Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Straks presentatie van de nieuwe Ferrari: De F14T!!
Als ge dat nu vlot leest, lees ik "De Fiat"
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
En is de ene kant nu langer dan de andere? Of miskijk ik mij compleet
Is zo om het binnen de regels te houden. Rechterkant is de neus zoals het moet volgens de regels, linkerkant is iets korter om niet binnen hetzelfde vlak als de rechter uit te komen waardoor er volgens het reglement gezien maar één neus is.
Is zo om het binnen de regels te houden. Rechterkant is de neus zoals het moet volgens de regels, linkerkant is iets korter om niet binnen hetzelfde vlak als de rechter uit te komen waardoor er volgens het reglement gezien maar één neus is.
De neuzen moeten een stuk omlaag tov vorig jaar.
De neuzen moeten ook een bepaalde lengte hebben denk ik.om dan zoveel mogelijk lucht onder de auto richting diffuser te krijgen wordt ie vanaf de voorkant vd voor vleugel smaller.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Filmpjes van de tests bekeken op youtube, en de sound kan mij nog niet bekoren.
Volgens Toto Wolff rijden de meeste wagens nog maar tegen 9000 a 10000 rpm terwijl de werkelijke begrenzing 15000 is. Volgende dagen zullen we zeker meer horen!
Volgens Toto Wolff rijden de meeste wagens nog maar tegen 9000 a 10000 rpm terwijl de werkelijke begrenzing 15000 is. Volgende dagen zullen we zeker meer horen!
Hmmm, ik had zo al iets gedacht. Ik blijf het volgen. Klapper van Hamilton was ook de moeite, vleugel onder zijn Mercedes en hij was passagier. Frontaal in de banden.
Comment