Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenRood staat Kimi echt niet imho...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenIdd heel appart .. ! vind het ni mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenMet die overal staat hij nog. Maar die helm is echt niet te doen.
Comment
-
Spyker komt met een F1 magazine over hun team: http://www.spykerf1magazine.com/
De vraag is enkel hoe lang 't gratis gaat blijven.
bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...zine#post-8096
Comment
-
Nationale Loterij komt met F1-krasbiljet
Nationale Loterij komt met F1-krasbiljet ( De Gentenaar online )
BRUSSEL - De Nationale Loterij brengt vanaf 29 januari een nieuw krasbiljet op de markt. Het heet ,,Podium'' en richt zich hoofdzakelijk tot een mannelijk publiek. Het krasbiljet kost 2,5 euro.
,,Podium'' laat vier racewagens strijden voor een plaats op het podium. Onderaan op het kraslot bevindt zich de zone ,,Wedstrijdverloop'', die uit twaalf vakjes met een vraagteken bestaat. De speler krast deze vakjes af, te beginnen van links, en treft er telkens een cijfer tussen 1 en 4 aan.
Vervolgens krast hij in de met het gevonden cijfer overeenstemmende wedstrijdlijn de eerste ronde zone af, eveneens te beginnen van links, dat wil zeggen bij ,,START''. Wanneer er in die eerste ronde zone een cijfer staat, moet de speler terug naar de zone Wedstrijdverloop om het volgende vakje af te krassen. Wanneer hij in die eerste ronde zone een pijltje aantreft, dan krast hij de volgende ronde zone af op dezelfde wedstrijdlijn.
Volgens die principes gaat de speler verder totdat hij alle vakjes van Wedstrijdverloop heeft afgekrast. Wanneer hij op een bepaalde wedstrijdlijn de ,,FINISH'' bereikt, dat is wanneer hij op dezelfde wedstrijdlijn zes ronde zones heeft kunnen afkrassen, dan wint hij het bedrag dat hij aantreft onder het vakje ,,WINST'' op dezelfde wedstrijdlijn.
Podium bestaat uit vier wedstrijdlijnen. Het is mogelijk dat men met méér dan één wedstrijdlijn een winstbedrag opstrijkt. In dat geval worden de betrokken bedragen samengeteld. Spelers maken kans om minimaal hun inzet (2,5 euro) en maximaal 70.000 euro te winnen. De kans op winst is 1 op 3,95.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk vind het wel iets hebben...
Ik vind 'm te rommeling.
Zoals de Benetton's midden de jaren '90. Rommelig, en vol met kleine sponsors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk vind 'm te rommeling.
Zoals de Benetton's midden de jaren '90. Rommelig, en vol met kleine sponsors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenKleine sponsors???
Snap je wat 'k bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenDe Benetton indertijd, hé.
Snap je wat 'k bedoel?
Dit hier is trouwens de livery van de gp van europa.
Maar ik bedoel ing is zo geen klein bier.
Totaal verschillend dan destijds de ps04 en ps05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenDit hier is trouwens de livery van de gp van europa.
En mag ik vragen hoe jij dat ziet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenEn mag ik vragen hoe jij dat ziet?
(Aan de regenbandjes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenIk heb deze in mijn kast staan.
(Aan de regenbandjes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenGisteren eerste officiele testdag achter de rug.
Alonso bleek de snelste, bijna een seconde sneller dan Kimi.
Comment
Comment