Ik weet niet of 't hier al ergens staat maar: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/front_page/9280301.stm
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenIk ben fan van een Belg in de F1, maar drie seizoenen GP2 met als beste eindstand de 9e plaats...
Een wonder dat hij dat stoeltje heeft weten te bemachtigen.
Hopelijk kan hij overtuigen, maar ik zet er geen geld op...
Stiekem hoop ik wel dat hij een laatbloeier is en nog blijft doorgroeien in de F1, maar ik zal er zeker ook geen geld op zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenIk ben fan van een Belg in de F1, maar drie seizoenen GP2 met als beste eindstand de 9e plaats...
Een wonder dat hij dat stoeltje heeft weten te bemachtigen.
Hopelijk kan hij overtuigen, maar ik zet er geen geld op...
2 jaar geleden toen Kobayashi nog teammaat was van D'Ambrosio was D'Ambrosio zelfs de betere.
En kijk waar Kobayashi nu staat
D'Ambrosio heeft vorig seizoen ook wel veel pech gehad. 2x toen hij op kop reed in de feature race (waaronder Spa) begaf de motor het...
Comment
-
Idd, de statistieken zijn niet wat ze lijken.
D'Ambrosio heeft volgent mij what it takes. Wat ik ook al indrukwekkend vond, is dat hij het eerste Formula Master seizoen won en er toch redelijk domineerde. Ik zou er mijn geld wél opzetten eerlijk gezegd, maar vorig jaar zeker niet op Baguette (moest hij er geraakt zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIdd, de statistieken zijn niet wat ze lijken.
D'Ambrosio heeft volgent mij what it takes. Wat ik ook al indrukwekkend vond, is dat hij het eerste Formula Master seizoen won en er toch redelijk domineerde. Ik zou er mijn geld wél opzetten eerlijk gezegd, maar vorig jaar zeker niet op Baguette (moest hij er geraakt zijn)
Als je het Formula Renault 3.5 kampioenschap wint kan je toch een potje rijden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWat heeft Baguette dan volgens jou niet wat d'Ambrosio wel heeft? Ervaring...?
Als je het Formula Renault 3.5 kampioenschap wint kan je toch een potje rijden denk ik.
Hij heeft het FR3.5 kampioenschap gewonnen ja, maar ook pas na 3 seizoenen hé. Waarvan de 2 laatste seizoenen met een topteam en in principe moet je in 2e seizoen kampioen kunnen rijden. D'Ambrosio heeft nooit bij een topteam in de GP2 gezeten jammer genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWat heeft Baguette dan volgens jou niet wat d'Ambrosio wel heeft? Ervaring...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenJa Baguette is ook een goed piloot hé. Maar tussen hun 2 wint voor mij D'Ambrosio. Hij heeft precies meer intrinsieke snelheid, terwijl Baguette meer moet wennen aan een wagen. Dat zijn allesinds mijn indrukken toch.
Hij heeft het FR3.5 kampioenschap gewonnen ja, maar ook pas na 3 seizoenen hé. Waarvan de 2 laatste seizoenen met een topteam en in principe moet je in 2e seizoen kampioen kunnen rijden. D'Ambrosio heeft nooit bij een topteam in de GP2 gezeten jammer genoeg
Geen idee of het jammer is dat hij nooit in een topteam heeft gezeten, want uiteindelijk zit hij nu wel in de F1 en wordt hij niet als rookie zomaar voor de leeuwen gegooid. Waarmee ik bedoel dat hij misschien al vroeger in de F1 had gezeten als hij bij een GP2-topteam had gereden. Maar dat hoefde niet beter te zijn voor hem denk ik. Hij heeft ondertussen al veel ervaring met feedback geven naar de ingenieurs enzovoort, dit kan maar in zijn voordeel spelen denk ik.
Man, ik verlang alweer naar dat nieuwe seizoen.
Nog 78dagen 9uur en 49 minuten
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
kimi ziet er inmiddels uit als een surfer aan de drugsCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden