Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat was vorig jaar zo, dit jaar ben ik redelijk tevreden over Mercedes.
En toch vind ik het tijd voor een nieuwe motorleverancier.
Mclaren een nieuwe motorleverancier ik denkt niet dat er van ga komen, de Mclaren group en Mercedes werken intens samen zie het SLR project en Mercedes heeft 30% van de aandelen en als ze het konden zouden ze heel Mclaren willen overnemen en denk dat geloofwaardiger is dat Mclaren volledig Mercedes wordt dan Mclaren met een andere partner.
Weet ik, maar mogen de teams dan helemaal niets meer veranderen? Want dan zou Ferrari en Renault toch zowieso een sterkere/betrouwbaardere motor hebben als pakweg Mclaren
Ze mogen 3 kleine wijzigingen uitvoeren tijdens het jaar.
Ja, en RB krijgt dezelfde specs van motoren(Ferrari en Renault) voor hun beide teams, evenals Spyker die dezelfde Ferrari-motor krijgt
Ook bridgestone zal de banden tijdens het seizoen niet verder ontwikkelen, tenzij nodig voor de veiligheid ofzo;
Oorspronkelijk geplaatst door F1racing.nl
Suganuma gaf eveneens aan dat de Bridgestones gedurende het seizoen niet ontwikkeld zullen worden. "We geven de banden aan de teams en daar zullen ze het mee moeten doen. Alle teams zullen dezelfde compound hebben. We zullen de banden niet ontwikkelen, tenzij we problemen tegenkomen."
VOLLEDIG ARTIKEL
Super Aguri hoopt in 2008 haar eerste Formule 1-zege te kunnen vieren. Daniel Audetto, algemeen directeur van het team, liet vorige week nog weten volgend seizoen de eerste punten te verwachten. Het team hoopt een jaar later al mee te kunnen doen voor de hoofdprijs. Super Aguri scoorde geen punten in haar debuutseizoen.
Fwaa, dat zou je dan ook van de Midlands kunnen zeggen, SA was op het einde van het seizoen toch wel bijna even snel als Midland eh. Maar of dat beiden ooit kampioen worden...
Fwaa, dat zou je dan ook van de Midlands kunnen zeggen, SA was op het einde van het seizoen toch wel bijna even snel als Midland eh. Maar of dat beiden ooit kampioen worden...
Ja, maar in die jappen zit precies nog steeds iets van kamikazepiloten...
Even melden dat SA en Brazilië een pak sneller was dan de midlands, en dat ze de 7e snelste ronde gereden hadden, maar 1.2 sec trager als Schumacher, sneller als 1 Mclaren, 2 BMW's en 2 Toyota's.
En dat ze in 2008 volledig hetzelfde chassis mogen kopen als dat van Honda
Met ingang van 2008 maken de reglementen het in de Formule 1 mogelijk dat een autofabrikant meerdere teams onder zijn hoede heeft. Zo zullen chassis’ doorverkocht mogen worden en kunnen verschillende teams gebruik maken van dezelfde motoren. Dat laatste is ook nu al het geval. Het Japanse Honda heeft plannen om voor 2008 eenzelfde auto te maken voor zowel het moederteam als dochter Super Aguri, terwijl ook Red Bull met deze gedachte speelt. Bovendien lijken Spyker en Ferrari elkaar gevonden te hebben.
Dat kan wel zijn, maar ik deel de mening van Peeka: zonder goede rijders kom je er niet.En aangezien ze bij SuperAguri alleen maar willen weten van Jappen à la Sato...
Lewis Hamilton heeft de reeks snelste tijden van Ferrari in de eerste tests doorbroken. De McLaren-coureur was in het Spaanse Jerez sneller dan Felipe Massa en Luca Badoer. Kimi Raikkonen was ook aanwezig, om zijn nieuwe teamleden bij Ferrari te leren kennen.
Dat kan wel zijn, maar ik deel de mening van Peeka: zonder goede rijders kom je er niet.En aangezien ze bij SuperAguri alleen maar willen weten van Jappen à la Sato...
Daarom hebben ze ook Davidson aangetrokken.
Ik vind dat Sato in 2006 zeer goed gereden heeft met het materiaal dat hij ter beschikking had. En dat hij weinig of geen kamikaze-akties heeft gepleegd.
door dat tunneltje ben ik nog doorgereden met men koreaanse ferrari naar de spa ferraridays. kmocht op de vip parking staan.
Amai da zijn nogal werken voor Bernie !!! Zal stukken beter zijn dan al die verschillende platforms van vroeger. Hopelijk zijn ze op tijd klaar voor de Ferraridays als die er al gaan zijn in 2007 ?
Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso zal vandaag (vrijdag) voor McLaren testen in het Spaanse Jerez . Dit kan F1Racing.nl bekendmaken. Renault heeft op het laatste moment Alonso toch eerder vrijgegeven, zodat de 25-jarige Spanjaard alvast kan wennen aan zijn nieuwe auto en nieuwe team.
Alonso kwam stipt om 9.00 uur het circuit op. Hij draagt voor de gelegenheid een witte helm en rijdt met een MP4-21 zonder sponsoring. Renault is waarschijnlijk akkoord gegaan met deze test op voorwaarde dat er geen sponsoring op de auto van Alonso te zien zou zijn. Renault-baas Flavio Briatore zei eerder nog een vervroegd vertrek van Alonso niet te hebben overwogen.
Comment