Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het systeem is geautomatiseerd. Dus ALS het is toegestaan volgens de regels, dan wordt het systeem geactiveerd en kan de piloot beslissen of hij het gebruikt.
Maar m'n uitleg is onder voorbehoud, 'k had dat ergens vlug gelezen.
Zo staat het op de site van Formula 1, mijn vorige uitleg klopt blijkbaar niet helemaal...
Adjustable rear wings
Under new moveable bodywork regulations, drivers of suitably equipped cars can adjust the rear wing from the cockpit, altering its angle of incidence through a set range. (The moveable front wing, used in 2010, has been dropped.) The system’s availability is electronically governed - it can be used at any time in practice and qualifying, but during the race can only be activated when a driver is less than one second behind another car at pre-determined points on the track. The system is then deactivated once the driver brakes. In combination with KERS, it is designed to boost overtaking. Also like KERS, it isn’t compulsory.
Gloednieuwe Ferrari van Felipe Massa vliegt in brand
Formule 1-piloot Felipe Massa heeft vandaag maar kort kunnen genieten van de eerste testrace in zijn nieuwe Ferrari. De bolide vatte na twaalf rondjes op het circuit van Valencia vuur. De Braziliaan stapte ongedeerd uit de rokende auto.
Volgens Ferrari was er een klemmetje gebroken, waardoor de gloednieuwe F150 olie begon te lekken en in brand vloog. De frustratie bij Massa was groot, want zijn testdag zat er meteen op. Terwijl teamgenoot Fernando Alonso dinsdag en woensdag, de eerste twee officiële testdagen in de Formule 1, meer dan tweehonderd rondes had kunnen oefenen. (anp/dea)
Wel jammer eigenlijk, ik zou het graag zien gebeuren dat Massa dit jaar Alonso toch af en toe het vuur aan de schenen kan leggen!
Ik had dit liever zien gebeuren bij de Ferrari van Alonso.
Hoop dat Massa een goed 2011 gaat hebben, na al die tegenslag, ongeval in 2009 vorig seizoen leek hij op weg naar de overwinning in Duitsland maar dan die Team Order.
Ik had dit liever zien gebeuren bij de Ferrari van Alonso.
Hoop dat Massa een goed 2011 gaat hebben, na al die tegenslag, ongeval in 2009 vorig seizoen leek hij op weg naar de overwinning in Duitsland maar dan die Team Order.
Ik vond hem ook echt op den duts vorig jaar. Na zijn ongeval was er toch het een en ander veranderd in zijn hoofd mijn gedacht. Hij reed echt te rustig naar mijn gedacht, nergens leek hij nog met het mes tussen de tanden te rijden.
Ik hoop eigenlijk dat hij het goed doet, zodat hij nog wat kan blijven.
Als Vettel en Alonso samen bij Ferrari zouden zitten komt dat toch niet goed
Ik dacht dat al die rommel op de voorvleugels ook niet meer mocht?
Knappe wagen wel voor de rest. Die kleine luchtinlaatjes naast de airbox zijn zeer mooi.
Comment