Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nog 2 veelzeggende foto's...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
        Ik vind de F1 al jaren een partijdig en oneerlijke sport
        zeker de laatste jaren...
        BMW E10 1600ti 1967
        BMW E10 2002tii 1973
        BMW E30 325i sedan 1986
        BMW E36 318is cabrio 1995
        BMW E36 320i cabrio 1994
        BMW E91 318d touring 2006
        MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
          Zeker niet lelijk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
            Zeker niet lelijk ...
            't Zal wennen worden.
            Voor mij dan toch.

Comment

't Zal wennen worden.
              Voor mij dan toch.
              'k Denk dat ge meer zult moeten wennen aan 't helmdesign ...

Comment

'k Denk dat ge meer zult moeten wennen aan 't helmdesign ...
                Pestkop.
                Nee serieus, Raikkonen/Alonso was een te mooi duo om waar te zijn.
                Titelstrijd zal volgend jaar wel tussen die twee gaan.
                Ron Dennis staat voor een moeilijke keuze denk ik: de la Rosa nog een seizoen en de Spanjaarden helemaal gek maken (inclusief de sponsors) of Hamilton laten debuteren...

Doe mij maar het laatste.

Comment

Pestkop.
                  Nee serieus, Raikkonen/Alonso was een te mooi duo om waar te zijn.
                  Titelstrijd zal volgend jaar wel tussen die twee gaan.
                  Ron Dennis staat voor een moeilijke keuze denk ik: de la Rosa nog een seizoen en de Spanjaarden helemaal gek maken (inclusief de sponsors) of Hamilton laten debuteren...

Doe mij maar het laatste.
                  Honda komt opzetten. Alonso moet wennen aan McLaren, Raikkonen aan Ferrari. Button heeft het voordeel van de continuïteit. Als Honda vanaf de eerste race competitief is, zie ik ze zeker als titelkandidaat.

Comment

Honda komt opzetten. Alonso moet wennen aan McLaren, Raikkonen aan Ferrari. Button heeft het voordeel van de continuïteit. Als Honda vanaf de eerste race competitief is, zie ik ze zeker als titelkandidaat.
                    Dat is elk jaar hetzelfde bij hen.
                    Die worden elk jaar kampioen.

Comment

Dat is elk jaar hetzelfde bij hen.
                      Die worden elk jaar kampioen.
                      Fisichella zegt ook dat hij kampioen kan worden.
                      Ach, die heeft geen ruggegraat daarvoor.
                      Fisico is echt een mietje.

Zalige mens, supervriendelijk, en al wat je wil, maar dat maakt hem nog geen kampioen, integendeel.
                      Ik had Fisico altijd héél graag bij Ferrari zien rijden. Dat had goed geweest.
                      Beetje zoals Ivan Capello destijds. Al had Capello meer intrinsieke kwaliteiten denkik.

Anyway, ik zie Raikkonen kampioen worden.
                      En Red Bull en Williams gana verrassen, al heeft Williams een te mager rijdersduo.
                      Wurz is over zijn hoogtepunt, en Rosberg nog ietsje té onervaren.

Duo Webber-Coulthard gaat Red-Bull wel deugd doen denkik

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• de terugkeer van turbomotoren in de Formule 1

17-11 - FIA-voorzitter Max Mosley sluit op de langere termijn de terugkeer van turbomotoren in de Formule 1 niet uit. Na afloop van het seizoen 1988 werden geblazen krachtbronnen taboe verklaard.

Mosley heeft dat deze week verklaard in een gesprek met Burkhard Göschel, bestuursvoorzitter van BMW en voorzitter van de autofabrikantenkoepel GPMA. Saillant detail: BMW werd in 1983 met Brabham en Nelson Piquet de eerste wereldkampioen met turbomotoren. ,,Op de langere termijn kijken we naar een compleet nieuwe Formule 1-motor die overeenkomt met de tendens die zichtbaar is in de auto-industrie, namelijk een compacte, turbo-aangedreven motor’’, aldus Mosley. ,,Maar het is nog wel een punt van discussie met de autofabrikanten.’’

Mosley wil geen herhaling van de situatie in het midden van de jaren tachtig, toen de Formule 1-turboraketten in de kwalificatie 1500 paardenkrachten uitspuwden en de bolides wild vuurspuwend en vonkenregens afgevend over de circuits stuiterden. ,,De turbo zou in 2011 terug kunnen keren. Maar dan wel met een beperking in de brandstoftoevoer. Die motor zou nog steeds 18.000 tot 19.000 toeren kunnen draaien. We zouden als brandstof kunnen kijken naar biodiesel of bio-ethanol.’’ ( formule1.nl )

Sorry, kzie net dat een frisse kikker hier al een topic heeft voor geopend.

Comment

• Montoya ontsnapt aan de dood bij debuut in Nascar

Montoya ontsnapt aan de dood bij debuut in Nascar

De voormalige Formule 1-piloot Juan Pablo Montoya zal zich zijn debuut in de Amerikaanse Nascarcompetitie nog lang herinneren. Tijdens zijn eerste officiële wedstrijd, zondag in het Californische Homestead, werd de Colombiaan op zestien ronden van het einde achteraan aangereden en met hoge snelheid tegen de muur gekatapulteerd.

De wagen van Montoya werd in een flits omgetoverd tot een vuurbal, maar als bij wonder raakte de piloot niet gewond. Hij kon ook zelf uit zijn voertuig kruipen. Na de crash lag de wedstrijd twintig minuten stil om het vuur te kunnen blussen en de brokken te ruimen. Hoewel Montoya slechts 251 van de 267 ronden aflegde, werd hij toch in het klassement opgenomen als 34e. De zege ging naar de Amerikaan Jimmie Johnson. (dwm) (Belga/AG 13:09)

Comment

• In de metro stond dat ook. Dit stond er ook bij:

conclussie van het team na de race: Geslaagde race, ze zijn tevreden :rofl:

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• hamilton officieel bevestigd bij mclaren voor volgend jaar..
                                we hebben ze nu wel allemaal zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                  hamilton officieel bevestigd bij mclaren voor volgend jaar..
                                  we hebben ze nu wel allemaal zeker?
                                  Goeie beslissing.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• officieel bericht;

McLaren bevestigt Hamilton voor 2007

24 november 2006

Lewis Hamilton is volgend seizoen de tweede coureur van McLaren. Zo heeft het team vrijdag bekendgemaakt. De 21-jarige Brit wordt de teamgenoot van wereldkampioen Fernando Alonso. Hamilton, die dit jaar het GP2-kampioenschap op zijn naam schreef, was samen met Pedro de la Rosa kandidaat voor het tweede racezitje bij het Britse team. Alle stoeltjes bij de topteams zijn nu vergeven.

"Dit is een droom die werkelijkheid wordt", zei Hamilton. "Sinds jonge leeftijd was het mijn ultieme doel om voor McLaren in de Formule 1 te rijden. Deze bekendmaking is een fantastische manier om een geweldig jaar af te sluiten. Ik ben met McLaren en Mercedes opgegroeid. Zonder hun steun en begeleiding zou ik nooit zover zijn gekomen. Ik ben mij er terdege van bewust dat dit een hele uitdaging zal zijn en dat er veel aandacht aan mij zal worden besteed. Het team heeft me gezegd dat ik het rustig aan moet doen en moet genieten van deze kans. Ik zal hard werken om goede resultaten voor het team te behalen."

Hamilton test volgende week op het circuit van Barcelona.

bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=135642

Comment

• Feestje !

Comment

• Kweet niet goed waar plaatsen.

door dat tunneltje ben ik nog doorgereden met men koreaanse ferrari naar de spa ferraridays. kmocht op de vip parking staan.

Comment

• 2 spanjaarden in een mclaren leek mij sowieso al hoogst onwaarschijnlijk. Spijtig voor de la rosa die nu z'n F1 loopbaan als coureur wss wel kan afsluiten, tenzij als coureur bij een 'minder' team.

Benieuwd naar rookie hamilton, lijkt mij toch wel een grote gok van mclaren. Heeft ie al een jaar als testrijder achter de rug?

Het is blijkbaar nog altijd troebel water wat betreft de terugkeer van slicks in 2007. Hopelijk wel dus...DIT artikel heb ik er nog over gevonden.

Comment

Working...
                                          X