Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    F1 zal er wel niet meer komen op Zolder. Er is niet genoeg plaats om voldoende grote uitloopzones te leggen zoals ze in bvb Turkije hebben.

Die bocht is trouwens veranderd he
    Ja, weet ik wel.
    F1 zou trouwens geen zicht zijn op dat circuit.

Maar uitloopzones zoals in Turkije vind ik ook maar niks, fouten worden niet meer afgestraft.Hup, even over de uitloopzone en gewoon weer verder.

Comment

• Nurburgring likely to host German GP

End of the F1 road for Hockenheim?

The Nurburgring, located close to the Eifel mountains in south-eastern Germany, is likely to host the country's only F1 race in 2007.

The FIA released a provisional calendar on Tuesday, listing only one race date - for 'Germany' - for a Grand Prix in July.

The German Grand Prix, staged this year on July 30, is held annually at Hockenheim, the financially embattled circuit about 25 kilometres south of Mannheim.

But although the FIA calendar made no mention of the European Grand Prix, and its usual early-May date is now occupied by Spain for 2007, it is almost certain that the Nurburgring will continue to host F1 next year.

"We are assuming that a Grand Prix at the Nurburgring will take place in 2007," Nurburgring's Managing Director Walter Kafitz was quoted as saying by sid, while it is still speculated that the two German circuits could 'alternate' the single race beginning in 2008.

He added: "But nothing has been signed."

Hockenheim spokesperson Hartmut Tesseraux, meanwhile, said there had been 'no decision' about the fate of its race. A final decision is likely in September.
      12345
      Last edited by ; 30/08/2006, 14:29.

Comment

• Allesbehalve de Nurburgring.
        Waarom niet eens de Norisring ?

Comment

• Spijtig dat Imola ook verdwijnt Heb ik altijd al een leuk circuit gevonden. Hopelijk blijft de Nürburgring wel in de F1, het is toch een van de meest legendarische F1-circuits ter wereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
            Spijtig dat Imola ook verdwijnt Heb ik altijd al een leuk circuit gevonden. Hopelijk blijft de Nürburgring wel in de F1, het is toch een van de meest legendarische F1-circuits ter wereld.
            Pardon ?
            De oude Ring, dát is een legendarisch circuit, niet dat nieuwe, trekt op niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
              Pardon ?
              De oude Ring, dát is een legendarisch circuit, niet dat nieuwe, trekt op niks.
              Idd, maar het blijft toch de Nürburgring, dat is nog een steeds een legendarische naam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                Idd, maar het blijft toch de Nürburgring, dat is nog een steeds een legendarische naam
                Ja, maar dat neemt niet weg dat het bij 99 % van de rijders onderaan staat als ze hun favoriete circuits moeten geven.

Enkel Ralf vind het een leuk circuit, maar dat verbaast me niks...

Comment

• Ik heb toch ook liever de Nurburgring dan Hockenheim ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                    Ik heb toch ook liever de Nurburgring dan Hockenheim ...
                    Ik eigenlijk geen één van de twee.

Hockenheim = Tilke
                    Nurburgring = veel te traag, niet uitdagend, ...

Comment

• De plannen voor Spa: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12482

Maar zie ik dat nu goed: wordt de busstop weer aangepast? Deze keer dan de 2de chicane?

De bouw van de tribune tegenover de nieuwe F1-pits is trouwens nog niet in het prijskaartje van 20 miljoen € verrekend.

Comment

De plannen voor Spa: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12482

Maar zie ik dat nu goed: wordt de busstop weer aangepast? Deze keer dan de 2de chicane?

De bouw van de tribune tegenover de nieuwe F1-pits is trouwens nog niet in het prijskaartje van 20 miljoen € verrekend.
                        Pfft, hopelijk gaan ze er zo geen marmere paleizen van maken gelijk de circuits in het Oosten.
                        Weg charme anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                          Pfft, hopelijk gaan ze er zo geen marmere paleizen van maken gelijk de circuits in het Oosten.
                          Weg charme anders.
                          Met het Waalse budget lukt da nie vrees ik
                          Anyway een update was sowieso nodig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                            Met het Waalse budget lukt da nie vrees ik
                            Anyway een update was sowieso nodig!
                            Ik zal nooit de uitspraak van Villeneuve vergeten:

Als je naar Spa komt, vergeet geen rol toiletpapier mee te nemen.

Comment

• Geen echt nieuws maar herexamens doen me vervelen...

Een tof filmke van een engine warm up van de Arrows
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

+ een laatste om het af te leren http://www.youtube.com/watch?v=xyWP7mC1oX0
                              + de safety cars die zich uitleven in Indianapolis http://www.youtube.com/watch?v=5pCF6xEVobo
                              Last edited by ; 31/08/2006, 12:27.

Comment

• Volgens vrtnieuws.net heeft Raikkonen een voorcontract bij Ferrari en bji Renault.

Räikkönen heeft zijn schaapjes op het droge

De Finse F1-rijder Kimi Räikkönen heeft zowel bij Ferrari als Renault een voorcontract getekend voor volgend seizoen.
                                Kim Räikkönen gaat naar Ferrari als Michael Schumacher die ploeg verlaat.

De kans bestaat dat de Duitser na dit seizoen een punt achter zijn carrière zet.

Als Schumacher toch doorgaat en bij Ferrari blijft, dan gaat Räikkönen (foto) naar Renault.

Bij Renault neemt Räikkönen dan het zitje over van Fernando Alonso. Die stapt na het seizoen over naar McLaren-Mercedes.

Normaal gezien maakt Ferrari over twee weken, tijdens de Grote Prijs van Italië, in Monza, zijn rijders bekend.

Comment

• Eigelijk wel slim gezien (moest het waar zijn)

Comment

• Da's niets nieuws hé. Heel de F1-wereld weet dat de vork op die manier aan de steel zit. Alles hangt van Schumacher af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                      Da's niets nieuws hé. Heel de F1-wereld weet dat de vork op die manier aan de steel zit. Alles hangt van Schumacher af.
                                      Jup, als hij zijn beslissing heeft gemaakt valt er als het ware een hele rij dominosteentjes om.

Comment

De plannen voor Spa: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12482

ik weet nu niet hoe het zit met het eerste deel van de busstop, maar de nieuwe chicane die op de 3d beelden te zien zijn, ziet er heel goed uit volgens mij.. ALS ze dat eerste deel natuurlijk wel weghalen, dan lijkt het me een perfecte plaats om in te halen, zoniet verkl**en ze nog meer..

klik om te vergroten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                                          Geen echt nieuws maar herexamens doen me vervelen...

Een tof filmke van een engine warm up van de Arrows
                                          http://www.youtube.com/watch?v=lbgxVr3XC4k
                                          + een laatste om het af te leren http://www.youtube.com/watch?v=xyWP7mC1oX0
                                          + de safety cars die zich uitleven in Indianapolis http://www.youtube.com/watch?v=5pCF6xEVobo
                                          Bij die 2e link simuleren ze suzuka, als ik het goed hoor.
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X