Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Zijn er nog mensen die de commentaar op VT4 erg slecht vinden?

De commentaar op VT4 beperkt zich tot:
    - verhaaltjes, wit-je-datjes uit de Story
    - zeggen wat je zelf al lang doorhad omdat het 2 minuten eerder gewoon in beeld was
    - "oeh's" en "aah's"
    - " het is hallucinant"
    - "het kersbatterijtje"
    ...

Het is commentaar die geen toegevoegde waarde biedt. De franstalige commentaar is soms schitterend, maar heeft als grote nadeel dat ze frantalig is. De commentaar op de BBC vind ik nog het beste.

De races welke BBC niet uit mag zenden zal ik dan vermoedelijk op La Deux gaan kijken...

Klein detail... ik snap de ballen van Frans... maar het is de emotie die overgebracht wordt die het mooi maakt. De analyse maak ik er zelf wel bij... (inclusief live timing op formula1.com)

Comment

• Hopelijk wordt het snel officieel bevestigd !

Nico Hülkenberg rijdt in 2012 voor Force India

Comment

• welke zitjes zijn nu nog vrij?

Mclaren & Red Bull ligen vast maar wat met Massa, D'Ambrosio & alle anderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jensonbeton Bekijk Berichten
          welke zitjes zijn nu nog vrij?

Mclaren & Red Bull ligen vast maar wat met Massa, D'Ambrosio & alle anderen ?
          massa rijdt ook in 2012 voor Ferrari.. dat contract is er al altijd geweest..

Ferrari/Mercedes/McLaren/Red Bull/Sauber/Lotus zijn reeds volzet, de andere teams (nog) niet

mogelijke kanshebbers:

Force India: Sutil, Hulkenberg, Diresta
          HRT: Karhikeyan, Liuzzi, Ricciardo, Pic, Vandergarde
          STR: Buemi, Alguersuari, Vergne, Ricciardo, Bianchi
          Renault: Senna, Petrov, Grosjean, Kubica
          Virgin: Glock, D'ambrosio, Quaiffe-Hobbs, Wickens
          Williams: Barrichello, Maldonado, Raikkonen, Senna, Bottas, Vandergarde

Comment

• Maria de Villota => spaanse die aan HRT word gelinkt!
            Gaat één van de dromen van F1-baas Bernie Ecclestone - een vrouw in zijn sport - weldra in vervulling? Als het van Maria de Villota afhangt, is het in 2012 zo ver. De Spaanse hoopt alvast een zitje te bemachtigen in de hoogste klasse van de autosport, de Formule 1. De langharige blondine testte in augustus al voor het team van Renault.

Comment

• Zou ik wel eens willen zien! Ik wist niet dat er al eens een vrouw in de F1 zat :o

Comment

• geen idee waar het nieuwsblad dit vandaan haalt, maar de kans dat zij ooit nog eens een F1 wagen zal besturen, is nul komma nul..

Comment

• BERNIE GOES USA: GP van New York vanaf 2013

Volgend jaar staat de GP van Texas op de kalender, het jaar daarna komt daar nog een F1-manche in New Jersey bij.

Helemaal officieel is het nog niet, maar iedereen weet het en de gouverneur van New Jersey heeft zijn mond ook niet kunnen houden. De wedstrijd zal plaatsvinden op een stratencircuit in de wijken Weehawken en West-New York. Het traject is 5,8 kilometer lang.

Vanaf volgend jaar is er ook een GP in Austin, Texas, dus vanaf 2013 staan er 2 F1-wedstrijden in de VS op de kalender. De laatste GP in de VS is die van Indianapolis in 2007, gewonnen door Lexis Hamilton.

Eerder waren ook Riverside, Sebring, Watkins Glen, Phoenix, Long Beach, Detroit, Las Vegas en Dallas het decor van een GP.

In 1983 stond er ook een race in New York op de F1-kalender, maar die werd uiteindelijk geannuleerd.

Comment

• Het ziet er eigenlijk wel goed uit

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ja, dat is nog een mooi circuit als ik het zo zie
                      Het hoogste deel van het circuit ziet er het leukst uit

Comment

• Volgens Pirelli het beste circuit.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Last edited by ; 04/11/2011, 15:00.

Comment

• Naamsveranderingen seizoen 2012:

Team Lotus = Caterham
                          Lotus Renault GP = Lotus
                          Virgin Racing = Marussia

De F1-commissie heeft hun goedkeuring gegeven, nu nog de FIA World Motor Sport Council, maar daar ziet m'n normaal geen probleem in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                            Volgens Pirelli het beste circuit.

+ YouTube Video
                            Turn 8 van Turkije zou er toch ook bijgemogen hebben vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Turn 8 van Turkije zou er toch ook bijgemogen hebben vind ik.
                              En wat meer inhaalmogelijkheden.

Comment

• Hopelijk is er niet veel van waar...

Zorgt Charles Pic voor de exit van D’Ambrosio ?

Edit: Charles Pic zou naar verluidt 15 miljoen euro meebrengen...
                                Last edited by ; 10/11/2011, 13:17.

Comment

Hopelijk is er niet veel van waar...

Zorgt Charles Pic voor de exit van D’Ambrosio ?

Edit: Charles Pic zou naar verluidt 15 miljoen euro meebrengen...
                                  Nu persoonlijk vind ik dat allemaal nie erg ze.. Het is nu niet dat D'Ambrosio de toekomst is qua prestaties.. Ik vind dat allemaal maar belachelijk voor te betalen voor in zo'n trage auto te rijden.. D'Ambrosio heeft er 14miljoen betaald voor te mogen rijden ik vind dat allemaal weggesmeten geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                                    Nu persoonlijk vind ik dat allemaal nie erg ze.. Het is nu niet dat D'Ambrosio de toekomst is qua prestaties.. Ik vind dat allemaal maar belachelijk voor te betalen voor in zo'n trage auto te rijden.. D'Ambrosio heeft er 14miljoen betaald voor te mogen rijden ik vind dat allemaal weggesmeten geld...
                                    Het enigste dat ik spijtig zou vinden, is dat er dan weer geen Belg in de Formule 1 is, bij HRT zou wel plaats zijn normaal gezien in 2012, maar ja, HRT...

Even iets heel anders: Nadat er geruchten de ronde gingen over een terugkeer van Raïkkönen, heeft hij vandaag zelf bevestigd dat hij in serieuze onderhandelingen is met Williams.

Comment

Het enigste dat ik spijtig zou vinden, is dat er dan weer geen Belg in de Formule 1 is, bij HRT zou wel plaats zijn normaal gezien in 2012, maar ja, HRT...

Even iets heel anders: Nadat er geruchten de ronde gingen over een terugkeer van Raïkkönen, heeft hij vandaag zelf bevestigd dat hij in serieuze onderhandelingen is met Williams.
                                      Nog even geduld D'Ambrosio is te vroeg.. Ik weet dat er een veel talentvollere zelfs nederlandstalige Belg op komst is Als die jongen het haalt voor f1 te halen zouden we zelf wel eens eindelijk een wereldkampioen hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                                        Nog even geduld D'Ambrosio is te vroeg.. Ik weet dat er een veel talentvollere zelfs nederlandstalige Belg op komst is Als die jongen het haalt voor f1 te halen zouden we zelf wel eens eindelijk een wereldkampioen hebben...
                                        Ah, interessant, wie ?

Comment

• Kom aub niet aandraven met Laurens Vanthoor.

Comment

Working...
                                          X