Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 22 dagen vooraleer het F1 seizoen 2011 van start gaat is het onrustig in Bahrein. Betogers tegen het huidig regime hebben al laten weten dat de GP op 13 maart in Sakhir een ideaal doelwit is om hun misnoegen internationaal te verspreiden. Ecclestone is alvast ongerust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
      Yep denket wel (of was dat Vanthoor?), en bij Peter Baert zat hij ook al is. Stil gastje wel
      Villa Vanthilt was Sam Dejonghe. Stoffel heeft juist maaar in pitstop tv gezeten. Ik heb vroeger nog samen met Stoffel gekart en ik vond het subliem hoe hij net altijd dat tikeltje meer vond dan iemand anders. Hij heeft bakken talent en heeft geen schrik voor spectaculaire inhaalmaneuvres te plaatsen
      Ik hoop voor hem dat hij in de formule 1 geraakt bij een competief team..

Comment

• Het is officieel; Heidfeld bij Renault(Lotus)

Lotus Renault bevestigt Heidfeld voor dit seizoen

Nick Heidfeld zal dit seizoen voor Lotus Renault racen. Dat heeft het Britse team woensdagavond laten weten. Een erg grote verrassing is het niet, aangezien teambaas Eric Boullier eerder al had laten weten dat de Duitse coureur eerste keus was om Robert Kubica te vervangen. Heidfeld maakte bovendien indruk door afgelopen weekend in Jerez meteen de snelste tijd te rijden tijdens zijn eerste dag in de auto.

“Ik was liever onder wat andere omstandigheden teruggekeerd in de Formule 1, maar ik ben trots dat ik deze kans krijg”, aldus Heidfeld. “Het is allemaal erg snel gegaan, maar ik ben erg onder de indruk van wat ik tot nu toe heb gezien in de fabriek in Enstone. Ik heb ook erg genoten van de test van vorige week en ik kan het al goed met het team vinden.”

“De auto is erg innovatief en ik heb een goed gevoel over de auto”, vervolgde de Duitse coureur, die afgelopen seizoen testrijder bij Mercedes en Pirelli was, en later in het seizoen voor Sauber reed. “Ik ben enorm gemotiveerd en kan niet wachten tot het seizoen van start zal gaan.”

Bron: gpupdate.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          Het is officieel; Heidfeld bij Renault(Lotus)
          Volgens mij de slimste keuze.

Comment

• Heidfeld had volgens mij nog altijd in de F1 moeten zitten vorig jaar.
            Hij is 1 van de meest onderschatte rijders in F1 vind ik. Hij heeft inderdaad nooit een race gewonnen maar is altijd constant, brengt de auto aan de finish en zit vaak in de punten, inclusief podia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Heidfeld had volgens mij nog altijd in de F1 moeten zitten vorig jaar.
              Hij is 1 van de meest onderschatte rijders in F1 vind ik. Hij heeft inderdaad nooit een race gewonnen maar is altijd constant, brengt de auto aan de finish en zit vaak in de punten, inclusief podia.
              In 2008, in Canada, zat hij heel dicht. De rondes die haar daar reed na de SC om Kubica voor te proberen blijven, waren magistraal.

Comment

• Quick Nick bij Lotus Renault. Bij BMW vond ik hem toch ondergeschikt aan Kubica, hopelijk kan hij het in 2011 waarmaken voor Renault. En wat gebeurt er met Senna? Die heeft toch voor Renault getest in Jerez. Is die nu dan testrijder of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Quick Nick bij Lotus Renault. Bij BMW vond ik hem toch ondergeschikt aan Kubica, hopelijk kan hij het in 2011 waarmaken voor Renault. En wat gebeurt er met Senna? Die heeft toch voor Renault getest in Jerez. Is die nu dan testrijder of zo?
                  Zal waarschijnlijk testrijder zijn, ze hebben er daar 4...

Trouwens iemand al meer nieuws wie het laatste F1 zitje gaat krijgen ? Bij HRT is nog plaats.

Comment

• Kris Wauters zal één van de commentators zijn op VT4 tijdens de F1, vandaag gehoord in Vlaanderen Vandaag. Heb niet alles gezien, dus weet niet wie de andere commentator(s) gaan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                      Kris Wauters zal één van de commentators zijn op VT4 tijdens de F1, vandaag gehoord in Vlaanderen Vandaag. Heb niet alles gezien, dus weet niet wie de andere commentator(s) gaan worden.
                      Ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Veel slechter dan vroeger is moeilijk dus hij heeft alvast dat voordeel

Comment

Kris Wauters zal één van de commentators zijn op VT4 tijdens de F1, vandaag gehoord in Vlaanderen Vandaag. Heb niet alles gezien, dus weet niet wie de andere commentator(s) gaan worden.
                        Ik ga het maar bij BBC houden
                        Brundle en Coulthard samen, dat gaat geniaal zijn.

Comment

Een goede reden om terug op BBC te kijken.

.

Comment

• Wauters? My god, heb die bezighoord toen de MotoGP op VT4 was
                            't wordt hier de BeeB zé!! Brundle Coulthard= ideaal!
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Wel kut dat VT4 niet in HD uitzend en op de koop toe reclameblokken inlast...

Comment

• Had Renault maar Kimi overtuigt. Ik mis die gast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  Wel kut dat VT4 niet in HD uitzend en op de koop toe reclameblokken inlast...
                                  Nu ben ik zeker, ik kijk ook op BBC !!!

Comment

• Ik vrees voor het doorgaan van de eerste GP

Comment

• Kwiekie, heb je ook een bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Kwiekie, heb je ook een bron?
                                        Het 19u journaal?

Er is enorm veel onrust in Bahrein nu...

Comment

• ok
                                          dus er is geen bron voor het eventuele uitstellen van de Bahrein GP.

Comment

Working...
                                          X