit 2002 ...

Foto's: http://www.f1pits.net/index.php/nieu...er_aguri_sa06/

Comment

Overigens, Sato reed vandaag voor het eerste met de gloednieuwe Super Aguri SA06, die in Duitsland debuteert.

De vorige Aguri was gebaseerd op een gemoderniseerd Arrows-chassis uit 2002. Met deze 'nieuwe' wagen wil SA de Midlands verslaan op de startgrid. Vergis je echter niet ... deze SA06 is nog altijd gebaseerd op dat Arrows-chassis uit 2002 ...

Foto's: http://www.f1pits.net/index.php/nieu...er_aguri_sa06/
              Eerlijk ? Ik denk dat de SA06 geen potten zal breken.

Comment

• Ik denk niet da iemand dat verwacht....
                Kunnen aansluiten bij de Midlands zou al wat zijn...

Comment

• 't Gaat wel een serieuze stap vooruit zijn, denk ik ...

Ik zie ze toch wel een halve seconde per ronde winnen.

Comment

't Gaat wel een serieuze stap vooruit zijn, denk ik ...

Ik zie ze toch wel een halve seconde per ronde winnen.
                    Goed.Nu die overige zes nog.

Comment

Best oud artikel.
                      En dat Schumacher de beste zou zijn, lijkt me larie.De top zeker en vast, maar de beste rijder bestaat niet.
                      Ik heb voor deze post trouwens rood gekregen.

Comment

• dat werd ook wel eens tijd zeg:
                        Williams in zee met Toyota

Na maandenlange geruchten is het nu officieel: Williams zal de komende jaren gebruik maken van Toyota-motoren. Het Britse team heeft met Toyota een akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen. Williams zal de beschikking krijgen over dezelfde motorspecificatie als het team van Toyota.

Beide partijen steken hun blijdschap over de samenwerking niet onder stoelen of banken. "Het is fantastisch om samen te gaan werken met een team dat zo'n grote staat van dienst heeft in de sport", zegt Toyota's vice-president Kazuo Okamoto. Ook John Howett, de president van Toyota Motorsport, is verheugd. "We hopen dat deze samenwerking voor beide partijen een stap voorwaarts zal betekenen. Hopelijk kunnen Williams en Toyota elkaar naar de top loodsen."

"Dit contract met Toyota is voor Williams van cruciaal belang", stelt ook Williams-teambaas Frank Williams. "Toyota is een bedrijf met een enorm goede reputatie, ze staan er om bekend dat ze in elke tak van sport weten te slagen. We zijn er trots op dat we de komende drie jaar gebruik kunnen maken van hun motoren."
                        bron: www.f1racing.nl

Comment

• Dat gaat Williams goed doen.
                          Williams-Toyota wordt een combinatie die de titel kan opleveren.

Comment

• het zal wsl wel Williams-Lexus worden.. klinkt raar in ieder geval..

Comment

Dat gaat Williams goed doen.
                              Williams-Toyota wordt een combinatie die de titel kan opleveren.
                              'k Geloof er niks van ...

Hoeveel moet er betaald worden voor die motoren? Bij mijn weten heeft Williams het niet zo breed meer sinds BMW is vertrokken. Dat ze eerst maar hun hoofd boven water houden ...
                              Last edited by ; 27/07/2006, 12:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                het zal wsl wel Williams-Lexus worden.. klinkt raar in ieder geval..
                                Of Lexus-Williams.

LexusWilliams F1-Team

Comment

'k Geloof er niks van ...

Hoeveel moet er betaald worden voor die motoren? Bij mijn weten heeft Williams het niet zo breed meer sinds BMW is vertrokken. Dat ze eerst maar hun hoofd boven water houden ...
                                  Het huidge chassis lijkt me best goed.'t Is vooral de Cosworth die niet mee wil.

Comment

• Weet niet juist waar dit posten, maar hier zal het zeker niet misstaan.

Suspended Honda F1 Car

http://ueba.net/hosted_pages/Suspend...1-Car-20060730

Hoe gek moet je niet zijn om dit te realiseren.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                      Hoe gek moet je niet zijn om dit te realiseren.

Comment

• Villeneuve mag of moet vertrekken bij bmw spijtig.
                                        Ik ben eens benieuwd hoe die kubica het er vanaf gaat brengen.

Comment

• Webber gaat naar Red Bull ...

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=126900

Goede keuze, lijkt me. Immers, de wagen voor volgend jaar is ontworpen door Adrian Newey ...

Comment

Working...
                                          X