Kijk, ik heb niks tegen Mercedes maar ik vind dat ze nogal overschat worden. Al heel wat jaren F1 en nog niet meer binnengehaald dan amper een handvol titels. En met hun eigen team moeten ze alles nog bewijzen. Hun budget is top maar hun prestaties zijn dat zeer zeker niet. Okee, een topwagen bouwen vraagt tijd, veel tijd. Maar men is al het derde jaar op rij aan het knoeien. En ze lijken er niet op vooruit te gaan, integendeel zelfs. En ik denk niet dat Schumacher aan de deur zetten veel zal helpen. Die wagen is gewoon een flop en Mercedes is blijkbaar niet in staat om daar veel verandering in te brengen. Een echt topteam kan een scheve situatie veel sneller rechttrekken. Al bij al hoop ik toch dat ze volgend seizoen in staat zijn mee te strijden voor de titel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenOnlangs gelezen dat McLaren zou overwegen om vanaf 2014 opnieuw Honda motoren te gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenHet is nog maar een gerucht.
Oorzaak zou zijn dat McLaren vanaf 2015 zal moeten betalen voor het gebruik van Mercedes motoren.(6.8 milj.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenKijk, ik heb niks tegen Mercedes maar ik vind dat ze nogal overschat worden. Al heel wat jaren F1 en nog niet meer binnengehaald dan amper een handvol titels. En met hun eigen team moeten ze alles nog bewijzen. Hun budget is top maar hun prestaties zijn dat zeer zeker niet. Okee, een topwagen bouwen vraagt tijd, veel tijd. Maar men is al het derde jaar op rij aan het knoeien. En ze lijken er niet op vooruit te gaan, integendeel zelfs. En ik denk niet dat Schumacher aan de deur zetten veel zal helpen. Die wagen is gewoon een flop en Mercedes is blijkbaar niet in staat om daar veel verandering in te brengen. Een echt topteam kan een scheve situatie veel sneller rechttrekken. Al bij al hoop ik toch dat ze volgend seizoen in staat zijn mee te strijden voor de titel.
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenOnlangs gelezen dat McLaren zou overwegen om vanaf 2014 opnieuw Honda motoren te gebruiken.
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenHopelijk dan ook met het ouderwetse design. Rood/wit Ik wist niet dat Honda ook kwam met zo een 1,6l V6 turbo, of is dat nog niet zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenHet is nog maar een gerucht.
Oorzaak zou zijn dat McLaren vanaf 2015 zal moeten betalen voor het gebruik van Mercedes motoren.(6.8 milj.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDenk je dat ze nu niet moeten betalen voor hun motoren? Ik beweer het tegendeel niet, verre van maar het lijkt me sterk dat McLaren die motoren gewoon gratis krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenTuurlijk wel, al zal dat waarschijnlijk minder zijn. Al was McLaren lange tijd ook het uithangbord van Mercedes in de F1. Die motor hebben ze volgens mij zelf helpen ontwikkelen en verder doorontwikkeld.
Ik dacht dat er op gebied van motoren nog een samenwerkingscontract was (gratis levering van motoren en knowhow) tot eind 2013, en Mercedes heeft bij de opslitsing zich uitgesproken om dit contract uit te doen. Erna moet er betaald worden.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ik denk dat Mercedes graag de punten van Lotus zou hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOverwinning van Rosberg al vergeten blijkbaar. Renault zou maar wat graag nog eens een overwinning binnenhalen met Lotus.
Een sterker gerucht is nochtans hetgene waarin gezegd wordt dat ze vanaf volgend seizoen (gelijk met de reglementswijziging voor motoren) met hun eigen motoren zouden starten.
Rood/wit is ook nog de kleur geweest van McLaren - Mercedes hoor. Had alleen maar met Philip Morris te maken dat ze rood/wit waren.
Denk je dat ze nu niet moeten betalen voor hun motoren? Ik beweer het tegendeel niet, verre van maar het lijkt me sterk dat McLaren die motoren gewoon gratis krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVoor mensen die het een vreemde keuze vinden van Hamilton: Vanaf 2014 gaat men in F1 de V6 motoren gebruiken.
De rangorde gaat daardoor weer volledig veranderen. En met een technisch zo sterk team als Mercedes kan dat vanaf 2014 goed komen voor Hamilton.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVoor mensen die het een vreemde keuze vinden van Hamilton: Vanaf 2014 gaat men in F1 de V6 motoren gebruiken.
De rangorde gaat daardoor weer volledig veranderen. En met een technisch zo sterk team als Mercedes kan dat vanaf 2014 goed komen voor Hamilton.
Comment
-
Massa tot eind 2013 bij Ferrari http://www.gppits.net/nieuws/officie...3_bij_ferrari/
Dat is goed nieuws,er waren al eerder geruchten dat het vetteltje zou zijn,dat deze maar ver weg blijft van Ferrari !Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenMassa tot eind 2013 bij Ferrari http://www.gppits.net/nieuws/officie...3_bij_ferrari/
Dat is goed nieuws,er waren al eerder geruchten dat het vetteltje zou zijn,dat deze maar ver weg blijft van Ferrari !
Comment
Comment