Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    Waarom is iedereen eigenlijk zo'n fan van Kubica?

Hij is snel, extreem consistent...

Maar weinig spectaculair, weinig charismatisch, geen opvallende uitspraken?

Los van het feit dat ik hem het beste gun en ook graag terug zou zien (kunnen) keren, liever dan nog een paydriver in een auto terug te zien
    Daar ben ik het niet mee eens . Vind hem toch vrij spectaculair eigenlijk.. charisma heeft hij idd niet, maar hij oogt wel sympa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
      Misschien het feit dat hij nooit echt de beste auto had, maar er wel altijd mooie dingen mee liet zien, zoals vorig jaar.
      Ja vind je?

Ik vind Rosberg en Kubica in hetzelfde bedje ziek, allebei nagenoeg foutloos, altijd het maximale uit de wagen halen. Maar om daar nu fan van te gaan worden?
      Nooit eens een spectaculair manouvre?

Maar goed, misschien overdrijf ik. Op de kwaliteiten an sich ding ik dus niets af he, laat dat duidelijk zijn

Comment

• Straks F1 zonder Kubica. Er is een simulatiefilmpje gemaakt van zijn rally-ongeval vorig weekend. Hij heeft al bij al nog veel geluk gehad:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alain Devos Bekijk Berichten
          Straks F1 zonder Kubica. Er is een simulatiefilmpje gemaakt van zijn rally-ongeval vorig weekend. Hij heeft al bij al nog veel geluk gehad:

http://www.autowereld.be/2011/02/09/crash-kubica-video/
          Hey Alain leuk dat je nog eens post maar het filmpje stond hier al. Bedrijvige forummers hé.

Comment

• We gaan proberen wat vaker op het forum actief te zijn, dat hebben we gisteren ook met Simon afgesproken. In de mate van het mogelijke, wegens altijd veel werk met (en weinig mensen voor) het papieren magazine. We investeren nu ook meer tijd in onze grondig vernieuwde website, ook dat moet met weinig middelen. 's Avonds kunnen we dan vaak geen pap (en zeker geen auto) meer zeggen, vandaar dat we inderdaad veel te weinig of zelfs bijna nooit op het forum zitten. Maar we gaan het proberen...

Leuk als jullie bij gelegenheid ook eens naar onze website gaan kijken, hopelijk staat er af en toe toch nog iets op dat jullie nog niet hadden. Zo komen er nu regelmatig ook webtests op, vaak van wagens waar we zowat als eerste mee konden rijden.

Tot snel, op het forum.
            Alain

Comment

• Zolang de serverprobs maar wegblijven. Die tests lijken me wel interessant om volgen...

Comment

In de mate van het mogelijke, wegens altijd veel werk met (en weinig mensen voor) het papieren magazine. We investeren nu ook meer tijd in onze grondig vernieuwde website, ook dat moet met weinig middelen. 's Avonds kunnen we dan vaak geen pap (en zeker geen auto) meer zeggen, vandaar dat we inderdaad veel te weinig of zelfs bijna nooit op het forum zitten. Maar we gaan het proberen...

Tot snel, op het forum.
                Alain

Alain,ik ben altijd bereid om wat medewerking te verlenen of een reportage te maken,als jullie niet door het werk geraken.

.

Comment

• F1 is werken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Alain,ik ben altijd bereid om wat medewerking te verlenen of een reportage te maken,als jullie niet door het werk geraken.

.
                    Ik hoor dat er binnenkort een dubbeltest aankomt tussen de nieuwe modellen van Aixam en Ligier

Comment

• Ja, jij had ons dat toch zelf gevraagd? Omdat je niet goed wist wat te kiezen. Of hebben we dat verkeerd begrepen...

Comment

.
                        Met je gebroken poot zeker

Comment

Ja, jij had ons dat toch zelf gevraagd? Omdat je niet goed wist wat te kiezen. Of hebben we dat verkeerd begrepen...
                          Niet de grappige proberen uit te hangen, hé n00b.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Ik hoor dat er binnenkort een dubbeltest aankomt tussen de nieuwe modellen van Aixam en Ligier

Wy,not een mens moet ergens beginnen,en dat kan ook leuk worden.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Alain Devos Bekijk Berichten
                            Ja, jij had ons dat toch zelf gevraagd? Omdat je niet goed wist wat te kiezen. Of hebben we dat verkeerd begrepen...

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Met je gebroken poot zeker
                            Hoeft niet alleen maar rijden zijn hé.

Trouwens,die poot zorgt ervoor dat ik hier toch weer een machtig roadtripke kan uitstippelen.
                            En Goodwood voorbereiden!!!!

.
                            Last edited by ; 09/02/2011, 20:32.

Comment

• Er is er hier eentje in de streek goed op weg om onze volgende Vlaamse F1-pioloot te worden.

Om in deze selectie te staan moet je toch al iets kunnen volgens mij.

Al word er hier in de media bijna geen aandacht aan gegeven.

Comment

• Heb 'm al eens op tv gezien bij 1 of ander programma op life tv. Volgens mij heeft ie idd veel kans om ver te geraken...

Comment

• Laurens Vanthoor heeft ook veel kans denk ik, maar Stoffel is zeker ook niet slecht!

Comment

• Ferrari heeft de naam van hun wagen van F150 veranderd naar F150th ITALIA, de wijziging komt er na een dreigement van Ford die al 36 jaar de naam gebruikt voor een van hun pick-up trucks.

F1 Journaal: Ferrari hernoemt zijn wagen ‘F150th ITALIA’

Comment

Er is er hier eentje in de streek goed op weg om onze volgende Vlaamse F1-pioloot te worden.

Om in deze selectie te staan moet je toch al iets kunnen volgens mij.

Al word er hier in de media bijna geen aandacht aan gegeven.
                                      Was die afgelopen zomer niet te zien in Villa Vanthilt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Was die afgelopen zomer niet te zien in Villa Vanthilt?
                                        Yep denket wel (of was dat Vanthoor?), en bij Peter Baert zat hij ook al is. Stil gastje wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                          F1 is werken!

Q: Do you think having more buttons on the steering wheel will make racing more dangerous, particularly at circuits like Singapore?

Rubens Barrichello
                                          : I don’t think it’s a danger, but I think it’s a concern. In terms of execution, the additional controls are obviously necessary, but people have different steering wheels, so drivers may therefore be able to reach some buttons easier than others. The problem is you are taking your eye off the road. There is not a single straight where I don’t press a button and change gear. In my role in the Grand Prix Drivers' Association (GPDA) we will keep talking about this, but I think the FIA will let us practice a little more. I think the strong comments will come now but will lessen as people get used to things.

www.f1sa.com

Comment

Working...
                                          X