Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, als je voor zo'n team tekent weet je dat het van het ene seizoen op het andere gedaan kan zijn want ook al ontkennen ze het, het blijft het Red Bull junior-team.
Jammer dat Massa blijft. Zou leuk zijn mocht een topteam 'es plaats maken voor een jonge belofte (vraag me geen namen, ik heb te weinig zicht op de aankomende lichting / nieuwe generatie).
De kans dat D'Ambrosio aan de start staat de eerste GP lijkt me nu wel zéér klein, zeker met de twee STR rijders van 2011 ook op de markt.
De STR rijders zie je in principe niet meer terug. De teams die nog zitjes hebben willen daar cash voor betaald worden. De ex-STR's werden gesteund door Redbull, zal nu niet meer waar zijn. Die gaan niet betalen voor een Williams zitje
Jammer dat Massa blijft. Zou leuk zijn mocht een topteam 'es plaats maken voor een jonge belofte (vraag me geen namen, ik heb te weinig zicht op de aankomende lichting / nieuwe generatie).
Kubica rijdt binnen dit en 3 jaar voor Ferrari, mark my words.
De STR rijders zie je in principe niet meer terug. De teams die nog zitjes hebben willen daar cash voor betaald worden. De ex-STR's werden gesteund door Redbull, zal nu niet meer waar zijn. Die gaan niet betalen voor een Williams zitje
Alguersuari zal in 2013 wel terug in de F1 zitten. Niemand had verwacht dat ie de deur ging gewezen worden bij STR.
Idd, maar gaat die nog de oude zijn? Ik ben nooit een grote fan van Massa geweest, maar voor zijn accident op de Hungaroring in 2009 was die toch ook veel beter dan tegenwoordig.
Ik hoop dat Kubica terug in de F1 te zien zal zijn, maar ik twijfel er toch aan.
De races en kwalificaties die de BBC in 2012 zal uizenden: China, Spanje, Monaco, Europa, Groot-Brittannië, België, Singapore, Zuid-Korea, Abu Dhabi en Brazilië.
Commentaar zal gegeven worden door Ben Edwards & David Coulthard, want Martin Brundle stapt over naar Sky, juist zoals Ted Kravitz (die altijd in de pits staat).
Lee McKenzie blijft bij de BBC en van Jake Humphrey weet ik het niet.
De races en kwalificaties die de BBC in 2012 zal uizenden: China, Spanje, Monaco, Europa, Groot-Brittannië, België, Singapore, Zuid-Korea, Abu Dhabi en Brazilië.
Commentaar zal gegeven worden door Ben Edwards & David Coulthard, want Martin Brundle stapt over naar Sky, juist zoals Ted Kravitz (die altijd in de pits staat).
Lee McKenzie blijft bij de BBC en van Jake Humphrey weet ik het niet.
Zou sammy neyrinck niet overstappen naar vt4, dan hebben misschien een deftig alternatief voor de races die niet door de bbc uitgezonden worden.
Ik vind het best wel leuk dat sowieso van elke GP de hoogtepunten 's avonds op BBC HD worden uitgezonden. Dit jaar heb ik een paar keer hiervan gebruik gemaakt en ik heb echt niet de indruk gehad dat ik iets gemist had.
Ik ben trouwens al jaren voorstander van 2 kortere races ipv 1 lange race. De auto's gaan toch niet (zo snel) meer kapot en op die manier wordt er nog meer geraced ipv de eerste 3 rondes geraced en daarna getemporiseerd.
Comment