Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
    staat juist dat nog niets offcieel is op f1racing.nl

MF1 kan nog kiezen waar, wanneer en op welke manier dus

Mja t zal wrs wel doorgaan
    zoals ik al zei dus

Comment

• Het Renault-kamp blijft Ferrari en diens rijders bestoken. Nu valt wereldkampioen Fernando Alonso ongemeen scherp uit naar zijn titelrivaal Michael Schumacher. Hij is de meest onsportieve F1-rijder ooit, zegt Alonso in een gesprek met een Spaans radiostation.

Na het turbulente weekend in Monza, met ondermeer de intussen beruchte sanctie voor Alonso en motorpech tijdens de race, raken de gemoederen bij Renault niet bedaard. Kort na zijn sanctie sneerde Alonso dat Formule 1 voor hem geen sport meer is en Renault-teambaas Flavio Briatore schreeuwde dat het kampioenschap achter de schermen al beslist is. Briatore nam het woord "omkoping" net niet in de mond.

Op een Spaanse radio moest Schumacher het ontgelden.

Alonso: "Michael is de man met de meeste straffen en hij is de meest onsportieve rijder uit de geschiedenis van de Formule 1. Hij is wel de beste rijder geweest en het tegen hem opnemen was een eer en een plezier."

Alonso gaat de laatste drie Grote Prijzen in met nog maar 2 punten voorsprong op Schumacher, die eind dit seizoen stopt.

BRON: www.pitstop.tv

Ze voelen de druk bij Renault ...

Comment

• Bon, ik ga niet zeggen wat ik wil zeggen, maar we zullen zien op het einde van het seizoen...

Comment

• Wat zegt die arrogante spaanse gast nu weer!
          Hij had vorig seizoen veel geluk dat hij zo een betrouwbare wagen had.
          Anders kon hij fluiten naar zijn titel. Ze zouden hem beter eens goed controleren op doping. Ik ben eens benieuwd naar de uitslag daarvan.
          Als hij zich niet meer thuis voelt in de f1 dat hij dan maar vlug stopt.
          Ik zal hem geen seconde missen. Ben eens benieuwd wat hij mercedes volgend seizoen allemaal gaat verwijten.

Comment

• En toch zijn ze Ferrari nu wel heel erg aan't betuttelen. Ik begrijp de furie van Alonso en Briatore.

Btw, Spyker heeft de ambitie te winnen, hilarisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Het is officieel

Michiel Mol is de nieuwe eigenaar, deal wordt dit weekend bekendgemaakt.

De rol van Spyker is nog niet duidelijk, maar wss gaan ze de naam aan de wagen geven. En de kans is idd dat er Ferrari-motoren komen.

Niet slecht voor een merk dat ocharme nog geen 50 wagens verkocht heeft. (het vroegere spyker uitgesloten)
              Dat waren koetsen

Maarre, het Nieuwsblad meldde dit vandaag, dus ik neem aan dat het definitief officieel officieel is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                Dat waren koetsen

Maarre, het Nieuwsblad meldde dit vandaag, dus ik neem aan dat het definitief officieel officieel is?
                het is al sinds Zondagnacht officieel!

Gisteren was er trouwens nog een item in het NOS journaal.

Het is trouwens nog niet zeker of Albers wel voor Spyker zal rijden. Hij hééft al en contract, maar vreemd genoeg doet hij er zooooo geheimzinnig over dat het serieus moet overwogen worden dat hij ergens anders plaats gevonden heeft.

En nu gana mensen mij misschien uitleggen, maar ik denk dat er zelfs een kans is dat hij naar Mclaren zou kunnen. Klinkt stom? denk dan eens even na:
                Albers is jàrenlang protégé geweest van Mercedes (zowel in de F3000 als in de DTM)
                Misschien heeft hij de draad terug opgepakt met Haug.
                Er is iig een plaats vrij en ik zie noch Hamilton, noch De La rosa plaats nemen in dat tweede stoeltje bij Mac.

En Webber gata naar RBR, dus veel topcoureurs blijven er niet over.

Comment

• Ow ja, en Mike Gascoyne gaat naar Spyker F1, dus ze hebben echt wel een goede man aangenomen voor het technische gedeelte: ik supporter Spyker!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
                    Ben eens benieuwd wat hij mercedes volgend seizoen allemaal gaat verwijten.
                    Een onbetrouwbare motor zou me niet verbazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar
                      Ow ja, en Mike Gascoyne gaat naar Spyker F1, dus ze hebben echt wel een goede man aangenomen voor het technische gedeelte: ik supporter Spyker!!!!
                      Bij Toyota had ie anders niet echt een goede reputatie, ook niet bij Benetton ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar
                        En nu gana mensen mij misschien uitleggen, maar ik denk dat er zelfs een kans is dat hij naar Mclaren zou kunnen. Klinkt stom? denk dan eens even na:
                        Albers is jàrenlang protégé geweest van Mercedes (zowel in de F3000 als in de DTM)
                        Misschien heeft hij de draad terug opgepakt met Haug.
                        Er is iig een plaats vrij en ik zie noch Hamilton, noch De La rosa plaats nemen in dat tweede stoeltje bij Mac.
                        Zou ik vét vinden.
                        Ik ben Albers Fan sinds ik hem voor het eerst bezig zag in de DTM, en Benz ligt me ook zeer nauw aan het hart.

Maar ik 'vrees' echter voor BMW-Sauber.

Dat hij Mercedes-protege was heeft niets te betekenen, dat waren heidfeld en Schumacher ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                          Bij Toyota had ie anders niet echt een goede reputatie, ook niet bij Benetton ...
                          Bij Toyota kn hij gewoon niet functioneren. Hij is nogal een eigenzinnig iemand en daar konden ze bij toyota niet mee om. Bij Benetton ( renault) heeft hij de basis gelegd voor de wereldtitels van vorig jaar. Bij Jordan heeft hij winnende wagens getekend met een beperkt budget. Denk dat hij een zeer goede reputatie heeft, als williams fan had ik hem graag bij williams gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                            Bon, ik ga niet zeggen wat ik wil zeggen, maar we zullen zien op het einde van het seizoen...
                            Waarom zeg je 't dan eigenlijk wél?

Comment

Waarom zeg je 't dan eigenlijk wél?
                              Dat is niet wat ik wilde zeggen.

Comment

Dat is niet wat ik wilde zeggen.
                                Da's zoals Briatore, dan?

'Jamaja, zo heb 'k het niet bedoeld, een grapje, verkeerd opgevat, verkeerd geciteerd, excuseer me, oei, foutje, nooit gezegd, ...'

Jaja.

Comment

Da's zoals Briatore, dan?

'Jamaja, zo heb 'k het niet bedoeld, een grapje, verkeerd opgevat, verkeerd geciteerd, excuseer me, oei, foutje, nooit gezegd, ...'

Jaja.

Comment

• Nog meer olie op 't vuur ...

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12610

Comment

• Laat ze maar bekvechten.
                                      Tis een teken dat zij het ook spannend beginnen te vinden.

Sebiet begin ik weer te kijken naar de races ipv es te kijken op teletekst of internet

Comment

Toch verdacht he...

Comment

Toch verdacht he...

Denken ze bij de FIA alleszinds niet.

Comment

Working...
                                          X