Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het Renault-kamp blijft Ferrari en diens rijders bestoken. Nu valt wereldkampioen Fernando Alonso ongemeen scherp uit naar zijn titelrivaal Michael Schumacher. Hij is de meest onsportieve F1-rijder ooit, zegt Alonso in een gesprek met een Spaans radiostation.
Na het turbulente weekend in Monza, met ondermeer de intussen beruchte sanctie voor Alonso en motorpech tijdens de race, raken de gemoederen bij Renault niet bedaard. Kort na zijn sanctie sneerde Alonso dat Formule 1 voor hem geen sport meer is en Renault-teambaas Flavio Briatore schreeuwde dat het kampioenschap achter de schermen al beslist is. Briatore nam het woord "omkoping" net niet in de mond.
Op een Spaanse radio moest Schumacher het ontgelden.
Alonso: "Michael is de man met de meeste straffen en hij is de meest onsportieve rijder uit de geschiedenis van de Formule 1. Hij is wel de beste rijder geweest en het tegen hem opnemen was een eer en een plezier."
Alonso gaat de laatste drie Grote Prijzen in met nog maar 2 punten voorsprong op Schumacher, die eind dit seizoen stopt.
Wat zegt die arrogante spaanse gast nu weer!
Hij had vorig seizoen veel geluk dat hij zo een betrouwbare wagen had.
Anders kon hij fluiten naar zijn titel. Ze zouden hem beter eens goed controleren op doping. Ik ben eens benieuwd naar de uitslag daarvan.
Als hij zich niet meer thuis voelt in de f1 dat hij dan maar vlug stopt.
Ik zal hem geen seconde missen. Ben eens benieuwd wat hij mercedes volgend seizoen allemaal gaat verwijten.
Bij Toyota had ie anders niet echt een goede reputatie, ook niet bij Benetton ...
Bij Toyota kn hij gewoon niet functioneren. Hij is nogal een eigenzinnig iemand en daar konden ze bij toyota niet mee om. Bij Benetton ( renault) heeft hij de basis gelegd voor de wereldtitels van vorig jaar. Bij Jordan heeft hij winnende wagens getekend met een beperkt budget. Denk dat hij een zeer goede reputatie heeft, als williams fan had ik hem graag bij williams gezien.
Comment