Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Luca zegt 'neen' tegen Perez, wegens 'te jong'. Boeh.
    En de dag nadien worden roddels geuit dat het Alonso zou zijn die Perez niet als co wil owv z'n snelheid, die blijft liever de overjaarse Massa naast zich hebben. Boeh-er.

Als het waar is, natuurlijk.
    Ge moet dat begrijpen, Alonso is een paar jaren zich aan het opwerken om wereldkampioen te worden, Ferrari idem. Wat ze nu niet nodig hebben is een teamgenoot die overwinningen wegpakt, en daar is Perez volgens mij toe in staat.

De timing is niet goed, later misschien.

Comment

• Kortetermijndenken van het kaliber dat Di Rupo ook met veel gepoch etaleert. Geen goeie strategie, als je 't mij vraagt.

Comment

Luca zegt 'neen' tegen Perez, wegens 'te jong'. Boeh.
        En de dag nadien worden roddels geuit dat het Alonso zou zijn die Perez niet als co wil owv z'n snelheid, die blijft liever de overjaarse Massa naast zich hebben. Boeh-er.

Als het waar is, natuurlijk.
        Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
        Ge moet dat begrijpen, Alonso is een paar jaren zich aan het opwerken om wereldkampioen te worden, Ferrari idem. Wat ze nu niet nodig hebben is een teamgenoot die overwinningen wegpakt, en daar is Perez volgens mij toe in staat.

De timing is niet goed, later misschien.
        Ik zie eigenlijk het probleem niet. Perez te jong? Volgens mij is dit een van de meest constante rijders, toch wat finishen betreft. 2 goede piloten zou alleen maar goed zijn voor Ferrari. Volgens mij kan Perez veel meer punten sprokkelen dan Massa(meer kans voor constructeurstitel). En wat dat van Alonso betreft, "Felipe, Fernando is faster than you" zou gewoon "Sergio, Fernando is faster than you" worden. Perez wordt gecontracteerd als 2e rijder, dus dan is het logisch dat hij luistert naar zijn bazen. En volgens mij zou het probleem vooral in dat laatste zitten.

Massa had geen keuze meer, of waterdrager zijn voor Alonso, of thuiszitten. Volgens mij heeft die niet lang moeten twijfelen. Wat Perez betreft liggen de kaarten helemaal anders. Als lid van het Ferrari young drivers team (of hoe het ook noemt) zal hij later wel kansen krijgen binnen Ferrari. En zoals de zaken nu gaan bij Sauber, zie ik voor hem ook geen reden om te vertrekken. Als ze hun auto verder kunnen ontwikkelen kan hij misschien nog een overwinning nemen.

Maar ja, de toekomst brengt raad. Volgens mij kan Perez wereldkampioen worden, als hij in een topteam terechtkomt. Ferrari of niet

Comment

• Robert Kubica kan blijkbaar al terug behoorlijk aan een (rally)stuur draaien,of het goed genoeg zal zijn om een come back te maken in F1 zal nog iets anders zijn vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Robert Kubica kan blijkbaar al terug behoorlijk aan een (rally)stuur draaien,of het goed genoeg zal zijn om een come back te maken in F1 zal nog iets anders zijn vrees ik.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Kortetermijndenken van het kaliber dat Di Rupo ook met veel gepoch etaleert. Geen goeie strategie, als je 't mij vraagt.
              Niks kortetermijn denken. Denk eens een paar jaar terug, Schumacher die 5 jaar lang bij Ferrari zich opwerkt naar een wereldkampioensrijder, en dan de kampioenschappen opstapelt. Alonso zit juist in de faze die de switch kan zijn. Net nu heeft hij geen superrijder naast zich nodig. Zelfs maar gesteld dat Perez dat zou zijn, wat nog niet bewezen is. Wat wel bewezen is, is dat Alonso het wel kan. Het stomste dat Ferrari nu kan doen, is Alonso niet helpen in de mate dat hij da wil. Toen Schumacher aan het winnen was, zou het ook zelfmoord zijn om daar ineens een supperrijder naast te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                Ik zie eigenlijk het probleem niet. Perez te jong? Volgens mij is dit een van de meest constante rijders, toch wat finishen betreft. 2 goede piloten zou alleen maar goed zijn voor Ferrari. Volgens mij kan Perez veel meer punten sprokkelen dan Massa(meer kans voor constructeurstitel). En wat dat van Alonso betreft, "Felipe, Fernando is faster than you" zou gewoon "Sergio, Fernando is faster than you" worden. Perez wordt gecontracteerd als 2e rijder, dus dan is het logisch dat hij luistert naar zijn bazen. En volgens mij zou het probleem vooral in dat laatste zitten.

Massa had geen keuze meer, of waterdrager zijn voor Alonso, of thuiszitten. Volgens mij heeft die niet lang moeten twijfelen. Wat Perez betreft liggen de kaarten helemaal anders. Als lid van het Ferrari young drivers team (of hoe het ook noemt) zal hij later wel kansen krijgen binnen Ferrari. En zoals de zaken nu gaan bij Sauber, zie ik voor hem ook geen reden om te vertrekken. Als ze hun auto verder kunnen ontwikkelen kan hij misschien nog een overwinning nemen.

Maar ja, de toekomst brengt raad. Volgens mij kan Perez wereldkampioen worden, als hij in een topteam terechtkomt. Ferrari of niet
                Moest ik Perze zijn, ik zou zeer goed opletten wat te doen nu, een carriere wordt gemaakt of gekraakt in de faze dat hij nu zit. Zelfs al zou hij naast een supperijder zitten, hij zou het heel moeilijk hebben. Want je wordt eerst vergeleken met uw teamgenoot. Tenzij hij echt super-supergoed zou zijn, en Alonso totaal verloren rijden, wat ik betwijfel ... maar het kan. Doet hij dat niet, dreigt hij te vervallen naar een tweede zitje bij een veel minder team, en dat kan heel slecht aflopen. Sauber is op dit moment zo slecht niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                  Niks kortetermijn denken. Denk eens een paar jaar terug, Schumacher die 5 jaar lang bij Ferrari zich opwerkt naar een wereldkampioensrijder, en dan de kampioenschappen opstapelt. Alonso zit juist in de faze die de switch kan zijn. Net nu heeft hij geen superrijder naast zich nodig. Zelfs maar gesteld dat Perez dat zou zijn, wat nog niet bewezen is. Wat wel bewezen is, is dat Alonso het wel kan. Het stomste dat Ferrari nu kan doen, is Alonso niet helpen in de mate dat hij da wil. Toen Schumacher aan het winnen was, zou het ook zelfmoord zijn om daar ineens een supperrijder naast te zetten.
                  Ik kan nergens iéts vinden dat niet logisch klinkt, en ik volg je dus ... en toch heb ik van nature een ander gevoel bij, nl. dat het beter zou zijn om nu al, terwijl de auto geleidelijk aan weer naar de (evt. gedeelde) koppositie van 't veld kruipt inzake prestaties, een jonge beloftevolle rijder mee in net ontwikkelingsproces te betrekken.

Comment

• Volgens Eurosport heeft McLaren Sergio Perez een contract aangeboden voor volgend jaar, als 2e rijder naast Jenson Button. Lewis Hamilton wordt volgens hen later vandaag voorgesteld bij MercedesGP.

The latest news and headlines from Yahoo! News. Get breaking news stories and in-depth coverage with videos and photos.

Ik denk dat Lewis zich dit nog gaat beklagen. Sergio zet wel zen grote stap vooruit.
                    Last edited by ; 28/09/2012, 11:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                      Volgens Eurosport heeft McLaren Sergio Perez een contract aangeboden voor volgend jaar, als 2e rijder naast Jenson Button. Lewis Hamilton wordt volgens hen later vandaag voorgesteld bij MercedesGP.

http://eurosport.yahoo.com/news/hamilton-join-mercedes-reports-063424898.html

Ik denk dat Lewis zich dit nog gaat beklagen.
                      Dan toch...
                      Perez naar McLaren zie ik toch niet meteen gebeuren. McLaren gaat hun know how niet te grabbel gooien voor een 'Ferrari young driver', dan zie ik eerde Hulckenberg of Di Resta naar daar verhuizen.
                      Alguersauri zou ook al een stoeltje hebben voor volgend jaar.
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                        Dan toch...
                        Perez naar McLaren zie ik toch niet meteen gebeuren. McLaren gaat hun know how niet te grabbel gooien voor een 'Ferrari young driver', dan zie ik eerde Hulckenberg of Di Resta naar daar verhuizen.
                        Alguersauri zou ook al een stoeltje hebben voor volgend jaar.
                        Had het dus niet bij het rechte eind
                        Sergio Perez vanaf volgend jaar McLaren-coureur

28 september 2012
                        Sergio Perez rijdt vanaf volgend jaar voor het team van McLaren. De Mexicaan is de vervanger van Lewis Hamilton, die vertrekt naar Mercedes. Perez heeft een deal getekend voor meerdere jaren.
                        Perez ontwikkelde zich dit jaar tot één van de meest besproken coureurs op de grid, dankzij bijzondere prestaties in de Sauber. Zo stond hij al meerder keren op het podium, waarvan de laatste keer was in Monza. Hij werd maandenlang in verband gebracht met Ferrari, waar hij Felipe Massa zou vervangen. Het wordt echter McLaren, het team dat Lewis Hamilton ziet vertrekken.
                        "Ik ben ongelooflijk blij dat ik getekend heb bij Vodafone McLaren Mercedes", zei Perez. "De naam van McLaren is één van de grootste in de geschiedenis van de Formule 1 en het is een team waar zo'n beetje elke coureur voor wil rijden. Ik ben opgegroeid met verhalen over de vele kampioenschappen van Ayrton Senna en ik ben vereerd met het feit dat ik vanaf 2013 naast Jenson mag rijden."
                        "Ik heb in 2012 keihard gewerkt aan mijn potentieel, maar ik ben altijd nederig en geconcentreerd gebleven. Ik zal Peter Sauber en het team altijd dankbaar zijn voor hun geloof in mij en voor de kansen die ze me hebben gegeven. Ik ben Martin Whitmarsh nu ook net zo dankbaar voor deze volgende stap in mijn carrière. Ik maak me geen illusies: dit is een enorme stap. Maar ik ben er klaar voor. Ik zal de rest van het seizoen mijn uiterste best doen voor Sauber en ik kijk uit naar mijn samenwerking met McLaren en Jenson, die ik lang heb bewonderd als een briljante coureur en een groot kampioen."
                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• en wat met Schumacher !?
                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            en wat met Schumacher !?
                            Duitse media hebben het over pensioen. Want ik denk niet dat er teams zijn die hem kunnen betalen. Al lijkt DTM met Mercedes mij ook wel een optie. En als hij stopt met rijden, dan zal hij wel een plekje krijgen binnen het MercedesGP team volgens mij.

Comment

• En Lewis naar Mercedes, of stond dat hier al?

Comment

• Voor mensen die het een vreemde keuze vinden van Hamilton: Vanaf 2014 gaat men in F1 de V6 motoren gebruiken.
                                De rangorde gaat daardoor weer volledig veranderen. En met een technisch zo sterk team als Mercedes kan dat vanaf 2014 goed komen voor Hamilton.

Comment

• Schumacher had nooit terug mogen komen in de F1. Ik zal het met de woorden van Stefan Everts zeggen: sterren zonder glans.

Verder den ik dat Perez hier het beste uitkomt. McLaren is een traditioneel sterk team terwijl Mercedes nog altijd een nieuwkomer is die met moeite tot de subtop hoort ook al hebben ze al mooie dingen gedaan dit seizoen.

Comment

• Mercedes technisch sterk??
                                    In '95 gingen ze in zee met McLaren, wat heeft het tot nu toe opgeleverd? Drie pilotentitels en één bij de constructeurs.
                                    Vergelijk eens met bvb. Renault, titels bij de vleet met Williams, Benetton, Renault zelf en Red Bull.
                                    Met het eigen team heeft Mercedes nog veel te bewijzen.

Comment

• Oh ja, Brawn GP bijna vergeten.
                                      Mercedes motor in een voor een groot stuk door Honda ontwikkeld chassis.
                                      Last edited by ; 30/09/2012, 19:38.

Comment

• Ik denk dat BMW toch zou willen tekenen voor een carriere als die van Mercedes in de F1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat BMW toch zou willen tekenen voor een carriere als die van Mercedes in de F1.
                                          Met de steun van BMW zou Sauber het dit seizoen beter doen dan Mercedes. 35 punten is niet veel voor een veel groter budget te hebben.

Comment

Working...
                                          X