Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenKijk nu nog meer uit naar het nieuwe seizoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenAl bekend wie zijn teamgenoot is?
Comment
-
F1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103
Mooi voor D'Ambrosio maar met zo'n wagen zal hij zeker geen potten breken. Hopelijk kan hij zijn mannetje staan en kan hij zo snel mogelijk doorstoten naar een beter team. Blijkbaar heeft hij het juiste management en de juiste rondetijden, nu nog bewijzen dat hij het echt kan in de F1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenF1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn geloof me dat is geen goed nieuws... Verwacht nu maar minstens 3 reclameblokken tijdens de race...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenF1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103
Mooi voor D'Ambrosio maar met zo'n wagen zal hij zeker geen potten breken. Hopelijk kan hij zijn mannetje staan en kan hij zo snel mogelijk doorstoten naar een beter team. Blijkbaar heeft hij het juiste management en de juiste rondetijden, nu nog bewijzen dat hij het echt kan in de F1.Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn geloof me dat is geen goed nieuws... Verwacht nu maar minstens 3 reclameblokken tijdens de race...
De reclame zullen we er moeten bij nemen, voor de rest kan het enkel beter worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenGlock uiteraard, dat stond al langer vast. Ik hoop wel voor een betere wagen want Glock heeft dit seizoen niet veel kunnen forceren. En die kan ook wel rijden als je zijn GP2 seizoen bekeken hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn geloof me dat is geen goed nieuws... Verwacht nu maar minstens 3 reclameblokken tijdens de race...
Al hebben ze mij ook al een paar keer liggen gehad, dat ze plots overstapten in het midden van de race naar BBC2 omdat de race later was begonnen. Opletten met opnemen op de BBC dus!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenTot voor 2 jaar was dat toch nog het geval op de BBC. Dan keek ik nog naar Sporza.
Comment
-
Niet verwacht dat hij na een matig seizoen in GP2 een F1 zitje zou kunnen bemachtigen. Z'n testritten op vrijdag waren dan wel weer indrukwekkend. Hopelijk kan hij het volgend jaar waarmaken want de druk zal wel een pak hoger zijn... Hij heeft er in ieder geval een fan bij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenNiet verwacht dat hij na een matig seizoen in GP2 een F1 zitje zou kunnen bemachtigen. Z'n testritten op vrijdag waren dan wel weer indrukwekkend. Hopelijk kan hij het volgend jaar waarmaken want de druk zal wel een pak hoger zijn... Hij heeft er in ieder geval een fan bij!
Maar natuurlijk is de F1 nog een veel zotter circus. Ik hoop dat hij niet zoals Chandhok dit jaar plaats moet ruimen als er in het midden van het seizoen iemand afkomt met een nieuwe hoop geld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHij had ook wel geen overdreven goede auto in de GP2, en versloeg zijn teammaat Ho-Pin Tung meestal met heel wat plaatsen verschil. Toen hij op 1 startte in Monaco nadat de volgorde was omgekeerd (hij kwalificeerde dus 8e) heeft hij ook die plaats kunnen behouden, wanneer er ook heel wat druk aanwezig was van snellere achterliggende auto's.
Maar natuurlijk is de F1 nog een veel zotter circus. Ik hoop dat hij niet zoals Chandhok dit jaar plaats moet ruimen als er in het midden van het seizoen iemand afkomt met een nieuwe hoop geld!
Een wonder dat hij dat stoeltje heeft weten te bemachtigen.
Hopelijk kan hij overtuigen, maar ik zet er geen geld op...
Comment
Comment