Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Klopt, maar het blijft een goede prestatie. Al blijft het natuurlijk afwachten tot na morgen...
    Ik vond de prestatie van Maldonado en Ricciardo ook opmerkelijk!
    Maldonada was in een HRT 1.5 sec sneller dan de kwalificatietijd van Senna en Klien.
    Ricciardo was maar 2 tienden trager dan de poletijd!
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      Ik vond de prestatie van Maldonado en Ricciardo ook opmerkelijk!
      Maldonada was in een HRT 1.5 sec sneller dan de kwalificatietijd van Senna en Klien.
      Ricciardo was maar 2 tienden trager dan de poletijd!
      poletijd....da was wel met full tanks :o
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        poletijd....da was wel met full tanks :o
        euhm.. nee

en nogmaals; na de race van zondag is de baan al goed ingereden, dus die tijd zijn niet zo snel als iedereen denkt..

Comment

• D'ambrosio eindigt testdag 2 met een 2e plek en een knappe 1.38.8. Er zal natuurlijk wel meer grip liggen, maar het neemt niet weg dat het een hele knappe prestatie is. Voor een Mercedes, Mclaren en Ferrari eindigen is zeker niet evident.

Knap ook van Ricciardo. Zomaar ff 1.3 sec sneller dan Vettel's pole tijd is ook merkwaardig. Er is natuurlijk meer grip, maar ik denk dat we die ook vlug in de F1 gaan zien.
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Mooi stukje over het waarom van de afgang van Schumacher dit seizoen: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GRC32AP6E

Ik hoop dat hij nooit meer aan de top komt, daarvoor heeft hij ons te veel oersaaie F1 seizoenen gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Mooi stukje over het waarom van de afgang van Schumacher dit seizoen: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GRC32AP6E

Ik hoop dat hij nooit meer aan de top komt, daarvoor heeft hij ons te veel oersaaie F1 seizoenen gegeven.
              Bwa, van mij mag Mercedes GP zich volgend jaar ook wel mengen in de titelstrijd. Maar Schumi moet voor mij ook niet nog eens WK worden. Zijn nek is net wat gekrompen

Comment

• Dat artikel is wel duidelijk geschreven door een niet-Schumacherfan
                Ach, ik vind het knap dat hij terug is en het gaf de F1 weer wat extra aandacht.
                Net zoals den Tour met LA.

Comment

Mooi stukje over het waarom van de afgang van Schumacher dit seizoen: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GRC32AP6E

't Is toch vreemd hoe een dominante reeks door iemand, afkeer kan opwekken tegenover de sport of die persoon. Je kunt het Schumacher en Ferrari toch moeilijk kwalijk nemen dat ze gewoonweg superieur waren? 't Was aan de andere om te reageren, niet zij zelf. In het WRC is't momenteel exact hetzelfde.

Anyway, ik hoop dat Mercedes GP er volgend jaar echt staat. En Schumacher ook! Stel u voor. Elke GP 5 wereldkampioenen die met elkaar strijden voor de overwinning...

Comment

• En Rosberg die ze alle 5 te snel af is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      En Rosberg die ze alle 5 te snel af is
                      Thaha, wie weet, maar ik denk het niet.

Hamilton, Alonso, Vettel, en soms misschien eens Schumi zullen volgens mij de toon aangeven.

En alser moet gewisseld worden van bandensoort zouden we Button ook wel nog eens vooraan kunnen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        En Rosberg die ze alle 5 te snel af is
                        Idd, zou zalig zijn.
                        Ik hoop echt dat die kerel volgend seizoen meedoet voor de titel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          't Is toch vreemd hoe een dominante reeks door iemand, afkeer kan opwekken tegenover de sport of die persoon. Je kunt het Schumacher en Ferrari toch moeilijk kwalijk nemen dat ze gewoonweg superieur waren? 't Was aan de andere om te reageren, niet zij zelf. In het WRC is't momenteel exact hetzelfde.

Schumacher was een dooddoener voor het F1 en een slokop. Het is mooi om te zien dat wanneer alle reglementen niet meer naar zijn hand worden gezet hij duidelijk te kort schiet. Dit seizoen ook gehoord: zet Schumi in een Red Bull en hij wint ook alles... Hij had wel niet de beste auto maar hoeveel keer is hij verslagen door Rosberg? Zegt genoeg lijkt mij. De manier waarop hij Barrichello naar de muur dreef in Hongarije was ook laf en een meervoudig wereldkampioen onwaardig net zoals de afhandeling ervan (hij heeft Barrichello een smsje gestuurd...)

Ik heb tonnen meer respect voor iemand als Barrichello dan voor Schumacher die eventjes dacht dat hij alle tegenstand op een hoopje zou rijden.

Comment

Schumacher was een dooddoener voor het F1 en een slokop. Het is mooi om te zien dat wanneer alle reglementen niet meer naar zijn hand worden gezet hij duidelijk te kort schiet. Dit seizoen ook gehoord: zet Schumi in een Red Bull en hij wint ook alles... Hij had wel niet de beste auto maar hoeveel keer is hij verslagen door Rosberg? Zegt genoeg lijkt mij. De manier waarop hij Barrichello naar de muur dreef in Hongarije was ook laf en een meervoudig wereldkampioen onwaardig net zoals de afhandeling ervan (hij heeft Barrichello een smsje gestuurd...)

Ik heb tonnen meer respect voor iemand als Barrichello dan voor Schumacher die eventjes dacht dat hij alle tegenstand op een hoopje zou rijden.
                            ²²²²²²²²²²²²²²²²²

Al heb ik voor Barrichello nu ook niet zo veel respect, kvond dat maar een bleiterke

Comment

• Analyse is een ook een sisser op zich. Een hoop halve waarheden die een 12-jarige vlot kan schrijven.

Comment

Zonder personen als Schumacher was de F1 niet wat het is.

Ik ben ook absoluut geen Schumi fan, maar haal hem uit de F1 de laatste 15 jaar, en er schiet weinig over.

Oke, Hakkinen, Montoya, Alonso, Button, Webber en zelfs Kovalainen hadden meer wereldkampioenschappen gewonnen waarschijnlijk, maar het aantrekkelijke van de laatste jaren F1 was "Wie verslaat Schumacher".

Hetzelfde met Armstrong in de Tour de France.

En dat incident met Barrichello: Dat is nu eenmaal schumacher. Hij heeft het met Hill gedaan, met Villeneuve geprobeerd,...

Comment

Echt kort door de bocht hoor makker.
                                  Ik verwacht niet dat iedereen een Schumacher fan is, maar hij heeft het F1 wel voor een stuk groot gebracht.

Weet je, mocht Schumacher momenteel dood zijn, door één of ander ongeval of whatever, dan was hij nu als halfgod van het F1 bestempeld door iedereen hier. Denk je dat een Senna zo veel beter was dan een Schumacher? Senna had ook zijn vreemde trekjes, had ook die trekjes van zijn concurrent liever van de baan te rijden dan hem voor te laten. Dat is volgens mij de echte winners mentaliteit. Daarin zie je het verschil tussen een grote en de grootste. Barrichello is een goede piloot, maar met alle respect (ik ben zeker niet tegen hem integendeel) maar hij komt nog niet aan die hielen van een Schumacher of een Senna.

Daarenboven lijk je ook een beetje te vergeten dat Schumacher drie jaar inactief is geweest en dat hij, bij zijn terugkeer, wel moest racen met een wagen die voor 99.9% anders was dan de auto waar ie zijn laatste races mee had gereden. I mean, zo'n verschil werk je (en zeker niet als 41-jarige) niet zo maar in een half uurtje weg hoor!?

Anyway, ik moet altijd eens goed lachen met mensen die menen dat Schumacher enkel gewonnen heeft omdat ie 'de beste wagen had' of omdat 'de regels naar zijn hand werden gezet' etc. Mocht dat effectief het geval zijn geweest, dan vraag ik mij af waarom Eddy Jordan nog altijd zo pissed is omdat ze hét talent van de F1 toen uit zijn stal zijn komen pikken? Schumacher is een grote in de F1 en als je dat niet wil inzien, heb je volgens mij enkele jaren onder een rots geleefd of heb je serieuze oogkleppen op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Echt kort door de bocht hoor makker.
                                    Ik verwacht niet dat iedereen een Schumacher fan is, maar hij heeft het F1 wel voor een stuk groot gebracht.

Weet je, mocht Schumacher momenteel dood zijn, door één of ander ongeval of whatever, dan was hij nu als halfgod van het F1 bestempeld door iedereen hier. Denk je dat een Senna zo veel beter was dan een Schumacher? Senna had ook zijn vreemde trekjes, had ook die trekjes van zijn concurrent liever van de baan te rijden dan hem voor te laten. Dat is volgens mij de echte winners mentaliteit. Daarin zie je het verschil tussen een grote en de grootste. Barrichello is een goede piloot, maar met alle respect (ik ben zeker niet tegen hem integendeel) maar hij komt nog niet aan die hielen van een Schumacher of een Senna.

Daarenboven lijk je ook een beetje te vergeten dat Schumacher drie jaar inactief is geweest en dat hij, bij zijn terugkeer, wel moest racen met een wagen die voor 99.9% anders was dan de auto waar ie zijn laatste races mee had gereden. I mean, zo'n verschil werk je (en zeker niet als 41-jarige) niet zo maar in een half uurtje weg hoor!?

Anyway, ik moet altijd eens goed lachen met mensen die menen dat Schumacher enkel gewonnen heeft omdat ie 'de beste wagen had' of omdat 'de regels naar zijn hand werden gezet' etc. Mocht dat effectief het geval zijn geweest, dan vraag ik mij af waarom Eddy Jordan nog altijd zo pissed is omdat ze hét talent van de F1 toen uit zijn stal zijn komen pikken? Schumacher is een grote in de F1 en als je dat niet wil inzien, heb je volgens mij enkele jaren onder een rots geleefd of heb je serieuze oogkleppen op.
                                    ²²²²²²
                                    Mooi verwoord.
                                    Ik denk er precies hetzelfde over.
                                    In mijn ogen is Schumacher een icoon en 1 van de beste mss wel de beste F1 piloot ooit...
                                    Ik hoop dat hij volgend jaar weer kan meestrijden voor het podium!

Comment

• Akkoord, behalve met de laatste zin.
                                      Als 't gedaan is is't gedaan.

Er is meer dan genoeg jong talent aanwezig dat voor het spektakel moet zorgen de komende seizoenen.
                                      Als hij het echt niet kan laten kan hij imo beter kiezen voor een andere functie binnen het F1 circus.

Comment

• Wel grappig dat niemand de redenering maakt dat Schumacher niet mee heeft geholpen aan de ontwikkeling van de huidige Mercedes GP wagen. Wat was juist het sterke punt van de man bij Ferrari? Juist, ja: de ontwikkeling van de wagen.

Ik verwacht een veel sterker Mercedes GP team volgend jaar. Iedereen kan Schumi nu staan uitlachen dat ie dit seizoen niet gepresteerd zou hebben, maar ik hoop ergens dat ie volgend jaar de critici de mond snoert. (en ik ben hoegenaamd geen Schumacher-fan, integendeel zelfs)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Ik verwacht een veel sterker Mercedes GP team volgend jaar. Iedereen kan Schumi nu staan uitlachen dat ie dit seizoen niet gepresteerd zou hebben, maar ik hoop ergens dat ie volgend jaar de critici de mond snoert. (en ik ben hoegenaamd geen Schumacher-fan, integendeel zelfs)
                                          Ik hoop het ook en ook geen Schumacher-liefhebber
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X