Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nog wat meer sound en vergelijking met vorig jaar. Geef mij toch maar de V8 hoor

Comment

• Klinkt toch niet slecht, vind ik
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Naar de F1 gaan, dat was fun...
        Het vrijdags was het brokken rapen, en zag je hier en daar eens een motor opdampen.
        Het zaterdags was er een spannende qualificatie...
        Zondag kwam héél de meute langs, en werd er serieus getrokken en geduwd in het peleton...
        Wat is er heerlijker dan de geur van rubber, verbrande benzine, remmen en hot dogs/hamburgers??? :-)
        De laatste jaren kan je gerust zonder oorbescherming gaan kijken, en géén enkele interessante conversatie moet gestopt worden als de caravaan langskomt...
        Waar is de tijd dat ze vooraan in de 1 minuut 40 zaten in Spa? De laatste jaren zijn ze al blij als ze de 1:50 halen... Dit jaar is het mogelijk dat ze over de 2 minuten gaan...
        En als er dan eens een spectaculaire bocht inzit zoals de vroegere busstop, dan vervangen ze deze door 1 of ander misbaksel waar elke lijnbus plankgas door kan vlammen...
        Een F1 castreren op het gebied van cylinderinhoud... een F1 beladen met 150 liter benzine...
        De aerodynamica saboteren met allerlei onzinafmetingen...
        Binnenkort krijgen ze nog 1 motor per seizoen ,en 1 paar voorbanden maar wél 2 paar achterbanden per seizoen...
        In deze sport is budget vergaren deel van het geheel, dus ik zou zeggen, motoren à volonté, tanken à volonté, turbo naar goesting, banden van minstens 3 leveranciers, alle circuits van Hermann Tilke van de kalender af, en vervangen door historische circuits.
        Met de huidige wagens primeert veiligheid op alles, en dit mag zo blijven!
        Dit wil niet zeggen dat er op de rechte lijn opgehouden moet worden met presteren bij 350 km/h.
        Sjot kers buiten. Onmiddellijk!
        Een auto heeft een ontploffingsmotor! Een elektrische motor riekt enkel een beetje speciaal als hij opgebrand is... en de sound van een draaiende elektrische motor, daar wordt niemand blij van.
        Mijn idee... de vertoning kan in mijn ogen alléén maar zieliger worden als dit zo verder gaat.
        De Renault 3.5 en de GP2 hebben er nu een rechtstreekse concurrent bij... :-(
        Last edited by krikke5150; 05/02/2014, 20:17.

Comment

• Goe gesproken krikke, +1

Comment

• Ik vind dat ze al redelijk snel gaan met al hun beperkingen in da klein blokje . Toch is het een sterk staaltje technologie die ze voorschotelen . 350 km p uur is zeker snel genoeg . In het meeste wat je aanhaalt heb je natuurlijk gelijk , da zie je trouwens ook aan de sterk dalende kijkcijfers en de reden ligt niet enkel bij de verandering van de reglementen de afgelopen jaren . Eigenlijk had ik het gevoel dat ze europa echt niet meer nodig hadden toen ze elders meer poen konden scheppen . Toch is f1 een europese aangelegenheid net zoals indycar op en top Amerikaans is , hun races in europa sloegen ook nooit echt aan .

Comment

• Mochten jullie het interessant vinden, wij plaatsen dagelijks de highlights van de Formule 1 testen. Hier vind je de highlights van dag 2 in Bahrein: http://autostrada.tv/blog/formule-1-...hlights/26404/

Om even op de discussie hierboven in te gaan, Kevin Magnussen reed gisteren een rondje van 1:34.910, dat is 2.6 seconden langzamer dan de pole van vorige jaar. De verwachting is dat de tijden nog wel zullen zakken dus zoveel langzamer zijn de nieuwe F1 auto's wellicht niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autostrada Bekijk Berichten
                Mochten jullie het interessant vinden, wij plaatsen dagelijks de highlights van de Formule 1 testen. Hier vind je de highlights van dag 2 in Bahrein: http://autostrada.tv/blog/formule-1-...hlights/26404/

Om even op de discussie hierboven in te gaan, Kevin Magnussen reed gisteren een rondje van 1:34.910, dat is 2.6 seconden langzamer dan de pole van vorige jaar. De verwachting is dat de tijden nog wel zullen zakken dus zoveel langzamer zijn de nieuwe F1 auto's wellicht niet.
                Nieuwe tijden,

Het was echter niet allemaal rozengeur en maneschijn voor Mercedes, want de W05 van Hamilton had wat last van hydraulische problemen. Deze waren echter niet zo groot als de problemen waar Red Bull zich momenteel doorheen moet worstelen, want de regerende wereldkampioen moest vandaag opnieuw vroegtijdig de handdoek in de ring gooien.
                Er stak een mechanisch probleem de kop op bij de RB10, waardoor Daniel Ricciardo al na 28 ronden uit de wagen moest stappen. De immer opgewekte Australiër merkte echter wel op dat de wagen stilaan beter wordt.
                Ook bij Ferrari waren er vandaag wat probleempjes, al manifesteerden deze zich daar bij de telemetrie, waardoor Kimi Raikkonen niet optimaal gebruik kon maken van zijn tijd in de wagen om die te verbeteren.
                1. Lewis Hamilton - Mercedes GP - 1:34.263 - 67
                2. Jenson Button - McLaren - 1:34.976 - + 0.713 - 103
                3. Felipe Massa - Williams - 1:36.066 - + 1.803 - 60
                4. Esteban Gutierrez - Sauber - 1:37.180 - + 2.917 - 96
                5. Sergio Perez - Force India - 1:37.367 - + 3.104 - 57
                6. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:37.467 - + 3.204 - 44
                7. Daniil Kvyat - Toro Rosso - 1:38.974 - + 4.711 - 57
                8. Pastor Maldonado - Lotus - 1:39.642 - + 5.379 - 26
                9. Daniel Ricciardo - Red Bull Racing - 1:40.781 - + 6.518 - 28
                10. Marcus Ericsson - Caterham - 1:42.130 - + 7.867 - 98
                11. Max Chilton - Marussia F1 Team - 1:46.672 - + 12.409 - 4
                12. Valtteri Bottas - Williams - geen tijd - 55
                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Knapste wagen dit seizoen http://www.ausmotive.com/F1/2014/Wil...ni-FW36-03.jpg

Comment

• dat is idd een beauty, alleen die snuit ?

Comment

• We gaan dit niet meer kunnen volgen op televisie zonder te betalen?
                      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                      2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                        We gaan dit niet meer kunnen volgen op televisie zonder te betalen?
                        BBC 2 of La Deux

Comment

• Zal ladeux worden.
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• Aangezien BBC maar half de races uitzend zal ik zoals vorig jaar opteren voor het beeld van la deux + de commentaar van de sky F1 livestream... met een beetje coördinatie lukt het mij om het geluid en beeld af te stellen. Die Belgische commentaar trekt op geen ouwe slets...

Comment

• BBC zend wel alle races en qualifyings uit. Alleen zijn er maar 9 live, de andere zijn uitgestelde samenvattingen. Maar ik vind die best wel leuk, kijk toch meestal vanaf de digicorder dus maakt niet zo veel uit.
                              En ik vond dat kris wouters dat toch redelijk goed deed. Vorig jaar keek ik meestal eerst op vier naar de hele raceuitzending en dan op BBC naar de voor- en nabeschouwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                BBC 2 of La Deux
                                Of RTL Duitsland. Commentaar en voorbeschouwingen met o.a. Niki Lauda is erg goed, maar natuurlijk wel auf Deutsch en veel reclame-onderbrekingen.

Comment

• He would be 54 now

Comment

Working...
                                  X