Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien het feit dat hij nooit echt de beste auto had, maar er wel altijd mooie dingen mee liet zien, zoals vorig jaar.
Ja vind je?
Ik vind Rosberg en Kubica in hetzelfde bedje ziek, allebei nagenoeg foutloos, altijd het maximale uit de wagen halen. Maar om daar nu fan van te gaan worden?
Nooit eens een spectaculair manouvre?
Maar goed, misschien overdrijf ik. Op de kwaliteiten an sich ding ik dus niets af he, laat dat duidelijk zijn
We gaan proberen wat vaker op het forum actief te zijn, dat hebben we gisteren ook met Simon afgesproken. In de mate van het mogelijke, wegens altijd veel werk met (en weinig mensen voor) het papieren magazine. We investeren nu ook meer tijd in onze grondig vernieuwde website, ook dat moet met weinig middelen. 's Avonds kunnen we dan vaak geen pap (en zeker geen auto) meer zeggen, vandaar dat we inderdaad veel te weinig of zelfs bijna nooit op het forum zitten. Maar we gaan het proberen...
Leuk als jullie bij gelegenheid ook eens naar onze website gaan kijken, hopelijk staat er af en toe toch nog iets op dat jullie nog niet hadden. Zo komen er nu regelmatig ook webtests op, vaak van wagens waar we zowat als eerste mee konden rijden.
In de mate van het mogelijke, wegens altijd veel werk met (en weinig mensen voor) het papieren magazine. We investeren nu ook meer tijd in onze grondig vernieuwde website, ook dat moet met weinig middelen. 's Avonds kunnen we dan vaak geen pap (en zeker geen auto) meer zeggen, vandaar dat we inderdaad veel te weinig of zelfs bijna nooit op het forum zitten. Maar we gaan het proberen...
Tot snel, op het forum.
Alain
Alain,ik ben altijd bereid om wat medewerking te verlenen of een reportage te maken,als jullie niet door het werk geraken.
Ferrari heeft de naam van hun wagen van F150 veranderd naar F150th ITALIA, de wijziging komt er na een dreigement van Ford die al 36 jaar de naam gebruikt voor een van hun pick-up trucks.
Q: Do you think having more buttons on the steering wheel will make racing more dangerous, particularly at circuits like Singapore?
Rubens Barrichello: I don’t think it’s a danger, but I think it’s a concern. In terms of execution, the additional controls are obviously necessary, but people have different steering wheels, so drivers may therefore be able to reach some buttons easier than others. The problem is you are taking your eye off the road. There is not a single straight where I don’t press a button and change gear. In my role in the Grand Prix Drivers' Association (GPDA) we will keep talking about this, but I think the FIA will let us practice a little more. I think the strong comments will come now but will lessen as people get used to things.
Comment