Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
    ik weet nu niet hoe het zit met het eerste deel van de busstop, maar de nieuwe chicane die op de 3d beelden te zien zijn, ziet er heel goed uit volgens mij.. ALS ze dat eerste deel natuurlijk wel weghalen, dan lijkt het me een perfecte plaats om in te halen, zoniet verkl**en ze nog meer..

klik om te vergroten
    Ik hoop ook dat ze het zo veranderen, maar ik zie weinig uitloopzones, dus ik betwijfel het.
    Ik zie ook geen pit-ingang
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
      Bij die 2e link simuleren ze suzuka, als ik het goed hoor.
      Verdomme ik zat te luisteren en ik had het nie door!
      Vanaf de dubbele rechtse (voor die haarspeld) hoor ik het idd ook...
      Goe gehoord

Comment

• Kovalainen officieel bevestigd voor volgend seizoen bij renault.
        Benieuwd wat raikkonen nu gaat doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
          Kovalainen officieel bevestigd voor volgend seizoen bij renault.
          Benieuwd wat raikkonen nu gaat doen.
          Ofwel is 't contract tussen Raikkonen en Ferrari nu definitief, en kondigt Schumacher zondag z'n afscheid aan, ofwel zit Schumacher in een zetel. Als Schumacher blijft, kan Raikkonen enkel tussen Ferrari en McLaren kiezen. Raikkonen - Schumacher of Raikkonen - Alonso. In dat geval kiest ie voor Ferrari. Schumacher houdt het niet lang meer vol ...

Comment

• No way, Schumacher zal nooit Raikkonen naast zich dulden.
            Als Schumacher blijft, blijft Raikkonen bij McLaren.
            Als Schumacher gaat dan vrees ik ervoor dat Raikkonen naar Ferrari komt.

Comment

• Ik hoop echt dat Raikonnen bij McLaren blijft.

Als Raikonnen en McLaren fan zou het nogal eens interne strijden kunnen opleveren tss mijn linker- en rechterhersenhelft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Ik hoop echt dat Raikonnen bij McLaren blijft.

Als Raikonnen en McLaren fan zou het nogal eens interne strijden kunnen opleveren tss mijn linker- en rechterhersenhelft
                Komaan be reasonable, enkel de ene helft werkt bij u

Comment

• Van mij kan het me allemaal niet schelen zolang de mof weg is

Comment

• Met de bevestiging van Kovalainen denk ik ook wel dat het de laatste races zijn van Schumacher. De feiten waarop Bild zich baseert is natuurlijk, as usual, dikke zever, maar goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                      Van mij kan het me allemaal niet schelen zolang de mof weg is
                      Ik heb ook niets tegen de scuderia (buiten hun lelijke kleurschema), het is idd die verrekte duitser die in mijn weg liep.

Comment

Ik heb ook niets tegen de scuderia (buiten hun lelijke kleurschema), het is idd die verrekte duitser die in mijn weg liep.
                        't Zelfde.Altijd een fan geweest van de Scuderia, en hun dominante periode van een aantal jaren was ook geen probleem.Kijk naar Williams en McLaren.
                        Maar dat de successen behaald zijn met Schumacher steekt me tegen.

Comment

• ik denk niet dat kimi bij mclaren blijft, ook niet als schumi nog een jaartje door gaat, wie wil er nu zo'n arrogante lul als alonso als team genootje hebben

Comment

• Midland verkocht aan Michiel Mol.

Albers dus al zeker van een zitje

Comment

Ik hoop echt dat Raikonnen bij McLaren blijft.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Nu niet voor 't een of 't ander, maar ik heb preciés hetzelfde voor
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Midland verkocht aan Michiel Mol.

Albers dus al zeker van een zitje

Midland verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                  Midland verkocht?
                                  nog niet officieel.. maar de geruchten zijn zo sterk dat het wel waar moet zijn
                                  midland wordt zo goed als zeker overgenomen door Spyker Cars (nederlandse autobouwer) en de kans zit er zelfs in dat ze Ferrari motoren gaan gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                    nog niet officieel.. maar de geruchten zijn zo sterk dat het wel waar moet zijn
                                    midland wordt zo goed als zeker overgenomen door Spyker Cars (nederlandse autobouwer) en de kans zit er zelfs in dat ze Ferrari motoren gaan gebruiken
                                    Het is officieel

Michiel Mol is de nieuwe eigenaar, deal wordt dit weekend bekendgemaakt.

De rol van Spyker is nog niet duidelijk, maar wss gaan ze de naam aan de wagen geven. En de kans is idd dat er Ferrari-motoren komen.

Niet slecht voor een merk dat ocharme nog geen 50 wagens verkocht heeft. (het vroegere spyker uitgesloten)

Comment

Het is officieel

Michiel Mol is de nieuwe eigenaar, deal wordt dit weekend bekendgemaakt.

De rol van Spyker is nog niet duidelijk, maar wss gaan ze de naam aan de wagen geven. En de kans is idd dat er Ferrari-motoren komen.

Niet slecht voor een merk dat ocharme nog geen 50 wagens verkocht heeft. (het vroegere spyker uitgesloten)

?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                        ?!

Awel, het is officieel dat de deal dit weekend wordt bekend gemaakt.

Comment

• staat juist dat nog niets offcieel is op f1racing.nl

MF1 kan nog kiezen waar, wanneer en op welke manier dus

Mja t zal wrs wel doorgaan

Comment

Working...
                                          X