Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Ik vind het best wel leuk dat sowieso van elke GP de hoogtepunten 's avonds op BBC HD worden uitgezonden. Dit jaar heb ik een paar keer hiervan gebruik gemaakt en ik heb echt niet de indruk gehad dat ik iets gemist had.

Ik ben trouwens al jaren voorstander van 2 kortere races ipv 1 lange race. De auto's gaan toch niet (zo snel) meer kapot en op die manier wordt er nog meer geraced ipv de eerste 3 rondes geraced en daarna getemporiseerd.
    Top 10 van race 1 = reversed grid voor race 2

Comment

Kubica rijdt binnen dit en 3 jaar voor Ferrari, mark my words.
      Dan zal hij zo rap mogelijk moeten terugkomen en laten zien dat hij nog steeds snel is.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Om toch nog even terug te komen op het voorbije F1 seizoen: de crashes van 2011 !

http://carblog.be/f1-2011-crash-compilation

Comment

• Sebastien Buemi wordt 3de piloot bij Red Bull.

Officieel: Buemi derde coureur bij Red Bull

EDIT: Buemi wordt ook 3de piloot bij Toro Rosso.
            Last edited by ; 05/01/2012, 20:11.

Comment

• Buemi begot.

Comment

• Geen GP van belgië in 2013?: http://www.f1journaal.be/index.php/n...elgie-in-2013/

zou echt wel jammer zijn maar langs de andere kant ook wel te begrijpen als je jaarlijks naar die cijfers kijkt en de bezoekersaantallen ...

Comment

• Ik heb nochtans gesponsord (het weekend geweest) in 2011!
                  Wel maar voor de eerste keer, en ik ben ook niet van plan dit jaar terug te gaan eigenlijk, ook al zijn de tickets nu goedkoper.

Comment

• Robert Kubica heeft een been gebroken, dit nadat hij over ijs was gevallen niet zover van zijn huis Pietrasanta (Italië).

Het zou gaan over hetzelfde been dat hij brak bij zijn crash.

GPUpdate: Kubica breekt been bij val over ijs in Italië

Comment

• WTF zeg. Als we geluk hebben zien we hem in 2019 nog eens een GP rijden.

Comment

• Ik hoop écht dat ik fout ben, maar ik vrees dat Kubica gedaan heeft met racen op topniveau...
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Ik hoop écht dat ik fout ben, maar ik vrees dat Kubica gedaan heeft met racen op topniveau...
                          Ik vrees het jammergenoeg ook

Wat had ik die graag eens in een topwagen zien rijden!

Comment

• Senna naar Williams, bevestigd!

Rubens Barrichello moet opkrassen bij Williams, maar een andere Braziliaan komt zijn plaats bij het Britse Formule 1-team innemen. Williams maakte dinsdag de komst van Bruno Senna bekend, de neef van de verongelukte Ayrton Senna die in 1994 in een Williams op het circuit van Imola in San Marino de dood vond. Eerder bevestigde Williams het vertrouwen in de Venezolaan Pastor Maldonado als tweede rijder.

Comment

• Ben benieuwd wat hij gaat kunnen doen, hopelijk is de Williams van dit jaar beter dan vorig jaar.
                              Want ik denk wel dat Senna potentieel heeft dat hij nog niet heeft kunnen tonen door een slechte wagen...

Comment

• Hopelijk vallen er deze keer geen doden.

Comment

Hopelijk vallen er deze keer geen doden.
                                  Zijn er verleden jaar doden gevallen dan???

Het gebeuren van dodelijke ongelukken houdt immers weinig causaal verband met familienamen, wel met de manier waarop bepaalde regels rond veiligheid geevolueerd zijn.
                                  Last edited by ; 19/01/2012, 10:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Neen, maar een jaar of 18 geleden wel.

Comment

• Enkele datums van de voorstellingen voor de wagens van 2012:
                                      1) Caterham CT01 - 26/01/2012, zal op de cover staan van het F1 Racing magazine, meer foto's van de wagen zullen in het magazine zelf staan.
                                      2) McLaren MP4-27 - 01/02/2012, weet de plaats van de voorstelling niet.
                                      3) Sahara Force India - 03/02/2012, voorstelling in de fabriek in Silverstone.
                                      4) Ferrari - 03/02/2012, voorstelling in de fabriek in Maranello
                                      5) Red Bull RB8 - 06/02/2012, online presentatie op www.redbullracing.com
                                      6) Sauber C31 - 06/02/2012, voorstelling tijdens de wintertest in Jerez

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten

Het gebeuren van dodelijke ongelukken houdt immers weinig causaal verband met familienamen, wel met de manier waarop bepaalde regels rond veiligheid geevolueerd zijn.
                                        De tweede Villeneuve heeft het immers gewoon overleefd

Comment

• Meer complete lijst gevonden:

January
                                          25
                                          Pirelli 2012 tyres launch (Yas Marina Circuit)
                                          26
                                          Caterham CT01 launch (F1 Racing Magazine / Facebook / Twitter)
                                          February
                                          1
                                          McLaren MP4-27 launch (MTC, Woking) - 11:00 GMT
                                          3
                                          Ferrari F2012 launch (Maranello HQ)
                                          Ferrari F2012 first run (Fiorano Circuit)
                                          Force India VJM05 launch (Silverstone Circuit)
                                          Force India VJM05 first run (Silverstone Circuit)
                                          6
                                          Red Bull RB8 launch (Red Bull Racing :: Red Bull) - 13:00 GMT
                                          Sauber C31 launch (Jerez Circuit)
                                          Lotus R32 launch (Jerez Circuit)
                                          7
                                          Ferrari F2012 first test (Jerez Circuit)
                                          McLaren MP4-27 first test (Jerez Circuit)
                                          Sauber C31 first test (Jerez Circuit)
                                          Lotus R32 first test (Jerez Circuit)
                                          Red Bull RB8 first test (Jerez Circuit)
                                          Williams FW34 first test (Jerez Circuit)
                                          Force India VJM05 first test (Jerez Circuit)
                                          Caterham CT01 first test (Jerez Circuit)
                                          21
                                          AMG Mercedes W03 first test (Catalunya Circuit)

Comment

Working...
                                          X