Hopelijk komt alles goed met Robert!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Dus jullie gunnen Alonso verwondingen zoals Kubica en Zanardi????Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDus jullie gunnen Alonso verwondingen zoals Kubica en Zanardi????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenIk snap niet wat die mannen doen in een rally wagen is toch een volledig andere rijstijl?
Laat staan dat hij hem tegen de muur zet in een verbindingsrit .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit gaat grof klinken, maar ik denk dat jij best stopt met supporteren, brengt ongeluk
Comment
-
Dit zal waarschijnlijk het einde van Kubica zijn F1 carriere worden .
Meer als een jaar out en dan terug fit worden en presteren zoals hij het tot nu toe heeft gedaan zie ik niet meer gebeuren .
Ik hoop dat het goed komt met zijn hand .
Nu kan ik wel begrijpen waarom sommige teams zulke dingen niet toelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDus jullie gunnen Alonso verwondingen zoals Kubica en Zanardi????
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIdd. Zanardi was z'n benen kwijt zeker?
+ YouTube Video
Ik vind ook dat ze te vet betaald om hun liefhebberij te beoefenen,maar als je dit ziet wil je toch niet ruilen.
+ YouTube Video
Ongeloofelijk wat een gevoel voor humor die gast heeft.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Hij is nadien zelfs zijn laatste 13 rondes gaan afwerken.Indrukwekkend!
+ YouTube Video
Later wint hij zelfs nog races voor BMW in het WTCC.
Nog zo´n straffe gast was Alexandro Nannini,verloor zijn arm in een helikopterongeval.
De dokters zetten er teug die arm aan,en Nannini gaat aan de slag in de DTM met Alfa Romeo.Spijtiggenoeg nooit meer in de F1 terugekomen.
Hopelijk komt het met Kubica ook goed.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtendamn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenHad die vangrail er niet ingeschoten was er wss niets aan de hand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenIk snap niet wat die mannen doen in een rally wagen is toch een volledig andere rijstijl?
Laat staan dat hij hem tegen de muur zet in een verbindingsrit .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Goed nieuws allesinds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk snap uw zin eigenlijk niet maar als ik het goed begrijp had Jacky Ickx nooit Parijs Dakar mogen winnen?
En Paris Dakar is voor mij toch nog altijd iets anders dan een WRC of S2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk vond die uitspraak ook nogal grof eigenlijk.
Eens hier naar kijken en dan nadenken wat je iemand toewenst!!!!!
+ YouTube Video
Ik vind ook dat ze te vet betaald om hun liefhebberij te beoefenen,maar als je dit ziet wil je toch niet ruilen.
+ YouTube Video
Ongeloofelijk wat een gevoel voor humor die gast heeft.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Hij is nadien zelfs zijn laatste 13 rondes gaan afwerken.Indrukwekkend!
+ YouTube Video
Later wint hij zelfs nog races voor BMW in het WTCC.
Nog zo´n straffe gast was Alexandro Nannini,verloor zijn arm in een helikopterongeval.
De dokters zetten er teug die arm aan,en Nannini gaat aan de slag in de DTM met Alfa Romeo.Spijtiggenoeg nooit meer in de F1 terugekomen.
Hopelijk komt het met Kubica ook goed.
.
+ YouTube Video
Comment
Comment