Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    ziet er mooi uit. Maar een haaienvindinges mocht toch niet meer?
    ja idd , khad da ook gehoord
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      ziet er mooi uit. Maar een haaienvindinges mocht toch niet meer?
      Serieus?

      Goed nieuws

      Comment


      • Agreed! Profiel van de wagens werd er alvast niet mooier op.

        Ik hoop nog altijd stilletjes op 't toestaan van knoerten van achtervleugels en 't aan banden leggen van dat diffusorgedoe ... maar alles vergeefs neem ik aan?

        Comment


        • ik vind dat ze zouden moeten zeggen: "doe maar". maw, bouw iets die hard gaat maar wel door de crashtests komt.... hoe zou het er dan allemaal uit zien :o hoe zouden de motoren zijn? zouden ze afkomen met 5000pk? zouden de rijders dat aan kunnen om dat te doseren op de limiet? als er geen regels zijn...zouden ze er dan allemaal anders uit zien? imagine how it would be :o een rondje spa in 0:48?
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

          Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            ik vind dat ze zouden moeten zeggen: "doe maar". maw, bouw iets die hard gaat maar wel door de crashtests komt.... hoe zou het er dan allemaal uit zien :o hoe zouden de motoren zijn? zouden ze afkomen met 5000pk? zouden de rijders dat aan kunnen om dat te doseren op de limiet? als er geen regels zijn...zouden ze er dan allemaal anders uit zien? imagine how it would be :o een rondje spa in 0:48?
            In Gran Turismo 5 zit toch zo'n wagen van Red Bull. Adrian Newey is eens loos gegaan en heeft een gevaarte met dichte cockpit en overdekte wielen gemaakt. Sebastian Vettel was er op (virtueel) Suzuka een 20 tal seconden sneller mee dan de huidige F1.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
              In Gran Turismo 5 zit toch zo'n wagen van Red Bull. Adrian Newey is eens loos gegaan en heeft een gevaarte met dichte cockpit en overdekte wielen gemaakt. Sebastian Vettel was er op (virtueel) Suzuka een 20 tal seconden sneller mee dan de huidige F1.
              Red Bull X1 is de naam:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



              Ivm het f1-circus: ik hoop echt dat Hülkenberg nog ergens een zitje kan versieren voor volgend jaar!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                In Gran Turismo 5 zit toch zo'n wagen van Red Bull. Adrian Newey is eens loos gegaan en heeft een gevaarte met dichte cockpit en overdekte wielen gemaakt. Sebastian Vettel was er op (virtueel) Suzuka een 20 tal seconden sneller mee dan de huidige F1.
                Ja ok, maar virtueel is alles mogelijk hé...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Ja ok, maar virtueel is alles mogelijk hé...
                  Die kar is getekend naar werkelijkheid hé... Heeft zelf een grote ventilator aan de onderkant enzo hangen... En ik geloof dat de kar 9G aankon Nu de piloten nog...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Die kar is getekend naar werkelijkheid hé... Heeft zelf een grote ventilator aan de onderkant enzo hangen... En ik geloof dat de kar 9G aankon Nu de piloten nog...

                    Eerst zien dan geloven. Alles kan in een game 'getekend naar werkelijkheid' zijn.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Eerst zien dan geloven. Alles kan in een game 'getekend naar werkelijkheid' zijn.
                      Newey & Gran turismo, dat zijn 2 dingen waardoor ik nogal snel geloof...


                      "X1 Prototype" Technical Specifications

                      Length: 4.75m
                      Width: 2.18m
                      Height: 0.98m

                      Wheelbase: 2.9m
                      Front Tread: 1.85m
                      Rear Tread: 1.78m

                      Dry Weight: 545kg
                      Wet (gross) Weight: 615kg

                      3000cc V6 Twin Turbo Engine (Direct Injection)
                      Maximum Output: 1106.0kw(1503.8ps)/15000rpm *1483hp
                      Maximum Torque: 714.1Nm(72.9kgf*m)/12000rpm

                      Full Active Ride Suspension

                      Maximum output 9800N(1000kgf), equal to 1.63G

                      At 100km/h: 1044.7N, (106.6kgf) equal to 0.17G
                      At 200km/h: 4181.7N, (426.7kgf) equal to 0.69G
                      At 300km/h: 9412.9N, (960.5kgf) equal to 1.56G
                      At 400km/h: 16732.5N, (1707.4kgf) equal to 2.78G

                      Test Calculation: Cornering G at 300km/h

                      Total tire load: Equivalent to 4.19G (=Gravity 1.00G+downforce due to fan 1.63G+downforce due to wing 1.56G)
                      Coefficient of Friction of Tires: μ=1.97 (baseμ=2.16, model calculates a efficiency reduction to 91.5% under high load)
                      Cornering G that can be exhibited by tires: 8.25G (4.19 * 1.97)

                      *Specs in consideration for correspondence with diagram
                      Test Calculation: Cornering G at 300km/h
                      Total Tire Load: 2575.6kgf (Front Wheel 1142.7kgf+Rear Wheel 1432.9kgf)
                      Coefficient of Friction of Tires: μ=1.97 (baseμ=2.16, model calculates
                      an efficiency reduction to 91.5% under high load)
                      Cornering force that can be exhibited by tires: 5073.9kgf
                      Cornering G: 8.25G (= 5073.9kgf / 615kg)

                      0-60mph: 1.4sec
                      0-120mph: 2.8sec
                      0-200mph: 6.1sec
                      Maximum Speed: Over 280mph (450km/h)
                      Maximum Longitudinal or Lateral Acceleration at 300km/h: 8.25G

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Iemand heeft blijkbaar subtiel zijn sigaret weggeshopt.
                        Verbod op tabaksreclame.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Newey & Gran turismo, dat zijn 2 dingen waardoor ik nogal snel geloof...


                          "X1 Prototype" Technical Specifications

                          Length: 4.75m
                          Width: 2.18m
                          Height: 0.98m

                          Wheelbase: 2.9m
                          Front Tread: 1.85m
                          Rear Tread: 1.78m

                          Dry Weight: 545kg
                          Wet (gross) Weight: 615kg

                          3000cc V6 Twin Turbo Engine (Direct Injection)
                          Maximum Output: 1106.0kw(1503.8ps)/15000rpm *1483hp
                          Maximum Torque: 714.1Nm(72.9kgf*m)/12000rpm

                          Full Active Ride Suspension

                          Maximum output 9800N(1000kgf), equal to 1.63G

                          At 100km/h: 1044.7N, (106.6kgf) equal to 0.17G
                          At 200km/h: 4181.7N, (426.7kgf) equal to 0.69G
                          At 300km/h: 9412.9N, (960.5kgf) equal to 1.56G
                          At 400km/h: 16732.5N, (1707.4kgf) equal to 2.78G

                          Test Calculation: Cornering G at 300km/h

                          Total tire load: Equivalent to 4.19G (=Gravity 1.00G+downforce due to fan 1.63G+downforce due to wing 1.56G)
                          Coefficient of Friction of Tires: μ=1.97 (baseμ=2.16, model calculates a efficiency reduction to 91.5% under high load)
                          Cornering G that can be exhibited by tires: 8.25G (4.19 * 1.97)

                          *Specs in consideration for correspondence with diagram
                          Test Calculation: Cornering G at 300km/h
                          Total Tire Load: 2575.6kgf (Front Wheel 1142.7kgf+Rear Wheel 1432.9kgf)
                          Coefficient of Friction of Tires: μ=1.97 (baseμ=2.16, model calculates
                          an efficiency reduction to 91.5% under high load)
                          Cornering force that can be exhibited by tires: 5073.9kgf
                          Cornering G: 8.25G (= 5073.9kgf / 615kg)

                          0-60mph: 1.4sec
                          0-120mph: 2.8sec
                          0-200mph: 6.1sec
                          Maximum Speed: Over 280mph (450km/h)
                          Maximum Longitudinal or Lateral Acceleration at 300km/h: 8.25G
                          Kan allemaal goe zijn, maar 't blijft toch iets fictiefs of is da nu zo moeilijk?
                          Ik kan hier ook zo'n indrukwekkende technische fiche neerpennen hoor.
                          Er zullen wel delen van kloppen en nauw aanleunen bij de (mogelijke) werkelijkheid maar dan nog. Eerst (in het echt) zien en dan pas geloven.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Kan allemaal goe zijn, maar 't blijft toch iets fictiefs of is da nu zo moeilijk?
                            Ik kan hier ook zo'n indrukwekkende technische fiche neerpennen hoor.
                            Er zullen wel delen van kloppen en nauw aanleunen bij de (mogelijke) werkelijkheid maar dan nog. Eerst (in het echt) zien en dan pas geloven.
                            De simulators waar de piloten tegenwoordig in testen zijn verre van doorslagjes van Gran Turismo en rFactor hoor. Als die het realisme niet benaderen heeft het weinig zin om ze te gebruiken.

                            Comment


                            • Er heeft gisteren blijkbaar éne zijn ontslag gekregen bij Ferrari naar aanleiding van de tactische blunder in de laatste race vorig jaar die Alonso zijn kampioenschap gekost heeft.

                              Comment


                              • Inderdaad, Chris Dyer is ontslagen als hoofd van de technische staf. Pat Fry (ex. McLaren) volgt hem op.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                  Inderdaad, Chris Dyer is ontslagen als hoofd van de technische staf. Pat Fry (ex. McLaren) volgt hem op.
                                  Het zat er natuurlijk aan te komen.
                                  Die Italianen zijn rancuneuze ventjes. De Scuderia heeft dan ook heel Italië over zich gekregen...

                                  Comment


                                  • Nog iemand die zijn ontslag heeft gekregen.

                                    Voor de mensen die F1 op BBC kijken: Legard is out!

                                    Visit ESPN for live scores, highlights and sports news. Stream exclusive games on ESPN+ and play fantasy sports.

                                    Comment


                                    • Allé jong, da's jammer. Ik vond dat nochtans een goeien. De mix van vorig seizoen was ideaal. Legard en Brundle waren toch goed op elkaar ingespeeld. Die Legard vond ik ook bijzonder sterk tijdens de start en zo, hij kon het overzicht goed bewaren en het altijd duidelijk uitleggen. Maar ja, da's natuurlijk het minste als je zo'n job hebt... 'k Ben wel benieuwd hoe DC dat zal doen. 't Zal ook wel niet slecht zijn.

                                      Comment


                                      • Ik had zeker geen problemen met die Legard, maar dit kan alleen maar beter zijn. MB en DC; commentaar word lachen volgend jaar

                                        Comment


                                        • http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws...eldtitel-gaan/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X