Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
    Knap geschreven! Hij kan inderdaad alle steun gebruiken, en is eigenlijk helemaal niet slecht bezig
    Over wielrennen "twee derde van alle renners kwam uit West-Europa"

In de F1 niet dan

Al snap ik z'n punt wel.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hij was toch weer in beide sessies sneller dan Glock

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Over wielrennen "twee derde van alle renners kwam uit West-Europa"

In de F1 niet dan

Al snap ik z'n punt wel.
        18 van de 24 zijn West-Europeanen, da 75 %

Comment

• Hij rijdt wel niet meer in de F1, maar Kimi Raikkonen heeft zijn eerste wedstrijden in de Nascar achter de rug.

Vorige week in de Nascar Camping World Truck Series 15de geworden en gisteren in de Nationwide Series 27de geworden.

Last edited by ; 29/05/2011, 20:45.

Comment

• Groot gelijk dat hij met F1 gestopt is

Comment

• Is hij gestopt met rallyrijden? Of doet hij de twee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                Is hij gestopt met rallyrijden? Of doet hij de twee?
                De twee, hij pikt mee wat hij graag doet.

Wat een leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  De twee, hij pikt mee wat hij graag doet.

Wat een leven.
                  Volledig mee eens !

Hmm, wat zal ik dit weekend eens doen Rally of Nascar ?

Comment

• Als het kan, waarom niet he? Ik denk dat hij dit liever doet dan formule 1...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                      Als het kan, waarom niet he? Ik denk dat hij dit liever doet dan formule 1...
                      Had hij bij een topteam aan de slag gekunnen zou hij volgens mij toch veel liever meestrijden voor het f1-kampioenschap. Maar ik denk wel dat hij dit liever doet dan bij een middenmoter in de f1 aan de slag te gaan.

Comment

• Raikkonen wou daadwerkelijk iets anders doen, de 2010 Toyota was ter zijner beschikking en dat was naar verluid één van de meest geavanceerde auto's voor 2010. (Al weet je natuurlijk niet wat je ervan moet geloven, maar bon)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                          Hij rijdt wel niet meer in de F1, maar Kimi Raikkonen heeft zijn eerste wedstrijden in de Nascar achter de rug.

Vorige week in de Nascar Camping World Truck Series 15de geworden en gisteren in de Nationwide Series 27de geworden.

Nascar Camping World Truck Series? What the fuck, nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk omdat alle Amerikanen met een pick up rijden tegenwoordig?

Comment

• Een Amerikaan heeft waarschijnlijk ook nog nooit van GP2 of van WTCC en DTM gehoord....

Comment

• De kogel is door de kerk: de GP van Bahrein zal dit jaar toch nog doorgaan en zal verreden worden op 30 oktober..
                              de GP van India wordt verplaatst naar een nog te bepalen datum.. vermoedelijk na de GP van Brazilië, ergens begin december..

Comment

• belachelijk!

Comment

• Ik vind het ook voor niets nodig dat ze die nog gaan verrijden. Van mijn part was het "kans gemist jongens, tot volgend jaar!".

Comment

• wat was de reden?
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      wat was de reden?
                                      Geld, wat anders?

Comment

• F1-bolides vanaf 2013 met zuinige viercilinder

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Vraag me af welke piloot nog uitkijkt naar de GP van Bahrein...

Buemi waarschijnlijk want die woont daar.

Comment

Working...
                                          X