Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat er hier meer aan de hand is dan zomaar ff enkele tekeningen doorspelen ofzo...

It's from AMuS

The 500 pages contain:

- construction drawings and data of the F2007;
    - details of the internal structures and workflows in Maranello;
    - information on the main engineers;
    - data on car setups;
    - race strategies;
    - preparation of the cars;
    - development plans for the future;
    - quality control standards;
    - testing results.
    Dit is toch wel redelijk zot, mocht dit waar zijn...
    Dit zal nog een serieuze staart krijgen.

Comment

• die man die dat gedaan heeft is toch ook goe zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
        Ik denk dat de de tegenvallende prestaties van Ferrari en die sabotage grotendeels ongelukkig samenvielen. De sabotage zal wel een invloed hebben gehad, maar niet zo'n grote dat Ferrari opeens er niks meer van bakt.

Monaco: -McLarencircuit + Raikkonen maakte fout in kwalificaties + nooit denderende race geweest voor Massa.
        Canada: -Massa rijdt door rood licht, zwarte vlag, maar kon in het begin van de race goed volgen dacht ik.Raikkonen had in mijn ogen zijn weekend niet.
        USA: -Mja, Ferrari zat hier toch dicht bij McLaren in de kwalificaties en de race, maar ik denk dat McLaren in feite gewoon beter was dat weekend.

Ach...

Tja, als er spionage/sabotage is moet dat natuurlijk wel streng bestraft worden, ook McLaren indien die medeplichtig blijken.

Toch niet écht, vind ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          Toch niet écht, vind ik ...
          Als ze de informatie hebben gebruikt waardoor ze de race in hun voordeel lieten uitdraaien dan vind ik dat mercedes ook gestraft moet worden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
            Als ze de informatie hebben gebruikt waardoor ze de race in hun voordeel lieten uitdraaien dan vind ik dat mercedes ook gestraft moet worden !

Ik heb 't over het feit dat Monaco McLaren niet altijd even goed ligt, en dat ik daardoor McLaren niet echt een McLaren-circuit vind ...

Comment

• Geen GP meer in Indianapolis.
              link

Comment

• McLaren moet zich verantwoorden

Dennis gelooft in goede afloop

[12-07] McLaren is aangeklaagd door de internationale autosportfederatie FIA. Het team van Ron Dennis moet zich over twee weken, op 26 juli, in Parijs verantwoorden bij het bestuur van de autosportbond, voor het in bezit hebben van technische informatie van concurrent Ferrari.

Dennis houdt hoop op een goede afloop.

McLaren ontsloeg onlangs hoofdontwerper Mike Coughlan nadat bekend werd dat hij eind april een pakket met technische informatie van een Ferrari-werknemer had ontvangen.

Het gaat om een 780 pagina’s tellend document met vertrouwelijke informatie van Ferrari. Het is nog niet duidelijk hoe Coughlan aan de informatie is gekomen.

McLaren houdt echter vol dat dat de informatie niet verder verspreid is binnen het team.

Ron Dennis: ,,We hebben zover ik weet nog nooit gebruik gemaakt van andermans ideeën. De informatie is niet gebruikt voor onze auto. En ik ben ervan overtuigd dat de FIA dat zal bevestigen.” ( www.formule1.nl )

Comment

• heel de heisa rond Alonso-Hamilton levert nu wel schone stukjes lectuur op, her-en-der op het internet.

vb:

Comment

• alonso is een omhoog gevallen tuinkabouter.
                    dat hij gauw maar weer bij renault gaat zitten. en hopelijk bakt hij er niets meer van.

Comment

• Sorry, maar ik zag dit gisteren op tv en ik MOEST dit gewoon posten!

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die is echt zooot goed!

Comment

• paar weken geleden stond "the making of" op pitstoptv.be

Comment

• Dat staat al minsten 1,5 maand op McLaren.com hoor...

Comment

• Is goed mogelijk, maar 't is niet dat ik ooit, laat staan regelmatig, mclaren.com check. 't Stond in elk geval nog niet op aw.

't Filmpje toont de strijd tussen de rijders wel op een positieve manier vind ik, een goed initiatief als je het mij vraagt.

Comment

• Groot nieuws mannen we kunnen de mclaren's hun telemety zien

Comment

• Niet echt nieuws, maar dit noem ik wel de nagel op de kop slaan ...

Comment

• Idd volledig waar.

Comment

Working...
                                    X