Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Maar komaan, hoe belachelijk!
    Ik zie eigenlijk geen verbetering... de piloten gaan nog meer afgeleid worden en nog meer met hun knopjes moeten bezig zijn.

Comment

• Serieus ofwa? Jeezes, wie heeft dat bedacht.
      Hoe gaan ze dat in godsnaam controleren???

Comment

• Het systeem is geautomatiseerd. Dus ALS het is toegestaan volgens de regels, dan wordt het systeem geactiveerd en kan de piloot beslissen of hij het gebruikt.

Maar m'n uitleg is onder voorbehoud, 'k had dat ergens vlug gelezen.

Comment

• Zo staat het op de site van Formula 1, mijn vorige uitleg klopt blijkbaar niet helemaal...

Adjustable rear wings

Under new moveable bodywork regulations, drivers of suitably equipped cars can adjust the rear wing from the cockpit, altering its angle of incidence through a set range. (The moveable front wing, used in 2010, has been dropped.) The system’s availability is electronically governed - it can be used at any time in practice and qualifying, but during the race can only be activated when a driver is less than one second behind another car at pre-determined points on the track. The system is then deactivated once the driver brakes. In combination with KERS, it is designed to boost overtaking. Also like KERS, it isn’t compulsory.

en hier een filmpje van op de Sauber C30:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Gloednieuwe Ferrari van Felipe Massa vliegt in brand

Formule 1-piloot Felipe Massa heeft vandaag maar kort kunnen genieten van de eerste testrace in zijn nieuwe Ferrari. De bolide vatte na twaalf rondjes op het circuit van Valencia vuur. De Braziliaan stapte ongedeerd uit de rokende auto.

Volgens Ferrari was er een klemmetje gebroken, waardoor de gloednieuwe F150 olie begon te lekken en in brand vloog. De frustratie bij Massa was groot, want zijn testdag zat er meteen op. Terwijl teamgenoot Fernando Alonso dinsdag en woensdag, de eerste twee officiële testdagen in de Formule 1, meer dan tweehonderd rondes had kunnen oefenen. (anp/dea)

(HLN)

Comment

• Ik heb er echt medelijden mee.

Wel jammer eigenlijk, ik zou het graag zien gebeuren dat Massa dit jaar Alonso toch af en toe het vuur aan de schenen kan leggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                Ik heb er echt medelijden mee.

Wel jammer eigenlijk, ik zou het graag zien gebeuren dat Massa dit jaar Alonso toch af en toe het vuur aan de schenen kan leggen!
                Ik had dit liever zien gebeuren bij de Ferrari van Alonso.
                Hoop dat Massa een goed 2011 gaat hebben, na al die tegenslag, ongeval in 2009 vorig seizoen leek hij op weg naar de overwinning in Duitsland maar dan die Team Order.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                  Ik had dit liever zien gebeuren bij de Ferrari van Alonso.
                  Hoop dat Massa een goed 2011 gaat hebben, na al die tegenslag, ongeval in 2009 vorig seizoen leek hij op weg naar de overwinning in Duitsland maar dan die Team Order.
                  Ik vond hem ook echt op den duts vorig jaar. Na zijn ongeval was er toch het een en ander veranderd in zijn hoofd mijn gedacht. Hij reed echt te rustig naar mijn gedacht, nergens leek hij nog met het mes tussen de tanden te rijden.

Ik hoop eigenlijk dat hij het goed doet, zodat hij nog wat kan blijven.
                  Als Vettel en Alonso samen bij Ferrari zouden zitten komt dat toch niet goed

Comment

• Vandaag werd in Berlijn de nieuwe McLaren Mercedes MP4-26 voorgesteld:

Comment

• Je vergeet erbij te zeggen dat de McLaren de prachtigste van de hoop is
                      die sidepods

Comment

• Prachtig inderdaad. Hopelijk strijden ze mee vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                          Vandaag werd in Berlijn de nieuwe McLaren Mercedes MP4-26 voorgesteld:

deze moet en zal wereldkampioen worden, gewoon prachtig

Comment

• Ben zeer benieuwd naar de prestaties van de Mclaren.
                            Ze zouden hun belangrijkste vernieuwingen nog niet eens getoond hebben.

Comment

• Ik dacht dat al die rommel op de voorvleugels ook niet meer mocht?
                              Knappe wagen wel voor de rest. Die kleine luchtinlaatjes naast de airbox zijn zeer mooi.

Comment

• Ge gaat de coureurs nog maar amper zien zitten in die Mclaren

Comment

• trou<ens, ging mclaren zich niet afscheuren van meredes?

Comment

• Mercedes levert nog motoren tot en met 2015..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Die launch van McLaren prachtig!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik denk dat ze het bij de FIA zelf niet meer weten...

F1 Journaal: Bijkomende beperkingen voor de achtervleugel

Comment

• Fack die McLaren is lang!

Comment

Working...
                                          X