Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Goed nieuws!!!
    De Dacia Sandero...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
      Kijk nu nog meer uit naar het nieuwe seizoen

Comment

• Van alle geschikte kandidaat Belgen, verdiende deze het zeker het meest vind ik . Is naar verluid ook sympathieke kerel enzo dus: ALE ALE JEROME

Comment

• Super, haalde Baguette het niet vorig jaar (die heeft echter wel al de interesse gewekt van de topteams in de Indycar door enkele goed races te rijden met een matige auto), dan is het nu toch gelukt!
          Ik dacht echt dat Van Der Garde met zijn zitje ging lopen. Oef

Comment

• Al bekend wie zijn teamgenoot is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
              Al bekend wie zijn teamgenoot is?
              Glock uiteraard, dat stond al langer vast. Ik hoop wel voor een betere wagen want Glock heeft dit seizoen niet veel kunnen forceren. En die kan ook wel rijden als je zijn GP2 seizoen bekeken hebt

Comment

• F1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103

Mooi voor D'Ambrosio maar met zo'n wagen zal hij zeker geen potten breken. Hopelijk kan hij zijn mannetje staan en kan hij zo snel mogelijk doorstoten naar een beter team. Blijkbaar heeft hij het juiste management en de juiste rondetijden, nu nog bewijzen dat hij het echt kan in de F1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  F1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103
                  En geloof me dat is geen goed nieuws... Verwacht nu maar minstens 3 reclameblokken tijdens de race...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    En geloof me dat is geen goed nieuws... Verwacht nu maar minstens 3 reclameblokken tijdens de race...
                    En hopelijk géén Kris Wauters zoals met de motoGP, al gok ik op Peter Baert mss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      F1 vanaf volgend seizoen op VT4 ipv Canvas: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101221_103

Mooi voor D'Ambrosio maar met zo'n wagen zal hij zeker geen potten breken. Hopelijk kan hij zijn mannetje staan en kan hij zo snel mogelijk doorstoten naar een beter team. Blijkbaar heeft hij het juiste management en de juiste rondetijden, nu nog bewijzen dat hij het echt kan in de F1.
                      Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Alsof het op VRT zo fantastisch was, commentaar die op geen hol trok, soms werd het podiumceremonie niet uitgezonden omdat ze iets anders wouden uitzenden,...
                      De reclame zullen we er moeten bij nemen, voor de rest kan het enkel beter worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                        Glock uiteraard, dat stond al langer vast. Ik hoop wel voor een betere wagen want Glock heeft dit seizoen niet veel kunnen forceren. En die kan ook wel rijden als je zijn GP2 seizoen bekeken hebt
                        Glock, sterke teamgenoot voor D'Ambrosio. Het zal niet gemakkelijk zijn om hem te overteffen. Want dát is hetgeen D'Ambrosio eigenlijk nodig heeft, beter eindigen dan zijn teamgenoot. Ik kijk er alvast naar uit.

Comment

Ik blijf waarschijnlijk toch lekker naar de BBC kijken

Al hebben ze mij ook al een paar keer liggen gehad, dat ze plots overstapten in het midden van de race naar BBC2 omdat de race later was begonnen. Opletten met opnemen op de BBC dus!

Comment

• Dat maakt mijn dag goed!

Gohja VT4, je hebt nog altijd wel een klein kadertje tijdens de reclameblok. Bij de cross halen ze ook altijd enkele extraatjes erbij al halen ze soms wel stoten uit. Sporza ook, achja BBC hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              De Dacia Sandero...

Droog!

Comment

Tot voor 2 jaar was dat toch nog het geval op de BBC. Dan keek ik nog naar Sporza.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                  Tot voor 2 jaar was dat toch nog het geval op de BBC. Dan keek ik nog naar Sporza.
                                  Tot voor 2 jaar was de F1 in het VK op ITV te bekijken.

Comment

• Niet verwacht dat hij na een matig seizoen in GP2 een F1 zitje zou kunnen bemachtigen. Z'n testritten op vrijdag waren dan wel weer indrukwekkend. Hopelijk kan hij het volgend jaar waarmaken want de druk zal wel een pak hoger zijn... Hij heeft er in ieder geval een fan bij!

Comment

• Btw, gaat VT4 de F1 ook in HD uitzenden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                        Niet verwacht dat hij na een matig seizoen in GP2 een F1 zitje zou kunnen bemachtigen. Z'n testritten op vrijdag waren dan wel weer indrukwekkend. Hopelijk kan hij het volgend jaar waarmaken want de druk zal wel een pak hoger zijn... Hij heeft er in ieder geval een fan bij!
                                        Hij had ook wel geen overdreven goede auto in de GP2, en versloeg zijn teammaat Ho-Pin Tung meestal met heel wat plaatsen verschil. Toen hij op 1 startte in Monaco nadat de volgorde was omgekeerd (hij kwalificeerde dus 8e) heeft hij ook die plaats kunnen behouden, wanneer er ook heel wat druk aanwezig was van snellere achterliggende auto's.
                                        Maar natuurlijk is de F1 nog een veel zotter circus. Ik hoop dat hij niet zoals Chandhok dit jaar plaats moet ruimen als er in het midden van het seizoen iemand afkomt met een nieuwe hoop geld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                          Hij had ook wel geen overdreven goede auto in de GP2, en versloeg zijn teammaat Ho-Pin Tung meestal met heel wat plaatsen verschil. Toen hij op 1 startte in Monaco nadat de volgorde was omgekeerd (hij kwalificeerde dus 8e) heeft hij ook die plaats kunnen behouden, wanneer er ook heel wat druk aanwezig was van snellere achterliggende auto's.
                                          Maar natuurlijk is de F1 nog een veel zotter circus. Ik hoop dat hij niet zoals Chandhok dit jaar plaats moet ruimen als er in het midden van het seizoen iemand afkomt met een nieuwe hoop geld!
                                          Ik ben fan van een Belg in de F1, maar drie seizoenen GP2 met als beste eindstand de 9e plaats...
                                          Een wonder dat hij dat stoeltje heeft weten te bemachtigen.

Hopelijk kan hij overtuigen, maar ik zet er geen geld op...

Comment

Working...
                                          X